Hakutulokset

1. Sleepis

Mitä omituisia asioita inhoat?

Mä inhoon kookosta ja kardemummaa....
  2. Sleepis

Ketä vanhoja aktiivipalstalaisia täältä uudelta palstalta on kadonnut?

Niin... ehkä mä en vaan nää täällä enää ketään tuttuja....
  3. Sleepis

Raaskisitko ostaa 150 euroa maksavan hupparin?

En. Kengistä mä vielä voin maksaa tuon summan, hyvinkin, mutta en huppareista.
  4. Sleepis

Miten naiset voi leikata itselleen näin epäedustavan fledan?

Mä tykkään tosta mallista. Väreistä en niinkään, mutta musta tuo on kiva!
  5. Sleepis

mitä tykkäisit jos kysymättä naapuri tois sun ekaluokkalaisen autokyydillä koulusta kotiin ?

Peesi. (enempää tätä ketjua en jaksa lukea).
  6. Sleepis

Vallu Valpio - onko se jonkun mielestä HOT ?

Ei nyt HOT, mutta jotenkin persoonallinen tyyppi kuitenkin.
  7. Sleepis

Meillä on tuttavan lapsi hoidossa (pph tyyliin) ja heti ensimmäisen kuukauden jälkeen ilmeni ongelma

Teidän pitää sopia asioista paremmin. Kyllä mä sen ymmärrän, että ei haluta maksaa "tyhjästä", mutta sitten ei oo varaa odottaa, että sä olet aina käytettävissä ja hoito valmiudessa.
  8. Sleepis

Mikä sen sarjan nimi oli?

Joo! Just se. Kiitos. :flower:
  9. Sleepis

Mikä sen sarjan nimi oli?

Jossa oli se Jack Malone? Joka sitten alennettiin vissiin viime tuotantokaudessa tai sitä edellisessä siitä johtajan pallilta tavis rivipoliisiksi.... Sillä oli jossain vaiheessa suhde siihen vaaleaan työkaveriin.... Nyt viime keskiviikkoisessa C.S.I:ssä oli vierailemassa semmoinen Latino...
  10. Sleepis

Pitääkö muka ex ja sen nyxä kutsua lapsen synttäreille?

Peesi. Jos kutsut exän sukulaisia niin kyllä sitten exäkin.
  11. Sleepis

Päiväkodin kommenteista ihmeteltävää. Onko muka jotenkin erityisen pitkä hoitopäivä?

Onnea työpaikasta! Älä välitä tätien kommenteista! Se on niitten duuni hoitaa siellä lapset just niin kauan, kuin päiväkoti on auki joten ihan turhaa päivitellä tuommoista, kun tuo on kuitenkin ihan normi ajan sisällä tuo teidän lasten hoitoaika. Ymmärrän, että ärsyttää ja pahoittaa...
  12. Sleepis

mä käyn baarissa, koska..?

Mä käyn tanssimassa, juomassa ja ehdottomasti tapaamassa kavereita ja muutenkin ihmisiä.
  13. Sleepis

jos teidän mies ei päästäisi teitä ravintolaan ja sitten tulisikin....

Mulla kanssa herää kysymys, että mikä sua pitää tuommoisessa suhteessa??? Mä oisin jo aikoja sitte heivannut tuommoisen miehen! Mä en ymmärrä, että mitä niin pahaa siinä on jos säkin joskun haluut tavata kavereitas?? Ootko sä tehnyt jotain miksi se ei suhun luota vai onko se aina ollut...
  14. Sleepis

käsintehtyjä enkeleitä? Missä myydä?

Mä olen ihan älytön enkeli fani! Ois kiva nähdä kuvia niistä sun tekemistä enkeleistä!
  15. Sleepis

Onko tosi ystävä, jos haluaa ystävyydeltä enemmän?

Vaikka mies sut valitsisikin niin mä luulen, että siinä vaiheessa tää "ystävä" muuttaa mieltään sen suhteen, että joko kaikki tai ei mitään.... Hetken haavojaan nuoltuaan tulee luultavasti taas apajille "ystävänä"....
  16. Sleepis

Vähänkö naurettavaa! Kolmekymppisen fb-kuvat... :D

No eipä niitä kuvia tarvitse katsella jos ne kerran ärsyttää.
  17. Sleepis

Vähänkö naurettavaa! Kolmekymppisen fb-kuvat... :D

Just lisäsin 40 kuvaa eilisiltä synde juhliltani ja siellä ei kukaan ollut selvinpäin. :D
  18. Sleepis

Löydänkö mä jotenkin viimeisimmät kirjoittamani viestit sillai kun ne ennen oli profiilissa?

Mä kysyin tätä samaa asiaa jossain aloittamassani ketjussa mitä mä en enää ees löydä!!! Enkä tosiaan jaksais aina selata ja selata ja selata ja vieläkin vaan selata, että löytäis ketjun johon oot viimesimmäks kirjoittanut!!! Tältä osin tää udistus on täys paska!!!! No mulla tää vähentää...

Yhteistyössä