Hakutulokset

1. S

Patti paise alapäässä

niin, samaa viestiä ku ylläolevaltaki, että jos puhkaiset, nii muista suihkutella usein ettei pääse tulehtumaan!
  2. S

mahatautia liikkeellä?

nii.. minä ku en ite tykkää mistään limsasta happojen vuoksi, nii sitä meillä ei kyllä ookkaan.. Ja aattelisin et ne hapot sitte kuohuu siellä välillä ja aiheuttaa enemmän myllerrystä.. :x Tiiä sitte! :) Piimää ei varmaa poika juo, mut ne gefiluksen juotavat jugurtit saattas mennä alas...
  3. S

mahatautia liikkeellä?

nyt olis kyse olulun läänistä.. =)
  4. S

mahatautia liikkeellä?

Siinäpä se kysymys oliki.. Poika ei oo syöny koko päivänä mitään, ja on ollu tosi hiljanen ja vaisu. Välillä haisee rupsut ja välillä haisee ihan yrjölle.. :( On kyllä sanonu että on paha olo.. Täytyy vissii varautua ensyöksi lakananvaihto-rumbaan.. :/ Sit tinkauksen aihe: Mikä on...
  5. S

Millasia koiria teillä on? =) Laittakaa kuvia :)

Kiitti! =) Sunki koiralla oli hieno siro pää, uros, narttu? Koko kuva? ;)
  6. S

Millasia koiria teillä on? =) Laittakaa kuvia :)

http://kuvablogi.com/nayta/566230/
  7. S

kenenkäs/mikä biisi tää on?

Siis kiitos kaunis!! Vihdoin ja viimein! :D Se on ihana!
  8. S

kenenkäs/mikä biisi tää on?

Aamu on kylmä, etkä sinäkään jaksaisi vielä nousta, vaikket nuku enää. Minun pieni rakkauteni, en haluaisi enää menettää ketään, sinä kyllä tiedät. Älä unohda minua, kun taas on mentävä. Älä unohda minua, hiljaa hyvästeltävä Opittava olemaan yksin.. Mä oon n 15 vuotta sitte kuullu tän...
  9. S

PLUS TV

äh ku tää tökkii! :kieh: Juu, kiitti linkistä, meillä siis alkaa näkymään vasta lokakuussa.. PRKL!
  10. S

PLUS TV

Onko muilla plusTV:tä? Tänään 1.9 piti alkaa näkymään lisää kanavia, mutta ei vaan meillä.. Siinä piti olla joku uus lastenohjelma, joku fakta-juttu ja jotain muuta. Miten muilla?
  11. S

apua uniongelmaan!!!

no ei muakaan äänet haittaa, nukun kyllä vallan hyvin! Mutta uneen pääsemiseksi mulla pitää olla oma tyyny! Ja asentoki on aina selallään.. =) Joskus aikoinaan osasin, ja oli ihana nukahtaa miehen kainaloon, mutta en osaa enää! :)
  12. S

apua uniongelmaan!!!

nuku suoraan muutama yö yksikses nii pääset univeloista eroon. Ku alat tuntee jaksavas paremmin, nii kokeile sitte taas nukkua miehes vieressä! =)
  13. S

Kokemuksia Du&Jag-kerhosta?

oon kuulunu kerhoon reilu 3 vuotta. Ite tykkään, vaatteet ovat kestäviä! Vaatteiden koon myötä hintakin nousee, eli meille nyt se pikkusta vajaa 30 euroo.
  14. S

Forever living Aloe Vera nectar

pitäskö tuon auttaa joihinki vaivoihin? Mulla esim. on vatsan kanssa ikäviä ongelmia, ja tuttu jolta kokeeksi tuon pullon sain, sanoi että jotkut ovat saaneet jopa verensokerit kohdilleen juomalla tuota ja ilmeisesti apua muihinkin vaivoihin?! Voiko se pitää paikkaansa? Ajattelin nyt...
  15. S

öö, karpalo? Aloe Berry nectar, pienemmällä lukee cranberry-apple flavored aloe vera gel..
  16. S

Onko kukaan käyttänyt? Jos on, niin mihin tarkoitukseen?
  17. S

Voi että tää ärsyttää mua isovanhemmissa :(

no niille ei kuulosta mikään passaavan! Eivät tiiä itekkään mitä haluavat! (siis ne isovanhemmat) Jos olisin sun pöksyissä, nii saattasin jopa vähän "avautua"! =)
  18. S

SEPPÄLÄ

siis joo, itekki olen käynyt eilen seppälässä, mut nyt näyttää että joka toinen aihe koskee seppälää! |O Eikö niitä vois laittaa YHDEN otsikon alle???
  19. S

Montako saman sukunimistä löytyy?

Mun sukunimee löytyy suomesta 52, yks on ulkomailla. Mun papalla on niin harvinaislaatuinen etunimi, että niitä ei oo ku 3 suomessa! =)
  20. S

Kaikkea sitä ihmiset suustaan päästää!

Minunki ystävän pojalla on tuo. Toinen silmä sininen ja toinen tummanruskea! =) Musta se on ihanan näkönen. Oonki aina sanonu että toinen isältä ja toinen äitiltä! :D

Yhteistyössä