Miten naiset voi leikata itselleen näin epäedustavan fledan?

• Viestiketjun aloittaja Kevyt ja normaali
  • Ensimmäinen viesti
ap
[QUOTE="vieras";21956338]Ei musta sekään ole hienon näköistä, kun monilla ohuthiuksisilla on ihan ylipitkät, hamppuiset ja huonokuntoiset hiukset. Suomessa vain harvoilla on niin paksu tukka, että se näyttää kauniilta pitkänä.[/QUOTE]

Tässä esimerkki ohuista pitkistä hiuksista. Kävisi suomalaisillekin hiuksille ;)

[QUOTE="vieras";21956241]Millaiset hiukset sitten kelpaa? Mulla on pitkät, vaaleat, kiiltävät, sileät ja paksut, kerrostetut hiukset. Kelpaako ne ap:lle? Kaikille ei tosiaan pitkä tukka sovi.[/QUOTE]

Joo, vois vähän neuvoakin, eikä vain arvostella.

-
Ei toi ole mun mielestä ruma. Ei vaan sovi ihan kaikille. Ensiksikin, pitää olla kasvojen malli oikeanlainen ja myös kallon muoto. Toi näyttäisi kamalalta ihmisellä, jolla on tasainen päälaki ja littana takaraivo.

...
tuossa aloittajan laittamassa kuvassa on vain helvetin huono toteutus: leikkaus ja väri ontuvat. tuon tyylinen hiusto vois olla ihan hyvän näköinenkin, jos sen tekisi kunnon kampaaja.

ap
[QUOTE="joo";21956446]Mutta niin hemmetin tylsät. Tällä mallilla on kauniit kasvot, jotka vievät huomion pois ihan helvetin tylsistä hiuksista.
Laitapa tällaiset hiukset jollekin tavis-pallinaamalle, niin ei kyllä käy enää.[/QUOTE]

Ei se pallinama kaunistu tai tule sen mielenkiintoisemmaksi ekan kuvan tukallakaan.

En mä tuollaisia mitenkään erityisemmin ole naisilla kaupungilla kulkiessani tavannut.

Ja toisekseen, mitä merkitystä jonkun ventovieraan kampauksella on? Hän varmasti itse viihtyy tukassaan, mikä lienee pääasia.

Yhteistyössä