Mikä on miehellesi rakas "harrastus"

kärpässieni
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Mun mies lamppaa punttisalilla, sinne on aina 'pakko' päästä.
peessi tälle
Ja minä yhdyn tähän.. oikein ärsyttää tuo "pakko" käydä. Muiden menot ei ole lähellekkään niiiin tärkeitä. Jos jää kertakin väliin, niin jo meinaa maailman loppu tulla. :0

Autot: ralliauto on ja muutaman kerran vuodessa käy ajamassa kilpaa. Hallissa on projeksti, joka kaverin kanssa yhteinen. Lisäksi kaverien ja joskus omiakin autoja pitää rassata.

Toinen harastus metsästys ja kalastus, mitä harrastaa kotipaikkunnallaan lähes 2h ajomatkan päässä. Eli viikonloppuhan siinä menee kun sinne lähtee. Ja kaikki oheistoiminta noihin liittyen, esim. nyt oli to-su jotain mökkiä rakentamassa "metsästysmajaksi"...Ei jää paljon perheen yhetistä aikaa saatika meidän kahdenkeskistä aikaa noilta. |O

tyttöjen äiti
Metsästys. Täällä se vouhotus alkaa vaan jo elokuun 10pv kyyhkynmehtuulla. Mutta elokuun 20pv on kyllä ihan pyhä, mitään ei kärsi sille päivälle ehdotella. Kerran metsästystä harrastavan serkkunsa kanssa naljailivat kun myö rouvat oltiin yhtäaikaa raskaana että olispa se ollu paha vahinko jos laskettu olisi sattunu elokuun 20pv seutuville ja synnytys käynnistys vaikka yöllä tai sinä päivänä... Itsekin kyllä olen miehen mukana metällä kulkenut mutta lasten myötä jäänyt vähemmälle.

meikä
penkki urheilu aina kun tulee urheilua sitä on pakko katto ja kun tulee töistä kotio niin teksitv voi kiesus... aina se on pakko kattoo ekana kenen keidäs on lentänyt pisimmälle....

maastoajoneuvo, sen puunaaminen ja iänikuinen korjaaminen ja laittaminen.. sen myötä tää offroad... |O Nytki rälläkkä laulaa ulkona, koko päivän taas jotain väsänny! :/
Olishan täällä tietenki muutaki tekemistä, niinku esimerkiksi, käydä katolla muuttamassa antennin asentoa, että töllöstä näkys kanavat, ynnä kaikkea muuta pientä.. Mutta ei!

Nii joo, ja kalastuski on ollu, nyttemmin tuon autohomman myötä vähän vähempänä..

Kalastus, moottoripyörä (tehoa,tehoa,tehoa lisää vaikka ja mistä...) ja tuolta se huutelee että akan harrastus (hevoset) pakon sanelemana.. (paskan ajo, hevosten kuskaus, koulutuksessa avustus yms...) :LOL: :LOL:

Yhteistyössä