Huomenta!
Romaanivaroitus!
Meillä pimahti netti sen toissa-aamuisen ukkosmyrkyn jälkeen (josta Smirgelaine puhuikin täällä, myrskystä siis).
Meillä on nää pari yötä mennyt taas huonommin ja tuli ihan sellainen olo, että ne muutamat yöt, jotka jo menivtä paremmin, oli vaan joku hetkellinen onni :ashamed: Viime yönäkin Rasmusta sai nukuttaa takaisin varmaan tunnin verran |O Ja Joonatania käydä rauhoittelemassa myös vähän väliä :kieh: Tuli aamulla sit tiuskittua Samillekin, kun Joonatan heräs ennen 7 (nukahti illalla vasta lähempänä 23 ja nukkui päiväuniakin ihan hetken verran). Kiva päivä siis tiedossa :headwall:
Käytiin Joonatanin kanssa terveryskeskuksessa, se on nukkunut parin yön ajan huonosti, haroo vasempaa korvaansa ja eilen aamulla oli ihan flunssainen. Ei ollut korvissa kuitenkaan mitään. Oli tosi kiltti ja ihana poika lääkärireissun ajan :heart: Antoi niin nätisti lääkärin tutkia korvat, pysyi liikkumatta paikoillaan, ihme tyyppi, on aina tuntunut, että tykkää, kun korvia katotaan, kun vaan hymyilee
Korvien tutkimisen jälkeen lääkäri halusi katsoa vielä suuhun, sanoin, että saa toki, jos vaan onnistuu
Kun Joonatan kuuli, että lääkäri sanoi haluavansa sinne katsoa niin avasi suun oikein auki kunnolla
Lopuksi sitten sanoin Joonatanille, että sanotko lääkärille kiitoksen, ensin vilkutti ja sitten sanoi: "kiitti" ja nyökkäsi :heart: Vielä kun noustiin tuolilta ja käveltiin ovelle päin niin kääntyi ja sanoi ja vilkutti: "heihei" ja sen perään vielä kiitti
Lääkäri lähti samaan aikaan meidän kanssa huoneesta ja kehui jo toiseen kertaan poikaa, kun oli ollut niin nätisti paikoillaan ja antoi hienosti tutkia, lisäsi sitten vielä mulle, että se on harvinaista
Ja äiti oli ylpeänä!
Oli muuten vielä mukava lääkäri, sellainen, joka on ollut mulla lapsena omana lääkärinä
Kerrankin näin...
Rasmuksella tuli toissapäivänä 5kk täyteen, sai eilen maistaa vähän kanasosetta
Neve: Just noita oireita, mitä Veralla on niin kuuluu siihen rokotteeseen
Joonatanilla tuli noita näppylöitä, muistaakseni ei kuumetta ollenkaan. Mut koko keho oli täynnä punaisia läiskiä ja näppyjä.
Danjuska: Mitä lauantaina sitten on? Synttärit?
Kiitos huhuilusta
Hannamari: Kiitos tosiaan tosta kasvi-valistuksesta.
Lillukka: Hui, sitä salamaniskua
Mä vähän pelkään ukkosta... Ei ollut kiva olla myrkyn aikaa yksin poikien kanssa
Lumikarpalo: Olipa mukava kuulla teistäkin :hug: Ja saa kirjoittaa vaan sitä omaa napaa, kunhan aina välillä kirjoittelemassa käy
Ihanan nimen sai teidän tyttö :flower: Kivalta kuulostaa teidän muutto sun lapsuudenseuduille ja miehen vuorotteluvapaa myöskin!
koivunkäpy: Mun kaverilla oli kans viime kesänä punkki tississä :x Tosin ei lähellä nänniä... Ei siitä sille mitään tullut, eikä tule varmasti sullekaan :hug:
Molemmat lapset huutaa ja mulla on pinna KIREÄLLÄ!!!!!!!