crocksin työkengät..

kyselin tässä yks ilta niistä kengistä, ja tilasinkin semmoset.. Mutta ku ne on isot!!! :kieh:
ja seuraava pienempi koko taitaa mennä liian pieneksi.. PRKL!

Saako näitä "oikeita" crocksin kenkiä ostettua jostain oikeesta kaupasta? Tilasin siis nää isot kengät netistä..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja stoori alias tarina:
kyselin tässä yks ilta niistä kengistä, ja tilasinkin semmoset.. Mutta ku ne on isot!!! :kieh:
ja seuraava pienempi koko taitaa mennä liian pieneksi.. PRKL!

Saako näitä "oikeita" crocksin kenkiä ostettua jostain oikeesta kaupasta? Tilasin siis nää isot kengät netistä..
eikös niitä ole ainakin kenkämeklarissa??

juh: viittikkö linkittää? Pliis?
onko kenkämeklaria oulussa?
Piipi: nää oli muka kokoa 39, mutta todella reilut ja leveä-lestiset!
aikaa myöten ne sun omasta lämmöstä muokkautuu sun jalan mukaseks,tulee ihan ku sukka ois jalassa,mutta jos on siis muutenkin reilu ni sit ei oo tietty hyvä...mun kengät on näköjää 8-9/m ja mun jalka on normaalisti 39-40 tiiä sitte mitä kokoa toi vastais toi 8-9

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on oulussakin! ja kempeleessä myös!
juu oulussa on peräti kaks toinen stokkaa vastapäätä wingerin vieres ja toinen isokadulla hesestä katsottuna tirn toisella puolella

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
on oulussakin! ja kempeleessä myös!
juu oulussa on peräti kaks toinen stokkaa vastapäätä wingerin vieres ja toinen isokadulla hesestä katsottuna tirn toisella puolella
sitä mäkin mietin,et niitä on kaks! :)

oululainen
Oulussa on ainakin rotuaarin kenkämeklarissa myynnissä näitä ja sitten siinä kenkäkaupassa, mikä on stokmanin tiloissa, onko se vima... Mutta kenkämeklarissa on halvemmat, tiedoksi aapeelle =)

Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:
Oulussa on ainakin rotuaarin kenkämeklarissa myynnissä näitä ja sitten siinä kenkäkaupassa, mikä on stokmanin tiloissa, onko se vima... Mutta kenkämeklarissa on halvemmat, tiedoksi aapeelle =)
ja ebaystä saa puoleen hintaan posteineen :headwall: :headwall:

http://clothes.search.ebay.co.uk/crocks_Womens-Shoes_W0QQ_trksidZm37QQcatrefZC12QQfromZR40QQsacatZ63889

Siinäpä teille, 15? postikuluineen.

vieras
Miks piti ostaa? Senkö takia, et julkuillakin on? Tietkö että ne voi olla vaaralliset? Kantsis vaan ostaa jotain istrupedioita eikä mitää crocsei, saati vielä kunnon tällit niillä!!!

oululainen
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Mitä nuo pään hakkaamiset sitten muka tarkottaa.. eikö täällä saa vinkkejä antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Mitä nuo pään hakkaamiset sitten muka tarkottaa.. eikö täällä saa vinkkejä antaa?
Ei vaa voi käsittää miks ihmiset maksaa ihan simona tuollasia hintoja nuista!

Älkää tilatko, vaan käykää kaupassa sovittamassa ja ostakaa ne sovitetut. Itse ostin keväällä ja yllättävän eri kokoisia on nuo kengät. Mulla koko 6 ja piti sovittaa useaa erilaista kenkää kokoa 6 ennen kuin oli sopivat. Niitä tehdään eri maissa ja siksi kai eri kokoisia. Tällaista myyjä selitti. Joissain oli se jalan taakse menevä renksu joko liian tiukka tai liian pitkä. En sitten saanut mieleisen värisiä kenkiä, kun ei löytynyt sopivaa. Mulla koko 39 eli se on 6.

Miks piti ostaa? Senkö takia, et julkuillakin on? Tietkö että ne voi olla vaaralliset? Kantsis vaan ostaa jotain istrupedioita eikä mitää crocsei, saati vielä kunnon tällit niillä!!!
mulla itellä on oikee jalaksen kunnon työkengät mutta mun jalat väsyy niissä,ostin crocksit ja jalat ei oo yhtää väsyt,ne on aivan ihanat kengät,tallustelen niillä aina,mutta en tiiä sitte onko ne pohjasta jo niin kulunu mutta alkaa olee aika liukkaat jo ...

Yhteistyössä