***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

Jellona: Ville nukkuu vähän heikosti 39 ja risat kuumeessa..
Mikä lie ku ei oo muuta ku kuumetta, vaihteeks, toisella puolen kyllä niskassa on imusolmuke niiiiiin turvoksissa että se ihan näkyy, ei tarvi kokeilla ees..

Yritin nukkuu päikkäreitä vaan ku taas läks pojalla kuume nousee ni se oli sit vartin pätkiä mitä sai nukkuu.. jos se tästä, oli ukko sentäs käyny kylällä neitin kans ostamassa pitsaa, pitänee nuo kastikelihat tunkee jääkaappiin ja yrittää muistaa valmistaa ne tänään jos jaksaa..

Täällä taas :)

Pojat nukkui ja sain mäkin vähän levättyä. En nyt vaan oikeen osaa sanoa, että piristikö vai väsyttikö se kenties lisää :whistle:

Jellona: Nrj in the park -konsertissa olin eilen, en nyt muista, että mainitsinko siitä aiemmin. Oli kyllä hauskoja juttuja Jonilla, just sellasia, jotka mua aina naurattaa kauheesti :LOL:

Koivunkäpy: Koitahan jaksella, jospa saisit ens yönä nukutuksi :hug:

Mitäpä muuta... Sillon perjantaina, kun Sami oli kavereidensa kanssa ulkona niin anoppi tuli käyttämään Viiviä ulkona (haluaa aina tulla sitä käyttämään ja ottaa hoitoon jne.), pojat jo nukkuivat, saatiin siinä sit hetki jutella noista miehistä, että kuinka saamattomia ne ovat ja sen sellaista :whistle: ;) Taitaa olla ihan yleinen ongelma... Samanlaisia suurinosa noista kakslahkeisista :D

Mitenhän Katinkan suomikiertue etenee?

Uneton: Mitäs ootte viikonloppuna puuhailleet?

Vieläkö se Metku reissailee?

Lähdetään kohta äitille, se on tehnyt kanasalattia :p Munkin sopii sitä syödä =)

Mie oon nyt aikas pihalla teidän jutuista :ashamed: kun meillä on viikon ajan ollut vieraita, joka päivä, kavereita ja mun vanhemmat ja miehen äiti. Lisäksi itse ollaan käyty vieraitten kaa mm. kotieläinpihassa, rantakalaillassa, yhdellä huoltoasemalla rallitapahtumassa, Retretin taidenäyttelyssä jne. Niin en sit koneella ole ehtinyt olla :| ;) .

Sen verran harpoin lukea, että Käpärin pojulle paranemista ja sitä myötä sulle parempia unia.

Tigru kiva nimi pojulla! Kuinka Atte on suhtautunut vauvaan ja rooliinsa isoveljenä? Kuinka teidän yöt ovat nyt menneet? Millois te olette tänne päin tulossa?

Myös muiden vauvaperheiden kuulumisia olisi taas kiva kuulla, Jemma, Gerbera, Lumikarpalo?

Kattinka iso harmitus edelleen kun ei nähty! Tuli vaan niin äkkiä ja meillä vissiin suurin hässäkkä-vieras-viikko koko kesän/syksyn aikana.

Poju nukkuu vielä päiväunia, jostain syystä viime yö meni jotenkin ihan ketuille täälläkin, Onni vingahteli vähän väliä itkeä unissaan, kerran oli sit kunnolla hereillä "äitiiii" "äitii" huudellen.

Nyt menen...

Pikaseen koneella :wave:

Lillukka, meille kuuluu hyvää! Werneri nukkuu yöt hyvin, viime yönä heräsi vasta puoli 4 syömään ekan kerran. Päiviin ollaan löydetty jo rytmiä, kahdet pidemmät unet nukkuu, muut unet on pikkuruisia torkahduksia. Viihtyy hyvin lattialla, mut sylkky on kuitenkin se kaikkein kivoin paikka :heart: Hymyilee kovasti ja jutteleekin :heart: Kun Julius haluaa pikkuveikalta hymyt, niin menee veikan eteen seisomaan ja ilmeilee siinä ja sanoo sit "Hymyyyyyä" :D Ristiäisten jälkeenhän osoitti aika kovasti mieltään vauvaa kohtaan, mut nyt on onneksi unohtanut puremiset ja silmään tökkimiset.

Mies on lomalla ja elämä on helppoa =) Huomenna tosin heittää sen Helsingin reissun, mut muuten kotosalla auttelee (pakolliset lenkit ja salilla käynnit tietysti käy). Vieraita meille on viikolla tulossa useammat ja perjantaina olis tarkoitus lähteä miehen kanssa kaksin syömään ja shoppailemaan. Tälläkin hetkellä odotellaan vieraita saapuvaksi.

Eipähän meille kummempia. Ai niin, meihin on iskenyt ihan kympillä talokuume... Pitäis vaan ensin saatua tää myytyä. Ajateltiin pyytää ensiviikolla kiinteistövälittäjän arvio tämän asunnon hinnasta, niin jospa sitten saataisiin asioita potkaistua etiäpäin.

Mut nyt odottelemaan vieraita!

Sunnuntaita =)

Mökiltä kotiuduttiin ja äsken miehen sisko kävi ostamassa meidän tuplavaunut :) Onpas eteisessä nyt ihanan tilavaa :D Mökillä oli ihan kivaa, harmi vaan että oli aika viileää. Tämä olikin vika viikonloppu tänä kesänä kun oltiin siellä. Ensi keväänä taas :D

Anteeksi, nyt en ehdi kommentoimaan niin yhtään mitään... Pitää mennä laittamaan huomiset kamat kuntoon tarhaa ja töitä varten.

Mukavaa viikonalkua kaikille!
Tansku & pesue

kotosalla ollaan taas. Oli vähän haikee lähtee kun niin pitkä aika kun viimeks käyny...

Kaiken kaikkiaan eissu meni hyvin.. mitä nyt Tatu päätti eilen herätä klo 05.20 ja ajo sitten mummonkin ylös |O mut tulipa päivälle pituutta ja kerkes tehdä vaikka mitä :LOL:
Osa eilisestä oltiin match showssa.. oli meidän koira, pikkusiskon koira, äitin ja isän koira sekä serkkujen koira meidän auton takaosassa.. tais siis pinseri sai matkustaa vänkärin jaloissa..
Roope tuli tokaks tokossa :D ite olin sen kanssa siinä ja sai kehuja että tosi hyvin toimii vasta alkajaksi.. ennen olla moisissa käyty kertaakaan :eek:
matc show luokassa voitti oman luokkansa ja oli koko näyttelyiden viidenneksi parhain =) vähän sotki Roopea toiset koirat mut kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen siihen. Pokaali tuli :D
Tatu oli koko ajan mukana ja syötiin retki evästä nurmikolla. Oli tosi innoissaan kun oli paljon koiria ja ihmisiä.

Tänään sitten harjaili poneja aamusta.. unohtamatta tietenkään traktorilla ja ruohonleikkurilla ajoa :LOL: Tais olla viikonlopun huippuhetki kun pääsi ison rekan kyytiin..

Koivunkäpy, Peppi; Jellona: Kiitos, :hug: Jospa se tosiaan tästä.. Välillä ei mitään mutta sitten iskee ihan hirvee ärsytys ja tuntuu että oon ihan saamarin kylmä ja inhottava ihminen :ashamed: sopa tämä tästä hellittäisi niin ei miehen kans välit kiristys.

Käpysen Villelle paranemista.. kuinka voi nyt?? Ihanaa sait omaa aikaa ja pääsit konserttiin.

Tigru: voi miten ihanan nimen poika sai! =)

Peppi: onnea Rasmukselle uusista taidoista!

Gerbera: Tsemppiä talokauppoihin jos niihin ryhdytte! Onko minkäänlaista aikataulua että vai katteletteko ihan rauhassa??

Jonttuli: Hyvä että alkaa olla poitsu parempana!

Ttau on viikonlopun aikana ruennut selittämään sanoilla asioita..
esim. kun isällä oli lomittaja navetalla niin seliti että täti, lehmä, lypsää :D jne.. sanoo siis monta sanaa aiheeseen liittyen aina mutta ei vaan lauseeksi osaa laittaa. ainut selvä "kaksi sanainen lause" oli; isi ajjaa =)

nyt olis suihkuun ruettava valumaan. Pitäs joutua aikasin nukkumaan että jaksaa aamulla herätä töihin.
Mieskin menee yö vuoroon kymmeneltä :/

mites muitten viikoloppu sujui jotka ei vielä ole käynyt kuulumisia kirjottelemassa??

jep, mut nyt menoks..

Danjuska, peppi oli konsertissa, ois toki mullekki kelvannu :p
V ei syö, kuumetta on edelleen, silmät seisoo päässä, mut juo kuitenki, sehä se on pääasia, huomenna lääkäriin vie tiemme.

Smirge, laitan kohta (kunhan joudan ) yytä!

Mulla palaa kohta lopullisesti käämi tuohon ukkoon.
|O

iltoja!

pikaisesti kirjoittelen, veetillä ilta tankkaukset menossa.

Meille on jo tullu ihan hyvää rytmiä iltapäivästä valvotaan ja otetaan välillä pikku unia. kuuden jälkeen alkaa tankkaus ja syöreilun tunnin välein kymmeneen asti ja käypi sitten nukkumaan.
Nyt on nukkunu kolmeen tai neljäänkin asti. joku yö nukku jopa viiteen!
tankkailee sit siinä aamulla lisää ja nukkuu taas pidemmän pätkän. eli pari syöttöä yössä.
päivät alkaa siinä seitsemän aikaan, mikä on ihan jees, kun menee pari tuntia ennen kuin saa meidän kaikkien aamutoimeet hoidettua.

mut nyt jällen syöttö puuhiin :D

lillukka tullaan sinne päin 5 tai 6 syyskuuta, laitan tekstaria lähempänä kun tiedetään miten pitkään ollaan oulussa ja kuopiossa

Moi!

Pikaisesti ennen nukkumaan menoa jotain yritän kirjoittaa. Pepille kiitos kaipailusta! Ei olla enää reissussa, vaan kaikkee muuta ettei ole ehtinyt kuulumisia kirjoittaa. Rasmukselle onnittelut uusista taidoista. Tosiaan oltiin viikko Tervakoskella ja silloin loppuviikosta mulle tuli 39 asteen kuume, joten Tigrulan vierailut jäi väliin. Suloinen nimi Aten pikkuveikalla ja kivaa että rytmiäkin on löytynyt. Nyt on meidän tän kesän reissut lähes tehty, ens viikonloppuna mennään vielä Tervakoskelle, mutta sitten alkaa talven odotus...

Käpysen Villelle paranemisia ja jaksuja ukon kanssa.

Gerberalle myös onnea matkaan talokaupoille, meillä kanssa hirveä talokuume. Täytyis käydä pankkitätin kanssa juttelemassa realiteeteista, rakentaa haluttais oma mökki, tontin paikkakin on katottuna, hinta on vaan vähän epäselvä viel.

Tanskuliinille tsemppiä työelämään. Toivottavasti arki alkaa sujumaan hyvin.

Myös Unettomalle tsempit opintoihin ja kestämistä nuorison kanssa. Onneks sulla ei ole pitkään enää koulua jäljellä. Kivan kuuloisen paikan olet saanut harjoitteluun.

Monelle muullekin pitäis kommenttia laittaa, vaan tuo kello rientää ja aamulla aikainen herätys. Pikkasen kuitenkin viel omaa napaa... Meillä siis pojat aloitti pph:lla maanantaina ja ihan kamala viikko ollut. Asiaa ei yhtään auta se, että olen lähes joka ilta kasiin töissä ja näen poikia tosi vähän. Eetun kanssa se ei mikään ongelma ole, päin vastoin, musta tuntuu että tykkää tosi paljon olla hoidossa kun on kaverikin siellä. Atte vaan on äärimmäisen vaikea. Eka päivä meni ihan tosi hyvin ja hyvillä mielin hoitoon jäi ja ihan kivasti siellä viihtyikin, mutta sitten alkoi kiukuttelu. Itkien jää joka aamu hoitoon ja itkee lähes koko päivän äitiä, mitä nyt syö ja nukkuu välillä. Eetua huutelee koko ajan, vaikka olisikin ihan lähellä leikkimässä. Iskälle kiukuttelee kun hän pojat hakee ja kun mä tuun kotia, Atte on koko ajan sylivauva. En pääse vessaankaan ilman että poika huutaa oven takana äiti tänne ja itkee. Tosi rasittavaa ja raskasta. Viikolla kun vein poikia hoitoon niin Atte alkoi itkemään jo autossa kun hoitopaikan pihaan ajettiin, ei tänne... Hoitajan kanssa puhuttiin vaan että hyvä toisaalta kun näin alussa näyttää tunteensa ja kiukkuaa, yleensä kuulemma helpottaa aika pian. Jos taas alku menisi liiankin hyvin, saattaisi se kiukku tulla myöhemmin ja kestää pidempään. Tiedä sitten onko totta vai yrittikö vaan lohduttaa, mutta ihan hyvä jos näin olisi. Nyt sitten uusi piinaviikko edessä, saa nähdä joko edes vähän helpottaisi. Mutta nyt unijukan kanssa treffeille, palailen kun ehdin :wave:

metku, meillä meni n.3viikko ahyvin, sit alko se hoitokiukku, ei niinkään aamulla itkeny mut muuten oli tuskaa..

Danjuska, alko ärsyttää ku heti ollaan turparullalla ku mä yritän ommella eli otan oma aikaa jne..
Nakkelin sit kankaat ovesta ulos ja tungin ompelukoneen nurkkaan :snotty:
Kävin tosin kankaat keräämässä sit tuolta pihamaalta talteen, päätin kyllä et en ihan heti ompele ukon ollessa kotona, ellen sit heittäydy oikein paskamaiseks.. :kieh:
Ja hiukka tuli avauduttua kans ukolle..

Ihanaa yöllä sai NUKKUA mitä nyt vaille 4 heräsin ku ukko noius mut muuten.. oisin toki voinu nukkuu pitempään mut ehkä ens viikolla sit..

Huomenta

Täällä mennyt viikonloppu kipeenä,koululainen tuli perjantaina vatsakivuissaan kotiin,oli tietty oksentanut taksiin :x
Samana päivänä tuli mies kipeäksi ja pe-la välisenä yönä väänsi mun vatsaani.
Olin koko lauantain kovassa kuumeessa ja vatsanväänteissä mutta onneksi en oksentanut :)
Eilen oltiinkin kaikki jo terveitä,ihanaa =)

Toisaalta mukavaa et käytiin nyt kaikki läpi toi tauti niin ei tartte ootella josko vielä tulis jollekin =)
Tänään olis mun ja ukon hammaslääkärit,Turussa.
Multa poistetaan ylhäältä viisaudenhammas :eek:
Onko joltain poistettu,ja jos on niin sattuuko se?
Mä inhoan ja vähän oikeastaan pelkäänkin hammaslääkäriin menemistä,joten ihan on kokopäivä nyt hermoilua sen takia.

Ensi viikolla alkaa seurakunnan kerhot niin pääsee toi keskimmäinenkin vähän muitten seuraan,ihanaa,saadaan olla Oskarin kanssa ihan kahdestaan jopa kolme tuntia.
Taidan ruveta pyöräilemään sen kanssa =)

Tigru:Ihana nimi tuli vauvalle

:heart:
Jonttuli:Mukavaa että Joni alkaa olla parantunut :)

Nyt pitää mennä :wave:

Huomenta.

Yö oli jo pikkuriikkisen parempi, ainoo vaan, että Rasmus heräsi viideltä, eikä meinannut enää nukahtaa, nukuttamiseen meni puoltuntia |O

Lillukka: Onko teillä tälle viikolle paljon ohjelmaa? :) Kivalta kuulosti teidän viime viikko. Se on aina kiva, kun on tekemistä, vaikkakin saattaa myös sit väsyttääkin :D

Gerbera:
Kiva, että Werneri nukkuu yöllä hyvin. Ihana Julius :heart: Onnea talokauppoihin, kun niihin ryhdytte! Käykö teidän nykyinen pieneksi, vai ihan muuten vaanko haluatte muuttaa? :)

Jonttuli: Kiva, että Jonin rintakehä on parempana jo!

Tansku: Miten se valintakoe meni? :wave:

Danjuska: Onnea Roopen pokaalista! Minkä rotuisia ne teidän koirat taas olikaan?

Koivunkäpy: Jaksamisia sun miehes kanssa :kieh: :hug: Kiva, että sait nukutuksi!

Tigru: Kiva, että teilläkin nukutaan yöllä hyvin!

Metku: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Jaksamisia kovasti arkeen, eiköhän se ala pian pojilla helpottamaan :hug: Alku aina hankala jne. :)

Tintta: Onpa teillä ollu viikonloppu :x Onneks ootte jo parempana! Mulla on aika viisaudenhampaiden (yksi kerrallaan) poistoon ensi viikoksi :/ Tuuhan sit kertomaan, miten meni!

Nyt Rasmus hermostuu :wave:

Morop!

Jos ihan pikkusen ehtis..

Tilasin juuri liput ens tammikuussa Tampere-taloon tulevaan RIVERDANCEEN, ihanaa!!!!!!! :D :D :D Olen nähnyt sen ja Lord of the Dancen molemmat kertaalleen, mutta täytyyhän tuo nähdä uudelleen, on NIIN ihana. Nyt sain liput vielä riviltä 3 keskipermannolta, kun viimeks näin shown aika kaukaa. On mitä odottaa.. :whistle:

Viimesiä viedään hopitovapaastra.. |O jaiks! Nyt alkaa jo jännittää. Etenkin kun luin Metkun viestin.. Paljon jaksuja sinne, toivottavasti jo helpottaa. Mun kaveri täältä meni kans töihin, ja sen normaalisti tosi iloinen ja mukautuva 2-vuotias oli ollut itkunen ja äidin perään ekan viikon, mutta tokalla kaikki meni jo hyvin. Ja mun siskolle oli sanottu että 2 viikkoa voi itkeä, enintään, sit helppaa. :hug:

Jellona jo ehti kertoilemaan miten meillä meni täällä, eli siis tosi hyvin, pojilla riitti tekemistä ja vauhtia riitti myös.. :whistle: Laitan kuvia yhteisöön kunhan saan ne koneelle. Ja Jelu, laitan sulle yynä sähköpostiosoitteeni, laitatko mulle kuvat, laitan sit sulle takas myös.

Tigrulaan nimionnea, ihana nimi tulikin! Artullahan on Oskari kolmantena nimenä, se on musta ihana nimi.

Jahas, vauhti kiihtyy vähän liikaakin, patterit lentelee jostain lelusta, ja Arttu koittaa saada niitä pois Vililtä.. Hetkonen..

Juh, mentävä on. Kaikille yhteisesti :hug: jaksamista ja pitkää pinnaa niin lasten, miesten kuin kodinkoneittenkin kanssa!! :D

Muoks vaihdoin profiilikuvan, kesäpojat takapihalla..

Morotus :wave:

Kiitos Metku, Danjuska & Peppi! Ihan rauhassa katsellaan, ei silleen vielä kiirus ole, kun tässäkin muutama vuosi pärjättäisiin. Tosin aivan mahtavan upeeta olisi saada lisää tilaa, pikkupoikaset kun nukkuvat meidän makkarissa ja olkkarissa on lelut. Mut hiljalleen hyvä tulee :D Tosin meillä molemmilla on sellainen luonne, että kun sopiva talo vastaan tulee, niin se on sitten siinä :D Siis jos tää vaan saadaa myytyä ensteks... kahden asunnon loukkuun ei tee mieli jäädä! Katsellaan myös kerrostaloista ja rivareista 4h+k+s asuntoja, pidetään siis mieli avoimena :D

Tinttamooses, minulta on kaikki viisurit poistettu ja voin sanoa näin hammaslääkärikammoisena, että aika helppo juttu oli! Jälkeenpäin ei ollut kipuja eikä muitakaan ongelmia. Paaaaaaaaaaaaaljon vaan puudutusainetta kehiin! Tsemppiä!

Tigrulle piti jo eilen sanoa, että kivan nimen teidän poikanen sai! Hyvä, että teilläkin nukutaan hyvin! Milloin teillä on neuvola? Meillä on huomenna, kiva nähhä miten pikkumies on kasvanut. Milloin olette tulossa Kuopioon päin? Treffataanko?

Mies lähti aamulla aikasteen ajelemaan kohti Hesaa ja saapuilee illalla sitten kotiin. Huomiseksi mun pitäisi kuulema keksiä jotakin kivaa tekemistä itselleni... ajattelin, että pitäisköhän tilata aika kampaajalle. Tekisi mieleni saada uusi ilme!

Julius sai pottainnostuksen viime viikolla ja joka päivä pottaan saadaan 4-5 pissat!! Eilen illalla pyysi jo itse päästä potalle, kun pissitti! Aikasemmin teki pissat pottaan silloin tällöin, riippuen malttoiko potalla istua kauemmin kuin sekunnin :D Nyt istuu siinä ja tikistää edes muutaman tipan, jos ei muuten pisuta :D

Mut nyt laittelen vähän paikkoja kuntoon. Vyöhyketerapeutti käy tänään vielä varmuuden vuoksi.

Oikein ihanaista päivää kaikille!

T. Gerbsukka

Voi käpy! Joskus kunnon räjähdys ukolle tekee hyvää :LOL:

Mä olen käynyt vimmattuna kaappeja läpi ja kantanut yhteen käytettyjen lastenvaatteiden liikkeeseen tytön ja pojun pieniä vaatteita ja nyt ois taas yks kassillinen.
Taidan viedä ne keskiviikkona, kun ukko kotona (taas). Samilla on silloin kontrolli niistä palleista iltapäivällä, niin kerkeän aamupäiväl viiiä ne.

Nyt ois vielä makkarin raivaus eessä, se jäi pienen sekasorron tilaan kun kävin pojun vaatehyllykön ja liinavaatekaapin läpi. :whistle:

Päikkärit nukuttu, tai siis pojat nukkui, ite luin kirjaa sohvalla :) Käytiin aamusta Lippulaivassa, ostin serkun tytölle 1v. lahjan, juhlat ja synttärit on sunnuntaina. Joonatan leikki kaverinsa (mun kaverin tytön) kanssa leikkipaikalla, liukumäestä ei uskaltanut laskea, kun oli semmonen putkimäki :D

Hannamari: Koskas sulla alkaa työt??

Gerbera: Eikö Juliuksen unia haittaa Wernerin yölliset syötöt? Joonatan on niin herkkäuninen, että mietin kuumeisesti, minne laitan Rasmuksen pinnasängyn... Meidän makkariin ei nyt mahdu, että mahtuis niin pitäis siirrella kirjahyllyjä pois huoneesta kokonaan :/ Poikien makkariin mahtuis, mutta Rasmus ainakin vielä tällä hetkellä heräilee niin usein, että häiritsis sit isoveikan nukkumisia... Kiitos onnitteluista :)

Mun pitäis kans käydä Jontun vaatteita taas läpi, sillä alkaa olemaan kaikki pitkät housut jo lyhyitä. Ne onkin kokoa 80, viime keväältä. Pitäis varmaan ostaa uusia, jeee. Vaikka tän hetkinen rahatilanne ei kyllä hyvä olekaan, ollenkaan :(

Viedään Rasmus iltapäivällä mummolle hoitoon, mennään Jontun ja Samin kanssa uimahalliin =)

Peppi, Julius havahtui parina ekana yönä katsomaan mitä se vauva ähisee ja kun huomasi, että se vaan syö, niin sen jälkeen ei ole herännyt, korkeintaan kääntää vaan kylkeään :D Oltais kyllä isossa pississä, jos Julle olis kovin herkkäuninen.

Vitsiläinen kun keikun kahden vaiheilla... tilasin äskettäin ajan kampaajalle ja otin leikkauksen, värin ja raidat... reilun 100 euroa maksaa... :eek: Tässä nyt mietin, että raskinko vai en... Mies oli sitä mieltä, että mun pitä mennä, kun harvoin itseäni hemmottelen, mut on se minusta kyllä tosi iso raha laittaa hiuksiin... Blaah! Pitääkin tehdä pienestä asiasta niin kamalan suuri :whistle:

Juups. Nyt täytyy taas mennä!

Moi kaikille :wave:

Viikonloput on ihan liian lyhyitä :whistle: :/
Ihan raato olin koko viikonlopun ja tänäänkin oli voimaton tunne.
Kadehdin energisiä univelattomia ihmisiä :ashamed: :snotty:

Viikonloppuna ei tehty mitään erikoista.

Tinttamooses kiitos :hug:
On siellä nyt muutama ihan kivaksi osoittautunut tyyppikin :D
Ja mulla on kaikki 4 viisuria poistettu.
2 ihan tavan vastaanotolla ja 2 kirurgisesti leikkaamalla.
Ja ne leikatut vasta kauheita olikin, ei auttanu burana 600, ei mikään.
Voin rehellisesti sanoa, että synnytys ja siihen liittyvät kivut oli pientä nuihin 2 leikkaukseen verrattuna.
Tosin kipukynnyshän on kaikilla erilainen.

Tsemppiä :hug:

Niiskuneiti laitoin sulle sähköpostia :wave:

Taisi Nasuliino kirjoitella jokin aika sitten, kivaa =)

Tosi paljon on kaikkia esitelmän tekoja ja projekteja, oon jo nyt ihan :$
En oo koskaan välittänyt/ollut hyvä kirjallisessa tuottamisessa ja meidän koulussa sellasta rakastetaan....
No, onneks on vaa vuosi, onneks on vaa vuosi :LOL:

Gerbera jos on tollanen summa rahaa laittaa kampaajalle, niin eikun vaan.

:whistle:

Hannamari, joko "se syksy" on nyt ajankohtainen, mistä viime vuonna mainitsit? :)

Kaikille oikein mukavaa uutta viikkoa jälleen :wave:

Uneton, sillä mä tässä painiskelen itseni kanssa, kun normaalisti värjään ja raidoitan hiukseni itse ja kampaajalla käyn leikkauttamassa tukkaani uuteen uskoon 2 x vuoteen... Minusta tuo reilu 100 euroa on järjetön summa laittaa hiuksiin, mut toisaalta tosiaan hemmottelen itseäni älyn harvoin... että jos tän kerran raskisin satsata... Huono omatunto on jo nyt :D Päässä pyörii sen sata asiaa mihin voisin tuon rahan käyttää ja ne hankinnat liittyy mihinkäs muuhun kuin lapsiin :D

Mies tuossa soitteli, on kasin aikaan jo kotona! Ihan siis immeisten aikaan!

Vyöhyketerapeutti kävi aamusta ja Werneri on nukkunut koko päivän käsittelyn johdosta. On vaan väliin syönyt ja kakannut :D

Unettomalle piti toivotella vielä jaksuja!

Nyt pittää taas mennä...

Voi kele kele |O :kieh:
Ilmoitin tytön keväällä kantelekurssille. täti lupas pistää sitten jotain viestiä, että milloin alkaa. No eipä kuulunut mitään. Enkä sitten älynnyt mennä kirkolle katsomaan oisko tullut listaa sinne.

no äsken sitten soitti tytön ent. hoitotäti, että missä me ollaan. Kun se kurssi alkaa nyt sitten tänään :eek: . Eipä sit menty tänään, kun oltiin justiinsa ruokapöydässä. Mutta nyt ärsyttää ihan sikana... :kieh:

moih!

alkaa pikku hiljaa uni painaa päälle |O
Aamulla Tatu heräs viiden aikaan ja nukahti vasta just ennen minun kellon soittoa... ei meinannu sitten jaksaa nousta kun olin laittanu ihteni valmiiks ja syöny. Mut oli mielissään kun isin syliin pääsi heräilemään. Mies kun tulee töistä jonkun verran ennen kun me lähdetään.

Tuossa jo töistä tultua torkahdinkin sohvalla vaikka Tatu ja mies riekkuivat korvan juuressa.

Peppi: Oliko kivaa uimassa?? On aatellut että pitäs Tatunkin kans pitkästä aikaa päästä käymään. Hyvä että Rasmus nukkui suht hyvin.

Koivunkäpy: Jaksuja miehen kans!

Tigru: jos ajatte tästä ohi kun olette menossa/tulossa ouluun niin saa tässäkin pysähtyä ;)

Metku: jospa ne kiukut vähenis ajan kans. Meillä eka viikolla poika jäi kitisemään vähän joka aamu.. ei suoranaista itkua mutta yks ilta sai sitten ihan tajuttoman raivarin :eek: Tänään ei jäänyt edes kitisemään ja tykkää kovasti olla hoidossa.Alussa kyllä sanoin hoitajalle että saattaa olla aika vaikea tapaus kun on niin äitin poika mut yllätti kyllä =) Ja hoitaja sanoi että jos itkettää niin sitten itketään ja yritetään jotain touhua keksiä. vaikein tapaus on kuulemma itkenyt ensimmäiset 3 viikoa ja sitten helpottanut. Jaksuja, :hug:

Uneton: juu, minustakin tuntuu että viikonloppu riitä mihinkään.

Ensi viikolla saan tietää että jatkuuko työt. riippuu ihan siitä että saako ihminen jota tuuraan, niin lisää saikkua.

olo on ihan ähkyinen ja turvonnut :/ syötiin kun kotiin tulin ja äsken käytiin pyörälenkillä mut ihan kauhea pöhö päällä :whistle: Tuntuu että massu on jo nyt valtava vaikka vielä olis 3/4 jälellä :whistle: en muista että olisin näin turvoksissa Tatua odottaessa olut.

mut nyt pojan kans leikkimään..

Ja Samille nimppari onnittelut!!

Uneton: Laitoin sähköpostia takaisin! :wave:

Heippa kaikille muillekin! Yritän huomenna jaksaa vähän kirjoitella kuulumisia, väsy on tosiaan vähän vaivannut :/

Nyt Salkkareiden pariin! :)

Smirgelainen ja Pepin Samille nimpparionnittelut! :flower:

Yhteistyössä