jos teidän mies ei päästäisi teitä ravintolaan ja sitten tulisikin....

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
Miehelle työn puolesta ryyppy meno ja hotellissa yöpyminen niin päästäisittekö?

Valotan hieman..
Mies on jostain syystä ollut aina kamalan mustasukkanen minusta ja ei päästä minua esim kavereiden kanssa ulos juhlimaan.Mies menee itse todella harvoin ja nyt hänel olisi firman juhlat hornan tuutissa ja missä ryypätään ja nukutaan hotellissa.
Olen aina antanut miehen mennä jos hän haluaa mutta nyt tekis mieli näpäyttää että eikäy.Koska eip tuo minuakaan päästäisi.

Mitä tekisitte?
 
mitä tekisin ?
öö.sanoisin miehelle, että sori, mutta minä meen ulos,tykkäsit tai et.jos ei voisi elää sen asian kanssa, vaan haluaisi yhä vain rajoittaa ,niin en näkisi suhteelle mitään tulevaisuutta edes.
luottamushan tuossa on ihan hukassa ja se ei oo silloin hyvä suhde minusta.
 
Niinpäti
Itse olen aina antanut naisen mennä jos haluaa, luottamus pitää ansaita ja sen voi myös pettää. Tärkein asia on luottamus toiseen ihmiseen ja pidän myös tärkeänä että naisella on myös oma elämä kuten minulla suhteen ulkopuolella.
 
menen enkä meinaa
Jos minun mieheni ylipäätään koskaan kieltäisi minua menemästä johonkin niin mies saisi luvan lähteä elämästäni ihan kokonaan. Tai minä menisin enkä takaisin tulisi.Mustasukkaisuudesta kun niin herkästi tulee sitten vaarallista uhrilleen...
 
Jos mies jostain kumman syystä yrittäisi kieltää/kieltäisi lähtemästä ravintolaan esim.kavereiden jne kanssa ei menisi hänkään. Se on kahden kauppa. Joko molemmat tai ei kumpikaan. Vaihtoehtoja ei muita olisi.
 
ap
No itse menen aika harvoin ja kyllä joskus tympii kun kaverit pyytää yhelle tai kahelle ni ukolta tulee jyrkkä ei.Ite oon aina sanonut että mene vain :) Mutta mitta alkaa olla täys ja tuumasin tuossa miehelle äsken että anteeks mutta mites minä en saanut mennä silloin parikuukatta sitten terasille?Mies vaan tuumas hiljaa nii....
 
Niinpäti
Ihme suhteita täällä jengillä, mutta toisaalta naiset haluavat että pitää pikkuisen olla mustis joten voisihan sitä leikisti ihan vähän suuttua kun nainen lähtee bilettämään, sen enempää ei oikein taida sitten jaksaa.
 
"vieras"
Mun mies ei päätä mun menemisiäni, hän ei siis voi minua mihinkään päästää tai olla päästämättä. Sama toisinpäin. Olemme molemmat aikuisia ihmisiä emmekä toisen holhouksen alla.
 
"vieras"
Jestas sentään! Miten se ukkos estää sun lähtemisen baariin? Seisoo oven edessä kädet puuskassa? Joo, en todellakaan alkais tollaseks kynnysmatoks että ukko menee ja mua kieltää. Sillä ei ole sellaiseen oikeutta.
 

Yhteistyössä