Forever living Aloe Vera nectar

Alkuperäinen kirjoittaja stoori alias tarina:
öö, karpalo? Aloe Berry nectar, pienemmällä lukee cranberry-apple flavored aloe vera gel..
Jops :) itse käytän molempia, riippuen kumpaa on varastossa. Karpalo-omena on C-vitamiinipitoisempaa kuin maustamaton, ja karpalon hyvää tekevät ainesosathan vaikuttavat esim. virtsateiden kuntoon. Mut yleensäkin aloessa on paljon vitamiineja. Itse aloitin juomaan melkeen 3 vuotta sitten ihan yleisen kropan puhdistamisen takia. Nyt kaikkien vitamiinien. Yhtään päivää ei ole sen jälkeen väliin jäänyt :)

pitäskö tuon auttaa joihinki vaivoihin?
Mulla esim. on vatsan kanssa ikäviä ongelmia, ja tuttu jolta kokeeksi tuon pullon sain, sanoi että jotkut ovat saaneet jopa verensokerit kohdilleen juomalla tuota ja ilmeisesti apua muihinkin vaivoihin?!
Voiko se pitää paikkaansa?
Ajattelin nyt kokeilla, eihän siitä varmaan mitään haittaakaan ole.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja stoori alias tarina:
pitäskö tuon auttaa joihinki vaivoihin?
Mulla esim. on vatsan kanssa ikäviä ongelmia, ja tuttu jolta kokeeksi tuon pullon sain, sanoi että jotkut ovat saaneet jopa verensokerit kohdilleen juomalla tuota ja ilmeisesti apua muihinkin vaivoihin?!
Voiko se pitää paikkaansa?
Ajattelin nyt kokeilla, eihän siitä varmaan mitään haittaakaan ole.. :whistle:
Kokeile se 3 kuukautta, niin tiedät :) Tunnen kyllä ihan samanlaisia tapauksia lähipiiristäni.

Suosikkimakuni näistä FLP:n kolmesta aloe vera-juomasta (originaali maustamaton, persikka ja sitten tämä omena-karpalo). Olen käyttänyt säännöllisesti juomaa pian vuoden. Tukee omaa vastustuskykyä, en ole sairastellut. Heinäoireet jäivät tänä kesänä äärimmäisen vähäisiksi. Vatsa pysyy säännöllisenä. Turha väsymys on kaikonnut. Tässä vain muutamia syitä päivittäiselle käytölle.

mantelisuklaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni:
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Ei tuosta FLP:n, mutta "kilpailevan firman" ( LR ) aloe-juomasta kyllä ja olen erittäin tyytyväinen aloen terveysvaikutuksiin, joita se itselleni on tuottanut.
Millaisia vaikutuksia sulla on ollut?
No mä olen saanut apua psoriasikseen ( iho pysyy huomattavasti parempana ), virkeyttä tullut lisää ja painoakin tippu aluksi ihan hyvin. Niin ja mako on pysynyt paremmassa kunnossa, eikä esim. ummetus enää vaivaa...

uskomaton aine
Aloe Vera on jotain aivan uskomatonta. Itse juon persikkaa, jonka pitäisi toimia tehokkaasti etenkin allergioihin. Kaikki vatsavaivat hävinneet (ja olen ihminen joka ei ennen uskaltanut syödä julkisilla paikoilla vatsan sekoamisen pelossa) ja kipeänä en ole vuoden sisään ollut. Myös ihovoiteet, geelit, hammastahnat ja huulirasvat yms. ihania. Eivät halpoja, mutta ehdottomasti hintansa arvoisia. Vinks vinks aloehelsinki.fi, siellä tietoa ja jälleenmyyjiä.

Yhteistyössä