Hakutulokset

1. Sleepis

Johtuuko se vääristä aiheista vai siitä,että en ole mustana täällä

Johtuu varmaan paljon vielä tästä uudistuksesta.... Ainakin musta tuntuu, että mä saan jutella täällä yksinään ja vanhoja ketjuja en enää ees löydä mihin voisin palata taas, kun on aikaa ja ja ja... Tää on vaan vielä vähän vaikeeta....
  2. Sleepis

Mistä täällä näkee ne ketjut mihin oot ite viimeks kirj.

Kun ennenhän sä näit ne kun klikkasit omaa nikkiäs niin sieltä tuli alekkain viimesimmät ketjut mihin olit kirjoittanut.... Nyt koko homma näyttää niin sekavalle, että mä en tajuu!!! On siellä olevinaan joku haku juttu?? Mutta ei ainakaan mulla toimi. Samoin mulla lukee koko ajan, että 1...
  3. Sleepis

Ahdistaa heittää hyvää tavaraa roskiin

Täällä on sellainen pidetään huolta kerho, siellä on hyvä lahjoittaa tarvitseville. Sääli oikeesti on heittää kamat roskiin, kun on ihmisiä jotka oikeesti tarvii...
  4. Sleepis

Syntskit on nyt sit vietetty...

Ja mulla on niin älyttömän hyvä fiilis! Eilen oli ihan super kiva ilta, kun oli tupa täynnä kavereita ja vieteltiin mun synttäreitä! Mulla oli ihan älytön stressi koko juhlista, mutta jos ne kerran NÄIN hyvin sujuu ja on NÄIN super mukavat pirskeet kavereiden kesken niin näitähän vois pitää...
  5. Sleepis

Syksyksi kengät, talveksi haalari ja kengät pojalle... :P

No kumpparit ja talvikengät ehdottomasti! Ja talveksi semmoinen puku mikä kestää vettäkin. Meillä oli alaosa semmoista "kurahousu" kangasta siinä toppapuvussa ja musta se oli tosi kätevä, koska pääasiassa se oleminen oli kuitenkin noin pienellä hangessa mönkimistä ja istumista.

Yhteistyössä