Hakutulokset

1. Pirre76

JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

Synnyin 2 vuotta sitten - kauan kauan sitten! Maitohetkiä satamäärin, aina meni jotain väärin, kaiken nurinkurin käänsin ja itkuakin väänsin. Mutt' tuskin nuhteita mä sain vaan suukkoja kiloittain. Hassut temput, hullut temput monenlaiset kenkuttelut toistuu päivittäin ja hyväilyt...
  2. Pirre76

Naurua Niin hassunkurisen touhun nään: suu tuoss´on sepposen seljällään, suu pieni ja hampaaton Se naurua on! Suu pieni, mikä sua naurattaa? Mikä ilo noin sirriin silmät saa? Näin kyselen turhaan lapseltain. Se nauraa vain. Se on lämmintä maitoa pullollaan. Sill´on äidin...
  3. Pirre76

Heips taas pitkästä aikaan. Olipas paljon luettavaa. Käytiin tänään 2.v neuvolassa, kaikki hyvin. Poika painoi jo melkein 14kg ja 87cm pitkä, aikas poika jo. Talokin sitten mentiin ostamaan. On ihanaa päästä omaan asuntoon ja tehdä siittä sellainen kuin haluaa. Kauan sitä on odotettu mutta...
  4. Pirre76

JOULUTÄHDET -05 LOKAKUUN PINOON

MÄ TEEN HAAVEISTANI TOTTA, MÄ TEEN PIENENÄ IHMISENÄ SUURTA. EN VALMIS MÄ VIELÄKÄÄN OO, MUT LÄHEMPÄNÄ AURINKOO.
  5. Pirre76

heips. Lukasin pikaseen ja oli ihana kuulla et muillakin on yhtä "villejä" lapsia, mulle kun jo ollaan vihjailtu et ei ole normaalia noin vilkas poika, et oliskon adhd, no se jää sit nähtäväksi mutta en usko. Kuitenkin niin paljon olen lasten kanssa ollut jo työnkin puolesta että mielestäni...
  6. Pirre76

niin ja Niiskuneiti: myös noitalinnahuraan (pmmp:n) pikkuveli on kaunis ja erinlainen ristiäisiin. sekä pieni mies, en vain muista kene se on.
  7. Pirre76

niiskuneiti: Suojelusenkeli Maan korvessa kulkevi lapsosen tie Hänt' ihana enkeli kotihin vie. niin pitkä on matka, ei kotia näy, vaan ihana enkeli vierellä käy. On pimeä korpi ja kivinen tie. Ja usein se käytävä liukaskin lie. Oi pianhan lapsonen langeta vois, jos käsi ei enkelin...
  8. Pirre76

tervehdys. Peppi:kiitos kysymästä. Meille kuuluu oikein hyvää, on jännät paikat. Vihdoin löydettiin talo, Nyt vaan odotellaan et päästään kuntotarkastukseen ja sit katotaan mitä löytyy ja kannattaako taloa ostaa. On kyllä todella ihana. Pitäkää peukkuja. Gerbera:saako udella millaista asuntoa...
  9. Pirre76

JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

Syysruno Lekottelen takkatulen ääressä. Ja koira on ulkona märässä. Märkä on myös katto kopin. Äiti etsii komerosta mopin. Naapurin tyttö on lumessa. Naapurin poika on lumiaurassa. Voisinko lähteä ulos? Sulattamaan lumikinos. Linnut lähtevät etelään. Ruohoon lämpöiseen...
  10. Pirre76

Heips pitkästä aikaan. kiitos kysymästä peppi, meillä menee hyvin. Ollaan oltu terveitä ja erkko on iloinen ja vilkas poika edelleen =) Ollaan kovasti etitty omakotitaloa, enimäkseen valkeakoskelta koska hinnat siellä halvemmat kuin muualla lähikunnissa. Tuntuu vain että ei sopivaa millään...
  11. Pirre76

Miten ihmeessä toiset pulleita ovat? Ja toisilla taas kädet luiset ja kovat? Miks toinen on pitkä ja toinen pätkä, miks tyttö on toinen ja toinen on jätkä? Miksi toinen voi verrata rahojaan roskaan? Miksei toisen taskussa pennejä koskaan? Miksi toisella on leipää ja toisella vain muruja...
  12. Pirre76

Elämän rikkaus.

Tämän tahdomme laulaa laulun ja kertoa kaikille sen, miten elämän rikkaan taulun me kirjomme iloiten. Käsi olkoon heikko tai vahva se ei estä kun yrittää, me yksin tai yhdessä voimme kivet tieltämme vierittää. Polku joskus voi vaikea olla, värit hetkeksi peittyvät, mutta huomisen...
  13. Pirre76

Meillä vaihdettiin poika pois pinnasängystä, isoon sänkyyn. Siihen loppuivat nukuttamis ongelmat, aivan mahtavaa, nyt jää illasta hiukan omaakin aikaa. Digi aikaan ollaan kans siirrytty ilman mitään ongelmia. Me ollaan etsitty omakotitaloa, mutta hinnat ovat aivan kamalat tääl Tampereen...
  14. Pirre76

Abc-yhdistelmävaunujen käyttöohjeet!

Meillä vaunut toimivat hyvin. Kasaus. aisa täytyy olla niin että kori sinuun päin, molemmilla sivuilla vedettävät vivut(hiukan kireät), ylemmät, vedä itseesi päin, paina samalla jalalla muistaakseni oikealla olevasta poljin tapista. näin saat vaunut kasaan, aisa menee toiselle puolelle. Aisa...
  15. Pirre76

***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

Ilmottaidun taas, et hengessä ollaan mukana ja käyn silloin tällöin lukaseen juttujanne. Tuntuu vaan et kiirettä pitää :laugh: Tääl kaikki hyvin, nautitaan viimesistä auringon säteistä. Koivunkäpy: en tiedä mitä hannamari tarkoitti, mutta ainakin on sellainen kasvi kun punakoiso...
  16. Pirre76

Moips kaikille. Oltiin eilen tansseissa ja poika oli yökylässä mummulla ja vaarilla, hyvin oli mennyt muuten paitsi yöllä ollut vähän levoton. Mulla tais olla enemmän ikävä kun pojalla. Aamulla oli hassua syödä aamupalaa kaikessa rauhassa :laugh: Äiti oli sitä mieltä et tekee ihan hyvää...
  17. Pirre76

Päivän piristystä kaikille: Kaikille, joilla on lapsia elämässään, olivatpa ne sitten lapsenlapsia, veljentyttäriä, veljenpoikia tai opiskelijoita. Aina kun lapsesi riistäytyvät hallinnasta, voit lohduttautua ajatuksella,että edes Jumalan kaikkivoipaisuus ei yltänyt...
  18. Pirre76

***JOULUTÄHDET 2005*** HEINÄKUU

en tiedä vaikka joku olisi jo laittanut tän saman, mutta kannattaa käydä kurkkaseen. Saa 1e vaatteen, kun tulostaa kupongin. http://www.seppala.fi/s/eurokuponki/ Mä kävin pari kertaa ostoksilla. B) :attn:
  19. Pirre76

***JOULUTÄHDET 2005*** HEINÄKUU

peppi: On ollut, siksi en ole kirjoitteleemaan ehtinyt/jaksanut. Selailen välillä pikaisesti teijän kirjoituksia, suurin osa jää kuitenkin lukematta, harmittaa. Mut kaippa se nukkumaan meneminen vielä joskus helpottaa. Nyt mekäläinen menee nukkuun. Hyvää yötä kaikille.

Yhteistyössä