Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Onko tosiaan ihailtavaa sanoa ääneen kaiken, minkä ajattelee? Sehän on kiusaamista ja ilkeyttä.
Jos osaa sanoa ääneen sen, mitä ajattelee, eikä tahallisesti loukkaa, on ihailtavaa. Varsinkin, jos ymmärtää olla hiljaa silloin, kuin on sen aika.
No tuskin tämä on se, mitä Lunaticissa jotkut sanoivat arvostavansa. Lunatic ei kirjoita hienotunteisesti.
Mä olen vieraan kanssa täysin samaa mieltä, Lunatic aukoo turpaansa juuri silloin, kun sen pitäisi olla kiinni
Sä osaat itse aika hyvin myös ton saman...
Niin osaankin, en mä ole niin sanonukaan etten tekisi
Etkä säkään mikään hiljainen ole aina kun pitäisi
Mä olen itseasissa hyvin harvoin hiljaa kun pitäisi.
mutta meitä kumpaakin jää asiat kaivelemaan ja se näkyy meistä....
Me puudutaan jatkuvaan vittuiluun. Luna vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa, sitä ei jää vaivaamaan. Se kestää sen vittuilun takas. Se osaa oikeesti vittuilla. Se saa ihmisille oikeesti pahan mielen ja musta se on taitolaji. Ei se ihan jokaiselta onnistu.
Mitä hienoa on saada toiselle paha mieli? Sen osaa kaikki. Vaikeampaa on olla loukkaamatta toisia. Ihailet siis myös koulukiusaajien "taitoa"?
Voi miten hienosti väännelty tääkin asia....
Jos oisit lukenut KOKO lauseen niin varmaan oisit sisäistänyt sen, että pointti oli siinä, että "Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!"
ja jos on kerta pakko huutaa niin täytyy kestää se paska takaspäinkin.
Ja Luna kestää. Pointsit tuli siitä.
Musta esim. sirkkiskin on siitä hyvä, että se näyttää sen, että sillä on oikeesti paha mieli. Musta se on parempi, kuin tuommoinen, että "mua ei vittuakaan mitkään palsta persoonat liikuta" ja sit kuitenkin on oikeesti paha mieli. Kellä ei ois??
Ihmehän se oikeesti ois jos ei ois paskaa fiilistä...