***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

Iltoja!

Vein Jontun mummun luo iltapäivästä, ite menin salille, tein sekä aerobisen treenin, että lihastreenin ja nyt on hyvä olo! :)

Mummu ja Joonatan oli lähteneet pyöräretkelle!! Äitillä ja niillä oli semmonen vanha, oranssi, istuin. Joonatan tykkäs kuulemma ihan hirveesti, koskaan mummu ei oo nähnyt poikaa niin innoissaan :heart: Olivat polkeneet ensimmäiselle puistolle, sinne Jonttu ei ollut halunnut mennä leikkimään ollenkaan, oli vaan hokenut "pyö pyö" :heart: Toisessa puistossa oli jo vähän aikaa leikkinyt ja sit taas mennyt pyörän luo "pyö pyö" :) Ajaessa oli hokenut mummulle: "kiitti kiitti". Ihana pikkuinen :heart: :heart: Oli ollut tosi hyvällä tuulella ja on ollut nyt kotonakin aivan ihana, rakas pikkuinen!

Iskä oli ollut Rasmuksen kanssa kotona.

Tinttamooses:
Pikaista paranemista Oskarille!! Tsemppiö pisteiden laskemiseen!

nasuliino: Olipas mukava lukea teidänkin kuulumisianne :hug: Tosi harmi, että ette nyt pääse matkalle :( Paranemisia Jonelle! Mikä kierukka sulla on, hormooni vai kupari? Meillä on tosta Serranon-perhe-ohjelmasta vähän huono kokemus Joonatanin kanssa :whistle:

Koivunkäpy: Onks sulla menkat alkamassa vai miks päätä särkee ja miten helpottaa sit lauantaina?

Tansku: Ihanaa, että ehdit käydä kirjoittelemassa! Kiva, että tytöillä oli mennyt hoidossa hyvin, vaikka alkuun olikin Veera itkeskellyt, ihana Saara kun lohduttaa :heart: Tsemppiä valintakokeisiin!!! Taas mulle tuli sama itku/nauruolo :eek: Mä oon vähän höperö :ashamed: :D

Joonatan halus mennä sänkyynsä jo... Ei se sinne varmaan vielä jää. Nukkui niin pitkät päiväunetkin.

Harmittaa, kun ollaan noi Lostit jo nähty, mut eikös kolmoselta tuu Teho-osasto, jos kattois sitä! Hyvät yöt!!

Noniin, heippa vaan kaikille!

Piiiiiitkästä aikaa pistän minäkin nenäni tänne :) Mutta olipa työn ja tuskan takana.... :headwall: piti oikein ihmetellä suureen ääneen, että miten tänne pääsee kirjoittamaan mitään. Ei riittänyt, että kirjautui kaksplussan etusivulla sisään vaan piti kirjautua uudestaan täällä keskustelupalsta puolella. Hassu. No, täällä ollaan :)

Mitään uutta ja ihmeellistä ei sen kummemmin kuulu. Töitä, päiväkotia ja sitä rumbaa. Niilo nukkuu nykyään kokonaisia öitä ja jopa 10 tuntia yleensä. Jes! Iltasella saattaa mennä jo ennen kasia nukumaan, niin jää sitten meillekin miehen kanssa omaa aikaa. Ja aamulla nahkavekkari herättää viiden-kuuden välillä. No, se on ihan sopiva aika meille, kun seiskalta ampastaan viimeistään kuitenkin jo liikkeelle.

Töissä on ollut jopa ihan mukavaa ja joskus jopa odottaa taas seuraavaa työpäivää ;)

Kesäloma tuli vietettyä heinäkuussa, mutta kyllä töihin paluu tuntui enemmän lomalta.... on se vaan mukava, kun töissä saa kahvikupinkin rauhassa hörppästä. Vaikka se oma pieni äidin pulu onkin ihana, niin ah on kiva olla välillä issekseenkin! :heart:

Hannamarille terkut! Kiitos tekstarista ja muistutuksesta, mutta en ole ehtinyt kuvastoa selailla... huoh, monta muutakin asiaa jää aina tekemättä. Osittain on omaa saamattomutta osittain ihan oikeeta kiirettä. Käytiin justiin tänään Ransupuistossakin pitkästä aikaa iltasella, mutta kyllä meillä vaan näyttää olevan niin erilaiset rytmit, että harvoin törmätään. Höh! :/

Mitäs muuta.... meillä oltiin kevät korvatulehduskierteessä, mutta kesä korjas asian ja nyt vaan täytyy koputtaa puuta, että ei tuliskaan enää mitään. Seuraava vaihe on sitten putkitus. No, onneks on vakuutus, niin pääsee yksityisen kautta ainakin nopsaan sitten.

Äh, pitäis koko alkuvuoden tarinat kirjoittaa jos haluais raportoida tarkasti, mutta kun ei mitään kummaa meidän elämässä ole tapahtunut, niin...

Kaikille masu pystyssä oleville onnea matkaan ja teille, jotka joulutähden jälkeen jo seuraavan olette pyöräyttäneet, niin onnittelut myös!

En jaksa lukea menneiden kuiden viestejä, joten olen pimennossa.

Hannele ja Niilo

iltaa =)

onneks jo ilta ja pääsee nukkumaan :D
olo on ihan katki, poikki, väsy.. siivottii tuossa töitten jälkeen ja sitten vaihdettiin tatun kans pariin kukkaan mullat.

Selkä vetää viimesiään.. jomottaa ja juilii tosi kipeesti :/ varmaan johtunee siitä että äkkisestään oon paljon painavia maitolaatikoia töissä nostellut.. jospa viikonlopun aikana hellittää kun saa levätä.

Tansku:
Hienoa että akatyöpäivä meni hyvin ja tytöillä tarha päivä =) Tatulla oli kans yks ilta ihan hirveä raivari.. aattelin että varmaan johtuu osittain tästä uudesta tilanteesta.. ei ookkaan äitin kans päiviä kotkona.
Onnea huomiseen valintakokeeseen!!
Ja mukavaa mökkireissua!!

Nasuliino:Harmi kun ette päässeet reissuun lähtemään, mutta toivottavasti Jone paranee pian!

Peppi:
hienoa kun Jonttu noin tohkeissaan pyöräilemisestä :D Tatu lähtee mielellään kyytiin mut ei älyttömän kauan malttais istua paikallaan..

Koivunkäpy:Mikäs päätä juilii?? Toivottavasti nämä huonontuulen tuulahdukset menis pois.. en meinaa itekkään tajuta ihteeni koko aikaa.. saati sitten ukko rukka.. :whistle:

Tatukin nukahti taas heti kasilta kiltisti. Aamulla käyn herättämässä kuuden jälkeen aina. siinä puetaan ja sylitellään se puoli tuntinen mikä aikaa on. Yöunet on kyllä parantuneet. On mennyt monta yötä että ei ole kertaakaan herännyt. Tänään oli hoidoss anähnyt pahaa unta ja äitiä kutsunut mutta oli nukahtanut uudestaan hoitajan silittelyihin.

oikein hyvää viikonloppua kaikille! meidän sakki lähtee mummola reissulle huomenna heti töitten jälkeen. palailen linjoille kun kerkeän.

DAnjuska, mulla se kesti sen 9kk aj hyvän tovin sen jälkeenki |O toivottavasti sulla ei.. käyt sit meille äksyymässä :LOL:

Peppi, menkat alko maanantaina, la pitäs loppua, siksi koskee päähän.. mä voisin lahjottaa viikoks pään aina ku tulee menkat..

Jeshjeshjesh poika nukahti yksin!!! tai olinha mä makkarissa mut en tiä tajusko se etes et mä olin siellä, mut pääasia et sammu ilman onkelmia.. tai sit johtu siitä et taitaa poika tulla kipeeks..

Huomenta!

Rasmus heräsi ekan kerran vasta 1.30 :eek: Meni nukkumaan 21.30, eli nukkui siis 4h pätkän! harmi vaa, että ite menin vasta 23.30 nukkumaan :kieh: Sen siitä saa, kun haluaa viettää vähän aikaa miehenkin kanssa...

Danjuska&Koivunkäpy:
Mä en usko, että KUKAAN on ollut kamalampi, kuin mitä mä olin, kun odotin Rasmusta :eek: Olin AINA huonolla tuulella, v*tutti, huusin, raivosin, ärsyynnyin mitättömistä jutuista miehelle yms. Oli Sami kyllä kovilla! Se sanoikin odotusaikana, että ei halua enää yhtään lasta, kun SE ei kestä noita mun odotusaikoja :ashamed: Vaikka siltikin väitän, että rankempia ne mulle oli, siis ainakin tämä Rasmuksen odotus. Mä olin siis samanlainen, kuin niinä päivinä, ku menkat on alkamassa, hirviö, koko sen 9kk ajan!! Sami ei uskonut, että se menee ohi ja että johtuu raskaudesta, että olin sellainen. Mut oon mä nyt jo pikkuhiljaa vähän rauhallisempi :whistle: Paitsi just ennen menkkoja ;) Toivottavasti aika kultaa muistot, nimittäin mä kyllä haluaisin vielä yhden lapsen (ellen kahta :eek: ), mutta vasta vuosien päästä, joskus silloin vois aloittaa yrittämisen, kun pojat menevät kouluun tai jotain sine päin. Tulipas taas sepostuts :whistle: Että Danjuska, toivottavasti sulla helpottais, eikä kestäis niin kauaa, mitä meillä Koivunkävyn kanssa kesti!

Hannele: Olipa kiva, kun kävit kirjoittelemassa :hug: Mukava, että viihdyt töissä! Ja kiva, että Niilo nukkuu nykyään niin hyvin :) Käyhän kuule useammin kirjoittamassa kuulumisianne!

Hienoa, että Ville on nukahtanut itsekseen!

Joonatan kuuluu heräilevän, huonolla tuulella :( Se on aina ärsyttävää, kun heti herätessään on ku persuksiin ammuttu karhu |O

Mitäs suunnitelmia muilla on viikolopuksi?

Meille tulee tänään yks meidän perhetuttujen tyttö (ikää siis 20v) käymään, ei olla vuosiin silleen kunnolla nähty. Hällä on laskettu aika joulukuussa :)

Huomenna meen ehkä kaverin kanssa yhteen "konserttiin", sunnuntaista ei tietoa.

Moiks :wave:

Kattinkan kanssa eilen tavattiin ja mukavaa oli! Otto on aivan valloittava pikkuisine kiharoineen :heart: Julle huuteli "Ottia" vielä illallakin :D

Nasuliinolle paaaaaljon onnea vakinaistamisesta!! Huippu juttu!!

Vkl-suunnitelmat on vielä auki. Mies tulee ihan kohta kotiin :heart: ja on siis ensiviikon lomalla :heart: . Mitä nyt maanantaina käy työjuttujen takia Helsingissä.

Mut nyt soittamaan äidille, kun Julle nukkuu eikä ole siten terrorisoimassa mun puhelua... tekee aivan kaiken kielletyn, kun näkee, että olen puhelimessa... huoks!

Mukavaa vkl kaikille!!

Eka viikko eskaa takana. PUuh! Tytöllä ihme kiukutteluja iltapäivisin, mutta lienevät kuuluvat asiaan kunnes tyttö tottuu kunnolla.

Oltiin tossa iltapäivällä ennen päivällistä pihalla, mieskin oli mukana ja yksi mun äitituttu tyttärensä kanssa. Juteltiin siinä niitä näitä, kunnes siihen tulee koikkelehtien paikalle mun ikäinen mies ja kysyy apua Prepaidin lataamisessa. Eipä siinä mitään, [i]mutta mies oli aineissa[/i]. Ei pahasti kun apua osasi pyytää.
Sitten se hävisi yhteen rappukäytävään. Jonkin ajan kulutta sieltä rappukäytävän ovesta tulee ulos toinen mies, joka oli aivan pihalla kaikesta. Hoippui pitkin hiekkalaatikkoa, eikä tainnut nähdä kunnolla ympärilleen ja lähti kävelemään talon nurkan taakse. No kohta se toinen aikaisempi mies tuli ulos. Ja meni toiseen suuntaan. Sitten ne huumehörhöt huuteli toisiaan.
Kyllä mä oon tiennyt että tossa toisessa talossa on ainakin asunut huumehörhö. Mutta tää oli eka kerta tän melkein 6 vuoden aikana kun olen tässä pihassa huumetyyppejä. :eek: :/ :( Joten taas saa sydän syrjällä olla ja vahtia pentuja ja tyttöä varsinkin kun se o pihalla.

Heippa ihanaiset siskot!

Reissusta palattu iltapäivällä. ja loistavasti meni kaikki. Kiitos Pepille ruuasta ja hyvästä seurasta sekä hannamarille kiitos yöpaikasta, ruuasta ja kaikesta. oli aivan mahtavaa olla teidän luonanne käymässä. Kattinkaa oli myös erittäin mukava tavata. :hug: :D

meillä iltahommat menossa, joten palailen seuraavaan kerran huomenna kertoilee tarkemmin kuulumisiamme ja kommentoimaan. :wave:

Hei!

Täällä on ollut tänään hirveä myrsky, meidän sääskitelttakin lensi nurin. Vanhimmat pojat kävivät tänään tosi monta kertaa joen rannassa katsomassa korkealla olevaa veden pintaa. Vene kuitenkin oli toistaiseksi ihan hyvin paikoillaan. Nuorempien kanssa käytiin Oulussa ostoksilla, katseltiin mm. parvisänkyjä, mutta ei oikein oltu tyytyväisiä tarjontaan. En tiedä, pitäisikö itse rakentaa, että saisi mieluisen :eek: Ollaan vähän ajateltu, että olisiko isommille parvisänky+pöytäyhdistelmä kivempi kuin kerrossänky, mutta saa nähdä, löydetäänkö sellaista, mitä haetaan.

Tanskuliini: Kiva, että sekä sinun että tyttöjen eka päivä meni hyvin! Millainen valintakoe oli? Mukavaa mökki viikonloppua teille!

Jonttuli: Hienoa, että Jonin paraneminen edistyy hyvin! Onko teillä hyvin mustikkaa tänä vuonna? Meillä oli aika mukavasti, vaikka hilloja ei tullutkaan oikeastaan yhtään. Onnea sinulle työnäyttöön! Olisiko se paikka sellainen, johon olisi mukava mennä töihin?

Gerbera: Sehän on hienoa, että olosi on jo parempi! Mukavaa yhteistä lomaviikkoa teidän perheelle!

Jellona: Kiva, että reissu meni hyvin!

Nasuliino: Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Onnea vakituisesta työpaikasta!

Smirgelaine: Kyllä meilläkin on kaikilla vähän aikaa mennyt, että eskarirytmiin on totuttu, kaikki ovat olleet alkuun väsyneitä ja ärtyisiäkin. Ja on meilläkin välillä puettu väsyneitä eskarilaisia, varsinkin myöhäissyksyn pimeinä aamuina :) Toistaiseksi meidän eskarilainen on ollut yllättävän pirteä ja omatoiminen aamuisin, illat ovat olleet sitten väsyneempiä. Hui, toivottavasti teillä ei huumehörhöt nyt aivan vakituiseen rupea pihalla pyörimään.

Pepille ja Gerberalle piti jo aikaisemmin sanoa, että hauskoja vauhdikkaita tempauksia teidän joulutähtösillä! Vaikkei ne ehkä ihan koko aikaa kenties jaksakaan naurattaa.. Saiko Jontulta vessapaperit helposti nenästä pois? Mulla tuli tuosta mieleen, kun meidän kakkonen ja kolmonen ollessaan 2- ja 4-vuotiaat laittoivat kaikenlaista nenäänsä. Paperin paloja, näkkileivän muruja.. Muut sai onneksi itse pois, mutta yhtenä iltana tyttö laittoi silloin kaksivuotiaana sellaisen kartionmuotoisen ruuvin nenäänsä, ja vaikka kuinka yritettiin ottaa sitä pois, se ei lähtenyt. Se tapahtui just ennen nukkumaan menoa ja jouduin sitten lähtemään hänen ja vauvan kanssa yötä myöten päivystykseen, mies jäi kotiin kahden vanhimmaisen kanssa. Lääkärikin sai aikansa yrittää, ennen kuin sai sen pois. Ei ole sitten sen jälkeen enää laittanut mitään nenäänsä.

Meillä on tiedossa viikonlopuksi suunnistuskisoja kummallekin päivälle. Toivottavasti ei nyt aivan koko aikaa sada. Täytyykin lähteä nukkumaan, että jaksaa herätä sinne. Hyviä öitä kaikille!

Huomenta.

Taas Rasmus nukkui pidemmän pätkän alkuyöstä! Mut loppuyö menikin sit aika huonosti ja heräsikin jo ennen kuutta, 5.30, jonka jälkeen nukkui toooosi huonosti 6 asti. Sen jälkeen ei olla nukuttu :/ Joonatan nukkuu vielä.

Mä menin eilen spinningiin, mies meni poikien kanssa äidilleen kakkukahville, anopilla oli eilen synttärit. Spinningin jälkeen vein Samin Helsinkiin, meni johonkin puistoon, jossa soitettiin musiikkia... Tuli joskus yöllä kotiin. Olin laittanut peiton sille tohon sohvalle ja kuorsauslääkkeen sohvapöydälle...

Mä menin poikien kanssa sit vielä mun äitin luona käymään. Mentiin Jontun kanssa pyösäajelulle, ajettiin monta kilometriä.

Eilen muistin jossain vaiheessa, että Wernerillä oli nimpparit, mut sit unohdin sen taas. Myöhästyneet onnittelut siis :flower:

Smirgelaine: Inhottavia tommoset huumehörhöt |O

Mikäs Niiskuneidillä, väsy vai joku muu? :hug:

Jellona: Vähänkö mua muuten hävetti, kun en pistänyt mausteita esiin, että olisitte niitä voineet lisätä ruokaan, kun en niitä kai ihan hirveesti käytä, jos Joonatan syö siis samaa ruokaa :ashamed:

kuusikon äiti: Ei onneks Joonatan tällä kertaa työntänyt myttyjä kovinkaan syvälle nenään :whistle: Mutta kerran aiemmin oli työntänyt, sain sen kyllä helposti kaivettua sieltä pois :D

Hemmetti ku väsyttäis! Ja tosta miehestä ei varmaan oo minkäänlaista apua tänään |O No, onneks sentään pääsen itekin illalla pois täältä ;)

Ainiin, Rasmuksesta on pitänyt kertoa... Sehän on nimittäin kääntynyt jo 3-kuisesta selältä mahalle ja aika pian sen jälkeen myös mahalta selälleen, no, nyt se jo melkein ryömii, pääsee kyllä eteenpäin ja varsinkin taaksepäin, taaksepäin on päässyt jo pidemmän aikaa ja parin viikon ajan on mennyt jaloilla työntäen myös eteenpäin :) Laittaa varpaita suuhun ja nyt on oppinut päristelemään ja sitä tekee koko ajan, sylki vaan lentää :whistle: Ikää pojalla ei ole edes 5 kuukautta, että aika aikaisin on oppinut. Mihin se mun vauva katosi?? :eek:

Peppi, tuota määki mietin molempien kohalla et miks ne ei voinu olla mun vauvoja pitempään?? Mut onnittelut liikuntataidosta! kohta sää hukkaat sen, se syö koiran raksut ja juo koiran vedet..

Wernerille täältäki myöhästyneet onnittelut!

Smirge, toivottavasti hörhöt pysys poissa!

Mua väsyttäs mut ei se auta ku lähtee siivoomaan, täällä näköjään muutkaa sitä hommaa hoida mun puolesta.

Ja sit jännätään tuleeko neitille rengas käteen, eilen kävin kaerinluona poistaa punkin ku en löytäny omia pinsettejä...

voi kettukuttukili ja niitten kaverit |O tuo minun uusi hieno prkleen kallis imuri imas letkusa ruttuun, käpäri on nyt hyvin hyvin vihainen, aj yrittää soittaa asiakaspalveluun.. tuolla ei siis voi imuroida kera suulakkeen.. :kieh:

Voi käpy teiltä ei sitten tota draamaa puutu.

Ukko on saanut tarpeekseen kotona olosta. Veikkaanpa että ukko oottaa innolla maanantaita ja töihin pääsyä. :whistle: :LOL: ;)

Me kyl asutaan ihan omistusasunto yhtiössä. Ite ollaan yksityisellä vuokralla. Kaupunki o hankkinut muutamia asuntoja vuokrattavakseen näistä. Se aiempi huumehörhö, joka asui yhdessä yksiössä potkittiin pois, kun oli paskonut rappukäytävään :x (ei onneksi meidän ).
Näköjään siihen o sitten taas muuttanut jotain ihmesakkia asumaan. Mut tänään ei onneksi ole niitä näkynyt tässä pihalla.

Peppi meillä Samikin oppi tän liikkumisen jalon esitaidon jo varhain. Mutta sitä se isonsisaruksen esimerkki teettää.

Iltoja!

Jospa nyt saisi aikaiseksi kirjoitettuu hiukan enemmän.. :) pojat jo melkein nukkuvat, sängyssä ainakin ovat. käytiin tänään kalamarkkinoilla, josta ostettiin kaikkea ihanaa. Illalla syötiinkiin pottuja ja kalaa kaikennäköisessä muodossa. :p

Me käytiin reissullamme siis peppiä ja samalla kattinkaa moikkaamassa. Miehen mummolla oltiin vantaalla yötä. toisena päivänä käytiin sealifessa ja serkkuni luona sekä kaverini että miehen kaverin luona pitkin päivää. syötiin ravintolassa ja missä milloinkin. kaksi yötä oltiin siis vantaalla ja yhdeksi yöksi matkasimme tampereelle ensin käytiin särkänniemessä, jonne miehen sisko tuli myös mukaan. hannamarin luona oltiin sit loppu aika. Aleksi kävi särkänniemessä tosi monessa laitteessa ja äidin mielestä vauhdikas laite oli pikkupojan mieleen. ei enää hiljaiset lasten laitteet olleet mitään. Mikkis kävi kummitätinsä kanssa kerran karusellissa ja hyvin onnistui. muut hyvät laitteet oli kiinni jo. :)
hannamarin luona oli tosi mukavaa. lapset leikki tosi hyvin yhteen, isommatkin siis, ei tullut kuin illalla pieniä yhteenottoja. pienet leikki mitä milloinkin ja touhusivat siinä seassa hienosti. ihanan rentoa oloa. :D matkat meni hyvin joka suuntaan.

peppi, ei toi mauste juttu mitään haitannut. ei sillä ollut mitään väliä, ruoka oli oikein hyvää. tiedän kyllä mitä on olla kahden pikkupojan äiti, ei sitä voi kaikkea muistaa ja kaikkialle revetä. jaksuja kovasti. :hug: ja teitä kovasti ootellaan tänne päin sitten kun jaksatte tulla.

Villelle paranemisia. :hug:

jonttulikohan akta cragon istuimesta kyseli.. meillä siis sellainen on ja vaikka niin vannoin taannoin että ei sitä käännetä naama menosuuntaan, kun joskus ensi keväänä, mut kun reissuun lähdimme niin mummolan kohdilla käänsimme, kun mikkis kitisee ihan hirmuisesti autossa mennään melkein minne vaan. Ja siis istuin on kiinnitetty auton omilla turvavöillä auton penkkiin kiinni ja Mikkis kiinnitetään istuimen omilla vöillä kiinni ihan niinkuin ennenkin. ja tällä tavoin mennään niin kauan kuin Ne vyöt riittävät korkeudessaan. paranemisia Jonille. :hug:

danjuskalle, jaksuja hermojen kanssa. on tuo pinna ollut mullakin aikas kireellä raskaus aikoina aina välillä. ja vieläkin menkkojen aikana saadaan miehen kanssa parhaimmat riidat aikaiseksi.

kattinkalle, mukavaa lomailua ja turvallisia ajomatkoja.

kaiza, mulla on omaa aikaa aina joskus. siivota saan nykyään rauhassa silloin kun on yövuoroja mulla. harrastamaan pääsen silloin kun haluan, mut nykyään vaan yhä harvemmin ite jaksaa ton 3-vuorotyön lisäksi. mitään tiettyä harrastusta mulla ei ole. ja aika paljon nautin kun touhutaan perheen kesken kaikennäköistä. :)

olikohan teistä muuten joku lady line kuntosalin asiakas? tai onko jollain kokemusta ko. paikasta?kun minä en enää muista. meidän kaupunkiin avataan sellainen ja mietin et olisikohan se kiva paikka.

nyt lähden taas kerran valkkarilasin ääreen tai johan minä olen puolet tosta kitannut tätä kirjoitellessani..niin ja mies lähettää terkkuja kaikille teille. :wave:

Iltoja rakkaat siskot!

Tänään Aten pikkuveli sai nimekseen Veeti Oskari.
Tilaisuus meni hyvin, paikalla mummit ja kummit :)
Päivänsankari ei tykänny pään kastelusta mutta rauhoittui heti sen loputtua ja oli loppu päivän hurmaava itsensä :D

nyt onnellinen mutta väsyny äiti menee leputtamaan silmiään.

Laittelen myöhemmin kuvia yhteisöön

Tigru

kuusikon äiti: tuo on elektroluxin syklonik (tai jotai ) xxl se pussiton versio.

Yö oli yllättäen hanurista, oon nukkunu yhteesä ehkä 2,5h ja ukko läks autoo laittaa, hiukka avauduin ku oisin voinu aaamulla haluta nukkua..

Tigru kiva nimi pojulla! ja kiva että ristiäiset meni hyvin!

Päiviä!

Oli kivaa eilen konsertissa, meni sit vähän myöhäseksi, en nyt aamuun asti ollut, mutta silleen, että yöllä ei tullut nukuttua kuin pari tuntia, terkut vaan Koivunkävylle :wave: Tosin, mulla oli syy kyllä ihan itessä, vaikka tietty Rasmuskin yöllä heräili ja aamulla seiskalta...

Käytiin poikien kaa vähän ajelulla ja puistossa. Rasmus ei oo nukkunut kuin puolisen tuntia ihan aamusta, nyt meni vasta nukkumaan, automatkat itki, mutta muuten ollut ihan hyvällä tuulella.

Iskällä oli mennyt taas hyvin poikien kanssa.

Koivunkäpy:
Miten Ville voi? Paranemisia!

Smirgelaine: Meiläkin kyllä mennään oikeen mielellään töihin, jos on ollut vähän aikaa kotona, mies siis... :whistle: Joonatankin lähti mun mielestä aikaisin liikkeelle ja kävelemäänkin, mut Rasmus lähti kyllä aikaisemmin. On söpö, kun ei pysy lattialla hetkeäkään paikoillaan :D Löytyy aina ties mistä, puoliksi sohvan alta tms. :D

Jellona: Sanoin Samille, että lähettäiskö joku kerta sinne teidän luo ja kävihän tuolle :) Tullaan, kunhan nyt saadaan selvyys, että minä päivinä Samilla on niitä iltatöitä ja miten saadaan teidän kanssa ajat sopimaan, sun työt jne. Terkkuja täältäkin Jonille, mua vieläkin välillä naurattaa sen hassut jutut tuolla pk:n pihallakin kun oltiin :D :LOL: Minä olen Lady Linen jäsen!! Ja tykkään kyllä ihan hirveesti!!! Suosittelen ehdottomasti. On mun mielestä kiva, että on tarkoitettu vaan naisille, salilla ei siis ole mitään bodaaja miehiä, jotka nostaa penkistä 200kg, kun ite tekee vieressä 2kg painoilla tyyliin :LOL: www.ladyline.fi, siellä on lisää tietoa jne. Meillä on vielä ihanat ihmiset siellä asiakaspalvelussa ja jumppaohjaajat huippumukavia. Siellä on hierovia tuoleja (joista oon aiemminkin kertonut), solarium, sauna jne. Kysy lisää, jos jotakin vielä haluat kuulla =)

Tigru: Ihanan nimen sai teidän pikkuinen :heart: Sanoit joskus, että ei ollut ihan täyttä selvyyttä, että kumman nimen laitoitte niin mikä se toinen vaihtoehto oli? Veeti on kyllä tosi kiva nimi, kuten Oskarikin :flower:

Mut nyt ruokaa :wave:

Sunnuntaita!

onpa täällä hiljaiseloa taas. Meillä on taas tää normaali päikkäriaika, joten hetki aikaa levähtää. vaikkakin Aleksille tässä samalla latelen kirjaimia, kun kirjoittaa kaikkia sanoja tollaselle piirustus jutulle. =) aamupäivä touhuttu pihalla ja mies siivoili meidän sisävarastoa. laitettiin mikkiksen pinnis kasaan ja pieniä vaatteita laatikoihin. hauska oli välillä miehelle aina vihjaista et tarvitaankohan noita enää milloin.. ;) =) mut saatinpahan taas sisälle lisää tilaa, vaikka eipä täällä niin hirveen täyttä muutenkaan ole. kuhan pitää tavarat jossain järjestyksessä.

oli muuten mies mukava kun hannele oli kirjoittanut ja satuin sit sanomaan missä hän asuu niin kysy vaan että miksi ei heidän luonaan käyty, kun hannamarilla oltiin. :D

harmi käpynen kun imuri rikkoontui. :| kuka sua viime yönä hereillä piti?

tigru, kiva nimi tuli poitsulle. ja mukava että juhlat menivät hyvin. =)

peppi, missäs konsertissa sinä oikein kävit? on tainnu multa jäähä huomaamatta aiemmissa jutuissa, jos oot asiasta maininnut. ja juu mies on välillä aikas useinkin sellainen omituinen höpöttäjä, mut onneksi ihan kivalla tavalla. tervetuloa tänne vaan. täytynee harkita tuota lady line juttua. olis kiva jossain käydä, mut sport club mikä täällä jo on niin maksaa aikas paljon.

mitäs kaikille muille kuuluu???

lähdenpä tästä auttelee tuota aleksia ja tekee omia hommia..mukavaa päivää kaikille. :D

Yhteistyössä