Seksivalistus/ salaa raskautuminen jne.

Erään kaverin sisko on bi joka elää ihan vakituisessa, vakavassa parisuhteessa naisen kanssa. Heillä on vauvakuume jonka he ovat ratkaisseet niin, että tää nainen (kaverin sisko) käy panemassa miehiä, valehtelee, että syö pilsuja ja toivoo tulevansa raskaaksi. Sit voikin miehen heivata.

Argh!!!

Mulla on kaksi poikaa! Minkä ikäiseksi niiden pitää kasvaa, että mä saan ruveta pitämään seksivalistus paatosta, että ne ei joudu tuommoisen kusetuksen kohteeksi!!!???

jaa
varmaan jo yläasteikäsille kannattais jotenkin takoa päähänsä, että pitää sen kumin touhuissaan mukana AINA, koska JOKA kerta seksinharrastamisessa on taudin tai raskauden riski....

No ei joo paljoo järki päätä pakota!!!

Oisko itsestään kivaa jos omia lapsia elelis siellä, täällä ja tuolla ilman, että niistä ees tietää?!

Argh!

Niin mä arvelinkin, että tuo meidän kuus vee on vielä vähän liian nuori! :D

eki
Niin no kyseessä on "kusetus" vain lainsäädännön takia. Jos isä ei joutuisi maksamaan elatusmaksuja tuollaisessa tilanteessa, ei se olisi mieheltä mitään pois - päin vastoin, pääsee levittämään geenejään.

nih
Moni mies panee vaikka itellään ne kortsut on siinä vieressäkin ilman suojausta ja sitten valittaa kun isäksi ei ikinä tahdo tai kukaan tulee olalle koputteleen et hei oon sun lapses.

Nih
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Toki isällä on oikeus tietää, mutta tietääkö äiti kuka onkaan isä?? :whistle:
jaa kyllä mä tiedän mutta isän toivomus on ettei kukaan tule hänen olkapäätä koputteleen et ois jonkun isä ja hällä oli ikääkin tuolloin jo melkee 35 vuotiaan verran

Alkuperäinen kirjoittaja Nih:
jaa kyllä mä tiedän mutta isän toivomus on ettei kukaan tule hänen olkapäätä koputteleen et ois jonkun isä ja hällä oli ikääkin tuolloin jo melkee 35 vuotiaan verran
mutta tieskö se, että sä tulit raskaaksi?? Oliko se tietoinen, että ette käytä mitään ehkäisyä?

Ei siinä... Musta se on ihan ok jos homma on sillä selvä, että kukaan ei koputtele olalle ja vastaavasti jälkikäteen ei sit tulla huutelemaan perään jos se sopii kaikille.... Ja miksei sopis....

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No teini-iässä varmaan? =)
No niin.... VIIMEISTÄÄN!

Just kaverin kanssa puhuttiin siitä, että mäkään, kun en paljoo sanojani säästele niin ihan varmaan poikien tulevat tyttöystävät kertoo himassaan, että se A:n mutsi on jotenkin vähän outo.... :saint: :xmas:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
mutta tieskö se, että sä tulit raskaaksi?? Oliko se tietoinen, että ette käytä mitään ehkäisyä?

Ei siinä... Musta se on ihan ok jos homma on sillä selvä, että kukaan ei koputtele olalle ja vastaavasti jälkikäteen ei sit tulla huutelemaan perään jos se sopii kaikille.... Ja miksei sopis....
kyllä tiesi ettei ole ehkäisyä. Hällä oli kortsuja siinä vieressä muttei niitä käyttänyt! Ja joo ilmoitin kyllä hälle raskaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:

kyllä tiesi ettei ole ehkäisyä. Hällä oli kortsuja siinä vieressä muttei niitä käyttänyt! Ja joo ilmoitin kyllä hälle raskaudesta.
Niin siis kaiveleeko sua itseäsi jokin tuossa jutussa?

Yhteistyössä