Hakutulokset

1. Sleepis

G: Palstailijat, joita ihailet/arvostat ja mitä heissä arvostat?

Toivottavasti ei oo aamulla aikaista herätystä. Mä nukuin taas koko päivän niin ei taas tuu uni... :headwall:
  2. Sleepis

Joo. Hyvinkin pitkälti joo. Kyllä mä hyvää itsetuntoa ihailen ja en kaiketi oo missään vaiheessa sanonutkaan, että ei ois muitakin palstalla, tottakai on.
  3. Sleepis

Ja sua mun ei tarvii ees vakuutella. Sä otat sen niin helvetin henkilökohtaisesti, että joku tykkää Lunasta, ihan kuin se ois sulta jotenkin pois....
  4. Sleepis

Et sit mennytkään nukkumaan....
  5. Sleepis

Niin, paraskin huutelemaan! Yhdyssanaa ei kirjoiteta erikseen!
  6. Sleepis

Lue koko lause, äläkä tee hätäisiä johtopäätöksiä yksittäisestä asia yhteydestä.
  7. Sleepis

Ei tietenkään tarvii kestää!! Voi jeesus, että täällä taas väännetään mun sanoja! Niinko jo aikasemmin sanoin, että MÄ EN KESTÄIS. Mua jäis asiat vaivaamaan, mä miettisin asiat vielä pahempaan solmuun omassa päässäni, koska mä vain olen sellainen. Mä mietin asiat tosin solmuun, vaikka...
  8. Sleepis

Voi miten hienosti väännelty tääkin asia.... Jos oisit lukenut KOKO lauseen niin varmaan oisit sisäistänyt sen, että pointti oli siinä, että "Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!" ja jos on kerta pakko huutaa niin täytyy kestää se paska takaspäinkin. Ja Luna kestää. Pointsit tuli...
  9. Sleepis

Jep, jep.... Ihan hyvillä mielinkö sä täällä sitä sit itket, kun Lunatic kiusaa ja on perseestä ja haukkuu muita ja tykkääkö susta kukaan täällä ja miksi kaikki vihaa sua ja voihan nyyh.... Mikä se sun OIKEA syy sitten on tehdä noita itsesääli aloituksia??? ja kateudesta en tietääkseni...
  10. Sleepis

Ai niin... pitäähän se peesaajakin mukana olla! :laugh:
  11. Sleepis

Mä olen itseasissa hyvin harvoin hiljaa kun pitäisi. :) mutta meitä kumpaakin jää asiat kaivelemaan ja se näkyy meistä.... Me puudutaan jatkuvaan vittuiluun. Luna vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa, sitä ei jää vaivaamaan. Se kestää sen vittuilun takas. Se osaa oikeesti vittuilla. Se saa...
  12. Sleepis

Seksivalistus/ salaa raskautuminen jne.

Niin siis kaiveleeko sua itseäsi jokin tuossa jutussa?
  13. Sleepis

onkohan muita yhtä kahjoja naksuttelijoita kuin minä

:D Ei niitä vaan voi vastustaa....
  14. Sleepis

Sä osaat itse aika hyvin myös ton saman... :)
  15. Sleepis

No niin.... VIIMEISTÄÄN! Just kaverin kanssa puhuttiin siitä, että mäkään, kun en paljoo sanojani säästele niin ihan varmaan poikien tulevat tyttöystävät kertoo himassaan, että se A:n mutsi on jotenkin vähän outo.... :saint: :xmas:
  16. Sleepis

mutta tieskö se, että sä tulit raskaaksi?? Oliko se tietoinen, että ette käytä mitään ehkäisyä? Ei siinä... Musta se on ihan ok jos homma on sillä selvä, että kukaan ei koputtele olalle ja vastaavasti jälkikäteen ei sit tulla huutelemaan perään jos se sopii kaikille.... Ja miksei sopis....
  17. Sleepis

Tässä tapauksessa sitä ei taida ees kiinnostaa.... :kieh:
  18. Sleepis

Mäkin tykkään Lunaticin suorapuheisuudesta. Siinä on nainen joka oikeesti osaa vittuilla! B) Auryniä mä arvostan, se on sellainen pieni ja hento keiju ihminen jota mä rakastan. :heart: Cothista mä arvostan oikeestaan samoista syistä, mutta se on jotenkin ihanan pieni ja pippurinen...
  19. Sleepis

G: Juoksetteko päin tiiliseinää jos joku vain käskee?

http://www.youtube.com/watch?v=u_5DHuGpfOQ
  20. Sleepis

Mutta ois kai isällä oikeus kuitenkin tietää!!!

Yhteistyössä