Tuli kuulkaas mieleen tällanen,laitoin jo tuonne yhteen ketjuun tämän mutta näin saa varmaan paremmin vastauksia.
Kyseessä siis todella itsekeskeinen ihminen,näkee kaikissa asioissa aina ensin itsensä,jos HÄn on kipeä (lämpöä 37,5 ja kurkku kipeä) niin heti pitää lähteä sairaalaan,jos HÄNELLÄ on nälkä niin jonkun täytyy tehdä ruokaa,jos HÄn haluaa lähteä niin sillon mennään..mutta annas olla jos joku muu (minä) vaatii samoja asioita niin vatsaus on "kohta,kannattaa seurata kotona vielä että turhaan lähdetään yötä vastan päivystykseen vaikka sulla on pää irti"
saat kutsun ystävältäsi illanistujaisiin (siitä sitten helsingin yöhön),kyseessä tyttöjen ilta..mies alkaa vänkkäämään että mee vaan,mutta miski häntä ei ole kutsuttu,miksei hän pääse mukaan,tuleeko X:n mieskin sinne,katokkin että siellä ei ole kenekään meistä mukana..vänkytivänkytivää.
ja KOKO illan tulee tekstaria,jos et vastaa niin soittaa..jos et varstaa puheluun niin soi jonkun ystäväsi puhelin.
Itse voidaan kadota yöllä kotoa kavereiden kanssa ilman että tullaan lähtemisestä kertomaan,tämä on hyväksyttävää koska hän tekee sen yöllä eikä se aika ole minulta pois.
*henk.koht. en ymmärrä tällasen miehen ajatuksenjuoksua,kyse siis avokistani*
ja tuo on tosi noloa mulle,sama soittelurumba alkaa jos olen isäni luona tai missä tahans amuualla,skokaan hällä ei oo mitääna siaa.Kysyy tyyliin " missä täällä jääkaapissa on se makaronilaatikko" KYLLÄ,ON KERRAN SOITTANUT JA KYSYNYT TUOTA!!!
Ja koska hänellä vähän suuremmat tulot kun mulla niin aina jos tuele puheta laskuista niin "ilman minua sulla ei olis tätä kaikkea tavraa" tms. mitä ikinä keksiikään
jaksaisitko tällaisen ihmisen kanssa.