Hakutulokset

1. Sleepis

Keräätkö kaverilistan täällä ?

Pelkkää facebookin matkimista! En mä sano ei, jos joku pyytää kaveriksi, mutta en mä tota ideaa oikeen ymmärräkkään....
  2. Sleepis

Miksei otsikoita voi poistaa tai muokata?

Mä tahtoisin myös ton että aloittaja vois poistaa omat ketjunsakkin.
  3. Sleepis

Tää on aivan hanurista!

En tykkää mäkään..... Koitan vielä sopeutua.
  4. Sleepis

Mikä on mielestäsi pielessä lasten kasvatuksessa nykyään?

Mä en jaksanut lukea koko ketjua, mutta musta tää menee jo överiksi, että lastenlaulujakin jo sensuroidaan (esim. rölliä), ettei vaan pienoiset kullannuput saa traumoja, kun rölli sai isä rölliltä selkään kiukuttelusta. Muutenkin kunnioitus vanhempaa sukupolvea kohtaan on vissiin unohdettu...
  5. Sleepis

päästättekö lapsenne vielä järviin uimaan?

Näin mäkin ajattelen.
  6. Sleepis

Ei pelkissä uimahousuissa. :)
  7. Sleepis

En päästäis. Mä oon nähtävästi toinen urpo joka ei tahdo enää päästää lapsiaan järviveteen ja viikon päästä sit olla pyyhkimässä räkänokkia, kun ovat vilustuneet, kun ovat hilluneet liian kylmässä vedessä. Meillä on lapset 4 ja 6, mutta en mä näe tätä ikä asiana. Uimahallit on auki. Sinne...
  8. Sleepis

Voisikos se ylläpito ryhtyä töihin.

Tää on aina näiden uudistusten jälkeen, että palsta on ihan viturallaan aluks...
  9. Sleepis

toinen mies

Et oo kamala, mutta eihän sen uuden miehen kai pitäisi olla mikään isä korvike?? Tai ees uus isi? Jos eroat niin eikös sillä sun lapsen biologisella isällä oo edelleen oikeus säilyttää välit omaan lapseensa? Mä antaisin tilanteen kypsyä ja katsoisin pikku hiljaa, että miltä rupee ne elämän...
  10. Sleepis

Miten hävittää banaanikärpäset?

Meillä toimi semmoinen, että appelsiinimehua, hunajaa ja fairya. Ei tarvinnut ees kantta, kun banaanikärpäiset hukkui siihen litkuun....
  11. Sleepis

millainen oli teidän synnytys?

Nopee. Ekasta epiduraali ja 4h. Tokassa en saanut mitään kivunlievitystä ja 2,5h. Ilokaasu sai oksentamaan. Ei tietääkseni paskomista.
  12. Sleepis

G: Palstailijat, joita ihailet/arvostat ja mitä heissä arvostat?

Mäkin meen. Eiköhän tässä oo sanottu kaikki tältä yöltä... tai itseasiassa vähän liikaakin... Öitä.
  13. Sleepis

Tiedättekö paljon tapauksia, joissa nainen hankkiutunut raskaaksi?

Tossa ap:n kertomassa tapauksessa ei sillä miehellä ois ollut pätkääkään varaa huutaa mistään raskaudesta, koska ite jätti kumit käyttämättä! Mikä ihmeen velvollisuus naisilla on vain huolehtia ehkäisystä?! Eikä kaikille oikeestikkaan sovi hormoonallinen ehkäisy!
  14. Sleepis

Ketjun ap:tä saattaa tosin jo vituttaa, että teki ees tämmöisen aloituksen... Rähinäksihän se tämäkin meni... :D
  15. Sleepis

Kyllä tädin mielipiteet jo tiedetään! Saat pitää ne. Ei sulta niitä kukaan halua viedä. :hug:
  16. Sleepis

Ei pysty enää.... Mun erittäin rakas ystävä sairastui masennukseen ja mä rupesin väsäämään sille sellaista "runo-lyriikka-leike-kuva" kirjaa... Piristykseksi. Mun tapa kertoa, että mä rakastan sitä, vaikka mikä ois. Niin.... siis.... Oli pakko jo lopettaa tältä illalta, kun tuntui, että...
  17. Sleepis

Menehän täti nukkumaan niin ei tarvii pipoa kiristellä.
  18. Sleepis

Ja mä lääkäriin. Onneks vasta 12, mutta 11 pitää jo olla ukon kaa lounastreffeillä.
  19. Sleepis

Edelleenkään mä en puhu loukkaamisesta vaan siitä, että pitää kestää se paska takaisinkin päin. Ja sulla on erilainen käsitys Lunasta, kuin mulla.... Se ehkä johtuu siitä, että mä oon Lunan kaa ollut muutenkin, enemmän jutuissa. Sulla saa olla oma mielipide, mulla oma. No more drama!!!!

Yhteistyössä