Mihin tietoihin? joo oon tyhmä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Sakot tulloo ja merkintä tietoihin (ainaki meillä päin)
Näin minäkin ajattelisin...Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Ajokortitta ajosta tulloo sakot.
anteeksi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja :-):VOi sanoo, et kortti on jo teillä.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:anteeksi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja :-):VOi sanoo, et kortti on jo teillä.. :/
mut joo, oikeesti siitä rapsahtaa sakot ja voipi siitä joutua puoleksi vuodeksi valtion hoteisiin...
No omiin tietoihis, jokaisella laitoksella on sun tietos, esim. poliisin yms.Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Mihin tietoihin? joo oon tyhmä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Sakot tulloo ja merkintä tietoihin (ainaki meillä päin)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos oon oikein ymmärtäny,niin jos et aja ajoissa 2.vaihetta joudut meneen kaikki uusista!!!näin oon kuullu...
Täytyy oikein miettiä miten tää korttijuttu mulla oikein menee. Siis, se on se minkä sain silloin inssin jälkeen, ja se meni pois voimasta 5.5.2006 :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja stoori alias tarina:käy kysy poliisilaitokselta jatkoaikaa kakkosvaiheeseen!
Mun serkkuki kävi melkein 2 vuotta myöhässä sen, kun aina kävi poliisilaitoksella anomassa jatkoaikaa.
no jos se väliaikainen kortti on mennyt jo yli vuosi sitten vanhaksi niin luultavasti et saa enää lykkäystä anottua...Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Täytyy oikein miettiä miten tää korttijuttu mulla oikein menee. Siis, se on se minkä sain silloin inssin jälkeen, ja se meni pois voimasta 5.5.2006 :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja stoori alias tarina:käy kysy poliisilaitokselta jatkoaikaa kakkosvaiheeseen!
Mun serkkuki kävi melkein 2 vuotta myöhässä sen, kun aina kävi poliisilaitoksella anomassa jatkoaikaa.
En oo lykänny mitään, vaan siis ollut ajamatta ja menemättä sinne kakkosvaiheeseen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, ei saa enää edes lykkäystä. Joudut ainakin inssin ajamaan uudestaan ja ehkä jotain teoriaakin, en tiedä tarkemmin. Mutta kalliimmaksi tuli nyt kun et hakenut lykkäystä kakkoselle. Sinuna soittelisin poliisiasemalle tai autokouluun ja kyselisin sieltä neuvoa.