Noniin, lääkärillä käyty.
Ensinnäkin, Rasmuksella oli aikas paha tulehdus toisessa korvassa :ashamed: Sai siihen antibioottikuurin ja se selittää ehkä sen, miksi meillä on nyt muutamat yöt olleet vieläkin huonompia, Rasmus on valehtelematta herännyt 15min välein ja aina on saanut nukuttaa takaisin
Huh hirveetä. Mut se ei toki selitä sitä, miksi on koko ikänsä nukkunut niin huonosti. Lääkäri oli aivan ihana!! Ihastui Rasmukseen taas, kehui poikaa kovasti :heart: Laittoi lähetteen Jorviin allergiatesteihin! Ymmärsin niin, että testit tehtäisiin verikokeella, samalla testataan pölykin, en edes ollut ite tullut ajatelleeksi, että voisi esim. Viiville olla allerginen :/ Mitään ei lähtenyt siinä epäilemään, enkä mäkään osannut sanoa, mille voisi allerginen olla. Kun ei ole selvästi jonkun aineen jälkeen reagoinut. Eikä mitään uutta ole nyt aloitettu vähään aikaan. Mutta testeistä ne sitten selviää...
Oli aivan huippuihana käynti, kun lääkärikin oli niin ihana. Lopuksi kysyi vielä multa, että miten itse jaksan, hyvä, ettei itku päässyt :'( :ashamed: Sanoin, että Sami on täysin mukana arjessa ja hoitaa yöllisiä nukutuksia ja syöttöjä, mutta että molemmat ollaan kyllä aika väsyneitä... Ymmärsi tosi hyvin ja sanoi, että siitä saa ja pitää puhua (noin niinku neuvolassa jne.).
Ei osannut sanoa, kuinka pitkät ovat jonot sinne Jorviin, mut et aika tulee varmaan kuitenkin aika pian. Jos menee kauheen pitkälle niin jos tuntuu kurjalta tai tilanne huononee/pysyy samana niin sinne voi soitella ja pyytää aikaa nopeammin.
Äiti lupasi, että tästä lähtien maksaa käynnit yksityiselle, jos siis ei joka päivä tarvi käydä
:heart: On toi paljon mukavampaa, kuin tuolla arvauskeskuksessa käyminen :kieh: Sieltä lähtee aina huonolla mielin pois |O Ihanaa =)
Niin, siihen refluksiin ei uskonut lääkäri, kun ei tosiaan sitä pulauttelua ole koskaan ollenkaan esiintynyt... Nyt tutkitaan noi allergiat ensin.
Äiti soitti aamulla ja kertoi, että mummu on tosi hyvässä kunnossa ja pääsee jo tänää kotiin! Aivan ihana juttu, oon niin hermoillut ja stressannut jotenkin sitä, mutta nyt helpotti, kun noin hyviä uutisia kuuli
Kaverin vauvakin pääsee naikkarilta Jorviin, eikä joudu esim. Tammisaareen, mitä oltiin jossain vaiheessa puhuttu
|O
Hyvien uutisten päivä siis
Itelläkin tuntuu, että on taakka pudonnut harteilta jotenkin
Asiat alkavat hoitumaan
Olipa ihana, kun
Hannele oli käynyt kirjoittelemassa ja vieläpä PANO-päivänä
:hug: Onnea ihan hirmuisesti kakkosen yritykseen, pidäthän meidät ajan tasalla sitten!! :attn: Kiitos jaksuista :hug: Ja käyhän kuule useammin meidän ilona täällä kirjoittelemassa
Tintta: Mä aion kyllä ottaa pojille tuon rokoitteen!! On hippusenverran rankanpuoleinen ollut tää meidän sairastelujen syksy :ashamed: :snotty: Muistelin, että neuvolassa sanottiin et ruvetaan antamaan marras-joulukuussa, vaihteleeko ne paikoittain, milloin annetaan vai onko mua huijattu? |O
Nyt meen laittaa poikia nukkumaan! :wave: