G: Palstailijat, joita ihailet/arvostat ja mitä heissä arvostat?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ihmettelen todella paljon Sleepiksen kommentteja. Miksi on hienoa käyttää sosiaalista älyä väärin? Minulla on oikeasti tosi korkea tunneäly ja hyvä ihmistuntemus ja jos haluaisin käyttää sitä väärin, saisin helposti manipuloitua ihmisiä ja osaisin loukata todella pahasti, iskeä oikein vyön alle. Siinä vain ei ole mitään arvostettavaa. Käytän tätä taitoa hyviin tarkoituksiin ihmissuhteissani ja elämässä yleensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tosiaan ihailtavaa sanoa ääneen kaiken, minkä ajattelee? Sehän on kiusaamista ja ilkeyttä.
Jos osaa sanoa ääneen sen, mitä ajattelee, eikä tahallisesti loukkaa, on ihailtavaa. Varsinkin, jos ymmärtää olla hiljaa silloin, kuin on sen aika.
No tuskin tämä on se, mitä Lunaticissa jotkut sanoivat arvostavansa. Lunatic ei kirjoita hienotunteisesti.
Mä olen vieraan kanssa täysin samaa mieltä, Lunatic aukoo turpaansa juuri silloin, kun sen pitäisi olla kiinni :whistle:

Sä osaat itse aika hyvin myös ton saman...
:)
Niin osaankin, en mä ole niin sanonukaan etten tekisi :) :) :)
Etkä säkään mikään hiljainen ole aina kun pitäisi :)
Mä olen itseasissa hyvin harvoin hiljaa kun pitäisi. :)

mutta meitä kumpaakin jää asiat kaivelemaan ja se näkyy meistä....
Me puudutaan jatkuvaan vittuiluun. Luna vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa, sitä ei jää vaivaamaan. Se kestää sen vittuilun takas. Se osaa oikeesti vittuilla. Se saa ihmisille oikeesti pahan mielen ja musta se on taitolaji. Ei se ihan jokaiselta onnistu.
:eek: Mitä hienoa on saada toiselle paha mieli? Sen osaa kaikki. Vaikeampaa on olla loukkaamatta toisia. Ihailet siis myös koulukiusaajien "taitoa"?
Voi miten hienosti väännelty tääkin asia....
Jos oisit lukenut KOKO lauseen niin varmaan oisit sisäistänyt sen, että pointti oli siinä, että "Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!"
ja jos on kerta pakko huutaa niin täytyy kestää se paska takaspäinkin.
Ja Luna kestää. Pointsit tuli siitä.

Musta esim. sirkkiskin on siitä hyvä, että se näyttää sen, että sillä on oikeesti paha mieli. Musta se on parempi, kuin tuommoinen, että "mua ei vittuakaan mitkään palsta persoonat liikuta" ja sit kuitenkin on oikeesti paha mieli. Kellä ei ois??
Ihmehän se oikeesti ois jos ei ois paskaa fiilistä...
 
vieras
Turkilmas!!! On niin ystävällinen, positiivinen, mukava, hauskakin... Kaikinpuolin mahtava tyyppi tai semmosen kuvan oon ainakin saanu. :) Ja kuitenkin niin aito, ei yritä esittää muuta kuin on tai antaa itestään todellisuutta parempaa kuvaa..ja osaa myöntää virheensä ja nauraa itselleen.. Sellasia ominaisuuksia joita monilta täällä ei löydy.....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tosiaan ihailtavaa sanoa ääneen kaiken, minkä ajattelee? Sehän on kiusaamista ja ilkeyttä.
Jos osaa sanoa ääneen sen, mitä ajattelee, eikä tahallisesti loukkaa, on ihailtavaa. Varsinkin, jos ymmärtää olla hiljaa silloin, kuin on sen aika.
No tuskin tämä on se, mitä Lunaticissa jotkut sanoivat arvostavansa. Lunatic ei kirjoita hienotunteisesti.
Mä olen vieraan kanssa täysin samaa mieltä, Lunatic aukoo turpaansa juuri silloin, kun sen pitäisi olla kiinni :whistle:

Sä osaat itse aika hyvin myös ton saman...
:)
Niin osaankin, en mä ole niin sanonukaan etten tekisi :) :) :)
Etkä säkään mikään hiljainen ole aina kun pitäisi :)
Mä olen itseasissa hyvin harvoin hiljaa kun pitäisi. :)

mutta meitä kumpaakin jää asiat kaivelemaan ja se näkyy meistä....
Me puudutaan jatkuvaan vittuiluun. Luna vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa, sitä ei jää vaivaamaan. Se kestää sen vittuilun takas. Se osaa oikeesti vittuilla. Se saa ihmisille oikeesti pahan mielen ja musta se on taitolaji. Ei se ihan jokaiselta onnistu.
:eek: Mitä hienoa on saada toiselle paha mieli? Sen osaa kaikki. Vaikeampaa on olla loukkaamatta toisia. Ihailet siis myös koulukiusaajien "taitoa"?
Voi miten hienosti väännelty tääkin asia....
Jos oisit lukenut KOKO lauseen niin varmaan oisit sisäistänyt sen, että pointti oli siinä, että "Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!"
ja jos on kerta pakko huutaa niin täytyy kestää se paska takaspäinkin.
Ja Luna kestää. Pointsit tuli siitä.

Musta esim. sirkkiskin on siitä hyvä, että se näyttää sen, että sillä on oikeesti paha mieli. Musta se on parempi, kuin tuommoinen, että "mua ei vittuakaan mitkään palsta persoonat liikuta" ja sit kuitenkin on oikeesti paha mieli. Kellä ei ois??
Ihmehän se oikeesti ois jos ei ois paskaa fiilistä...
No mulla on todella vahva itsetunto enkä oikeasti loukkaannu palstalaisten tai muidenkaan tuntemattomien kommenteista, mutta olen hyvin empaattinen eikä mulla ole tarvetta vittuilla muille, vaikka itse kestänkin vittuilun. Kaikkien ei tarvitse kestää.

 
Ei tietenkään tarvii kestää!! Voi jeesus, että täällä taas väännetään mun sanoja!

Niinko jo aikasemmin sanoin, että MÄ EN KESTÄIS. Mua jäis asiat vaivaamaan, mä miettisin asiat vielä pahempaan solmuun omassa päässäni, koska mä vain olen sellainen.
Mä mietin asiat tosin solmuun, vaikka kukaan ei sanoiskaan mitään...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmettelen todella paljon Sleepiksen kommentteja. Miksi on hienoa käyttää sosiaalista älyä väärin? Minulla on oikeasti tosi korkea tunneäly ja hyvä ihmistuntemus ja jos haluaisin käyttää sitä väärin, saisin helposti manipuloitua ihmisiä ja osaisin loukata todella pahasti, iskeä oikein vyön alle. Siinä vain ei ole mitään arvostettavaa. Käytän tätä taitoa hyviin tarkoituksiin ihmissuhteissani ja elämässä yleensä.
Lue koko lause, äläkä tee hätäisiä johtopäätöksiä yksittäisestä asia yhteydestä.
 
Lunatic
Kyllä täällä muutkin vittuilee kuin minä.. ja minäkin vittuilen vain niille jotka sen on ansainneet.
Kiltti olen yleensä ja ihan reilu. Kyllä sen kaikki tietää. :saint:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kyllä täällä palstalla muutkin vittuilee kuin minä.. ja minäkin vittuilen vain niille jotka sen on ansainneet.
Kiltti olen yleensä ja ihan reilu. Kyllä sen kaikki tietää. :saint:
:hug: :D Joo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Sleepis, opettele edes kirjoittamaan yhdys sanat oikein, et oikein vakuuta muuten :xmas:
Ja sua mun ei tarvii ees vakuutella. Sä otat sen niin helvetin henkilökohtaisesti, että joku tykkää Lunasta, ihan kuin se ois sulta jotenkin pois....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Ei tietenkään tarvii kestää!! Voi jeesus, että täällä taas väännetään mun sanoja!

Niinko jo aikasemmin sanoin, että MÄ EN KESTÄIS. Mua jäis asiat vaivaamaan, mä miettisin asiat vielä pahempaan solmuun omassa päässäni, koska mä vain olen sellainen.
Mä mietin asiat tosin solmuun, vaikka kukaan ei sanoiskaan mitään...
Ihailet siis niitä, joilla on niin hyvä itsetunto, etteivät loukkaannu muiden haukuista? Niitähän on palstalla paljon, mm. Keittis.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kyllä täällä palstalla muutkin vittuilee kuin minä.. ja minäkin vittuilen vain niille jotka sen on ansainneet.
Kiltti olen yleensä ja ihan reilu. Kyllä sen kaikki tietää. :saint:
Miten esim. sirkka tai tytsi olisi sen ansainnut? Kummallekin olet ilkeillyt. Ja monelle muulle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Ei tietenkään tarvii kestää!! Voi jeesus, että täällä taas väännetään mun sanoja!

Niinko jo aikasemmin sanoin, että MÄ EN KESTÄIS. Mua jäis asiat vaivaamaan, mä miettisin asiat vielä pahempaan solmuun omassa päässäni, koska mä vain olen sellainen.
Mä mietin asiat tosin solmuun, vaikka kukaan ei sanoiskaan mitään...
Ihailet siis niitä, joilla on niin hyvä itsetunto, etteivät loukkaannu muiden haukuista? Niitähän on palstalla paljon, mm. Keittis.
Joo. Hyvinkin pitkälti joo. Kyllä mä hyvää itsetuntoa ihailen ja en kaiketi oo missään vaiheessa sanonutkaan, että ei ois muitakin palstalla, tottakai on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Sleepis, opettele edes kirjoittamaan yhdys sanat oikein, et oikein vakuuta muuten :xmas:
Ja sua mun ei tarvii ees vakuutella. Sä otat sen niin helvetin henkilökohtaisesti, että joku tykkää Lunasta, ihan kuin se ois sulta jotenkin pois....
On se!
Et sä saa tykätä siitä! :(
Mutta onneksi meidän äiti tekee parempaa ruokaa, kuin teidän äiti :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Sleepis, opettele edes kirjoittamaan yhdys sanat oikein, et oikein vakuuta muuten :xmas:
Ja sua mun ei tarvii ees vakuutella. Sä otat sen niin helvetin henkilökohtaisesti, että joku tykkää Lunasta, ihan kuin se ois sulta jotenkin pois....
On se!
Et sä saa tykätä siitä! :(
Mutta onneksi meidän äiti tekee parempaa ruokaa, kuin teidän äiti :xmas:
ja mä teen parempaa ruokaa kun teidän äidit..
 

Yhteistyössä