apua uniongelmaan!!!

• Viestiketjun aloittaja uneton
  • Ensimmäinen viesti
uneton
Kertokaa mitkä asiat auttas mua nukkumaan yöni paremmin. Aamuyöt on pahimpia. Heräilen ja heräilen... sit saatan yöllä joutua vaihtaan huonetta, koska en saa nukuttua kun miehen tuhina ja kaikki häiritsee. väsynyt kyllä olen että siitä ei ole kiinni. On vaan rankat työviikot, kun unet jää vähiin. Stressiä ei kyllä ole. Että sen ei pitäs vaikuttaa. Oikeestaan tuntuu että se on vaan tapa heräillä ja huoneen vaihtamiset ym. taitaa olla omasta päästä vaan kaikki kiinni. ideoita?

uneton
sitten se tuntuu vielä vaikeemmalta, kun on niin jo tottunu ihanaan yksin nukkumiseen. oikeesti haluisin olla just sellanen et nukkuisin toisen kainalossa...mut ei pysty nukkumaan. kaikki ei tajua. oon aina kadehtinu ihmisiä jotka nukahtaa mihin vaan ja minkälaisessa metelissä vaan.

Kuorsaajan vaimo
Kyllä mäkin kehottaisin nukkumaan pari yötä muualla.. Et sä siihen niin nopeasti totu. Kai :) Mulla mies on kova kuorsaamaan ja välillä tulee niitä aikoja, että mä heräilen miljoona kertaa sen kuorsaamiseen tai muuhun tuhinaan. Tarpeeksi monta yötä herättyäni siirryn vierashuoneeseen pariksi-kolmeksi yöksi ja sen jälkeen pystyn taas nukkumaan miehen vieressä heräilemättä. Alkuun mies vähän ihmetteli, että oonko sille suuttunut, kun kömmin vierashuoneeseen nukkumaan, mutta nykyään se jo tietää, että kyllä mä sieltä aina parin yön perästä viereen palaan :)

uneton
munkin mies on jo alkanu ymmärtämään että mun on pakko kömpiä eri huoneeseen. Mutta kun teen sitä joka yö...eli täytys mennä jo suoraan eri huoneeseen. kuorsaamisen ymmärränkin että joudut menemään, mut mun mies ei kuorsaa...tuhisee vaan. en herää siihen vaan herään muuten ja sit kun alan kuuntelemaan sitä niin se siitä nukahtamisesta sitten. sit tökin sitä että käänny! ja käänny! ja sit se kääntyy minuutin päästä takas muhun päin...

Yhteistyössä