kotosalla ollaan taas. Oli vähän haikee lähtee kun niin pitkä aika kun viimeks käyny...
Kaiken kaikkiaan eissu meni hyvin.. mitä nyt Tatu päätti eilen herätä klo 05.20 ja ajo sitten mummonkin ylös |O mut tulipa päivälle pituutta ja kerkes tehdä vaikka mitä
Osa eilisestä oltiin match showssa.. oli meidän koira, pikkusiskon koira, äitin ja isän koira sekä serkkujen koira meidän auton takaosassa.. tais siis pinseri sai matkustaa vänkärin jaloissa..
Roope tuli tokaks tokossa
ite olin sen kanssa siinä ja sai kehuja että tosi hyvin toimii vasta alkajaksi.. ennen olla moisissa käyty kertaakaan
matc show luokassa voitti oman luokkansa ja oli koko näyttelyiden viidenneksi parhain =) vähän sotki Roopea toiset koirat mut kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen siihen. Pokaali tuli
Tatu oli koko ajan mukana ja syötiin retki evästä nurmikolla. Oli tosi innoissaan kun oli paljon koiria ja ihmisiä.
Tänään sitten harjaili poneja aamusta.. unohtamatta tietenkään traktorilla ja ruohonleikkurilla ajoa
Tais olla viikonlopun huippuhetki kun pääsi ison rekan kyytiin..
Koivunkäpy, Peppi; Jellona: Kiitos, :hug: Jospa se tosiaan tästä.. Välillä ei mitään mutta sitten iskee ihan hirvee ärsytys ja tuntuu että oon ihan saamarin kylmä ja inhottava ihminen :ashamed: sopa tämä tästä hellittäisi niin ei miehen kans välit kiristys.
Käpysen Villelle paranemista.. kuinka voi nyt?? Ihanaa sait omaa aikaa ja pääsit konserttiin.
Tigru: voi miten ihanan nimen poika sai! =)
Peppi: onnea
Rasmukselle uusista taidoista!
Gerbera: Tsemppiä talokauppoihin jos niihin ryhdytte! Onko minkäänlaista aikataulua että vai katteletteko ihan rauhassa??
Jonttuli: Hyvä että alkaa olla poitsu parempana!
Ttau on viikonlopun aikana ruennut selittämään sanoilla asioita..
esim. kun isällä oli lomittaja navetalla niin seliti että täti, lehmä, lypsää
jne.. sanoo siis monta sanaa aiheeseen liittyen aina mutta ei vaan lauseeksi osaa laittaa. ainut selvä "kaksi sanainen lause" oli; isi ajjaa =)
nyt olis suihkuun ruettava valumaan. Pitäs joutua aikasin nukkumaan että jaksaa aamulla herätä töihin.
Mieskin menee yö vuoroon kymmeneltä :/
mites muitten viikoloppu sujui jotka ei vielä ole käynyt kuulumisia kirjottelemassa??
jep, mut nyt menoks..