[QUOTE="Juu";21949607]Kuvitellaans tilanne. Naapurin naisihminen ajaa koululle hakemaan lastaan. Lapsi seisoo koulun edustalla toisen lapsen kanssa. Kappas, sehän onkin naapurin Liisukka, heippa. Kävellenkös Liisukka on menossa kotio? Vai niin.
Mikä on ap:n mielestä tässä tilanteessa oikea vastaus:
- No siinähän kävelet, me mennään nyt autolla vaikka ois sama matka. Heippa.
- Voi harmi kun en ole ehtinyt äitisi kanssa neuvotella siitä saatko ehkä kenties joskus olla meidän autossa. Noh, ehkä ensi kerralla. Toivottavasti et kastu kotimatkalla.
- No voi Liisukka, oisko sulla sun äitin kotinumeroo kun mun pitäis soittaa sille, jos kävisin ajamassa teille kotiin ja ottamassa sun äitin kyytiin että se voi arvioida mun ajotaidot, jos odotat tässä niin voin sit heittää sut siinä samalla?[/QUOTE]
- vai olisko oikea vastaus että mäpä kuule soitan tällä mun kännykällä, ootappa hetki. Niin mikäs se sun äitis nimi olikaan? Malla Liisukkainen 0100100 kuinka voin auttaa? Saisiko Malla Liisukkaisen numeron kiitos! Moi Malla! Olen tässä tyttöjen kanssa ja Liisukka pääsis meidän kyytillä kotiin, sopiiko sellainen järjestely? Sopii Nähdään pian, MOi