***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

Ihan nopeesti napailen, ennenkuin alan selata viestejänne.

Tää on yhtä rumbaa tämä kotomaan lommailu. Ollaan nyt mun bestiksen luona Espoossa Pepin naapurissa. Mies matkustaa puolen päivän jälkeen lentokoneella kotiin ja me jatketaan Oton ja mummon kanssa matkaa pohjoiseen päin ehkä huomen iltana.

Lillukka Jonna tais mulle mainita, että sulla on sen numero. laitatko sille viestiä ja pyydä laittaa numero mulle. Tigrullakin taitaa kyl olla mun mumero.

Gerbsu :hug: sulla on ollu vaikeeta. Olet ollut ajatuksissani. Hei noi huutaa mun on pakko mennä...

Jatkan myöhemmin....

Ihan nopeesti napailen, ennenkuin alan selata viestejänne.

Tää on yhtä rumbaa tämä kotomaan lommailu. Ollaan nyt mun bestiksen luona Espoossa Pepin naapurissa. Mies matkustaa puolen päivän jälkeen lentokoneella kotiin ja me jatketaan Oton ja mummon kanssa matkaa pohjoiseen päin ehkä huomen iltana.

Lillukka Jonna tais mulle mainita, että sulla on sen numero. laitatko sille viestiä ja pyydä laittaa numero mulle. Tigrullakin taitaa kyl olla mun mumero.

Gerbsu :hug: sulla on ollu vaikeeta. Olet ollut ajatuksissani. Hei noi huutaa mun on pakko mennä...

Jatkan myöhemmin....

hei taas.
Työnteosta ei vaan tuu mitään, kun on kuukautiset. Argh. Olo on kamala.
Peppi, juu kyllä mies mulle omaa aikaa varsinkin kuntoiluun antaa, mutta niitä iltoja ei vaan riitä. Nyt kesällä on pe-su aina mennyt mökkireissuun (eli pe on lähtöpakkaukset ja muut stressit, sunnuntaina taas pitää siivota mökki ja pakata/purkaa uudestaan, onneksi on sentään lauantai). Sit monesti on joka muu ilta jotain, esim. tänään mun pitää mennä töihin, kuten varmaan torstainakin (oma vika tosin, mitäs oon "yrittäjä), huomenna mies menee peliä katsomaan (jonka lupasin sille jo aikapäiviä sitten), eilen oltiin asioilla, piti ostaa vähän sitä sun tätä erikoiskaupoista. Sama juttu ens viikolla. Ma töitä, ti treffaan vanhan kaverin kanssa, otan Matten mukaan tosin, ke mies on töissä ja torstaina oli jotain mitä en nyt muista. Ja sit kun kumpikin haluaisi urheilla ja ne muut menot vielä päälle. Ja kuitenkin kaikkein ylimpänä on aina se, että halutaan viettää Matiaksen kanssa aikaa, eihän tässä muuten mitään järkeä oliskaan. Ongelma vaan on siinä, että tunteja vaan 24 päivässä ja päiviä 7. Ja tietty tila luo omat ongelmat, kun en voi esim. piirtää tänään 15 min ja huomenna toiset, kun sit pitää aina siivota ja pakata tavarat taas kaappiin (joita on aivan liian vähän). Tulipa selostus, tajusitko jotain? ;)
Uusi työyritys. :wave:

oi kettu mikä yö. mua ahisti pariin otteeseen, ville heräs tunnin välein jajajajaja.. väsyttää.
Kaupassa käyty,. lupasin siskon ukkoa hemmotella huomenna, teen 10l kattilallisen kaalisoppaa :p systeri kun ei kallia syö, eikä meillä ukko ni ukko on illas ni voip moisia herkkuja tehä.

Eipä ollu ikävä menkkoja jotka alko eilen, kivasti koskee taas..

Oi tuli toi edellinen tuplana.

Gerberalle piti vielä sanoa tuosta Verneri nimestä, että suunnittelin Otosta Verneriä jonkun aikaa, mutta en sitten halunnut r-kirjainta nimeen kun meilläpäin sanotaan r kurkkuärränä eikä mielestäni kuulosta kivalta. Muuten ois meilläkin Verneri. Meillä ei tarkkoja suunnitelmia tosiaan matkalle oo. Pitää katsoa karttaa. Jos vaikka jaksaisit tavata. Leipoa ei tartte kun aikaa meillä on niin hintsusti. Laitan Y.nä sulle Danjuskalle, ja Koivunkävylle mun kännykkänumeron.

Soitin eilen Pepille ja käyn pikasesti Rasmusta katsomassa iltapäivällä kun tässä naapurissa ollaan. Kiva taas nähda.

Ja Niiskuneidille ja Joonakselle kiitos. Otto hoki ;"Oonas oonas" kun katseltiin kamerasta kuvia. En muuten pääse yhteisöön :( .

Terveiset teille ihan kaikille. Täytyy tota miestä lähteä kentälle kuskaamaan.

:heart: :lla kattinka

Heipä hei!

Lauri kiittää kovasti viime viikkoisista nimipäiväonnitteluista! Huusi kummitädilleenkin puhelimeen "Tiikki", kun pyysin kiittämään onnitteluista. Me on lomailtu ihan urakalla. Viimeisiet 2,5 viikkoa on oltu vaikka missä kotomaassa. Käytiin telttailemassakin Saariselällä ja Lauri ei meinannut millään malttaa nukahtaa telttaan.... Mies aloitti eilen työt ja minullakin on torstaina eka työpäivä. Lauri menee to-la mummolaan hoitoon ja ensi viikolla taas päiväkotiin. Jännittää, että miten tuo päiväkotiin meno taas onnistu, kun herrasta on tullut aika äiti riippuvainen viime aikoina!

Hauskaa lukea muuten isompien lasten eskari- ja kouluunlähtö touhuja. Ne kun tuntuu vielä meillä olevan niin kaukaisessa tulevaisuudessa!!

Odotus sujuu hyvin. Hirveä hiki kokoajan, kun tuo lämpöpatteri sisältä lämmittää! Niiskuneidillä taitaa olla vielä tuskaisemmat oltavat näin helteiden aikana! Tänään täällä siis raskausviikot jo 26+5, joten aika on kyllä kulunut nopeaa. Enää 8 viikkoa töitä ja sitten alkaa äitiysloma!

Niiskuneidille piti vielä sanomani, että täälläkin kaivetaan vain minun napaa, kun yritän selvitä Laurille, että äidin mahassa on vauva. Eilen illalla Lauri lepäsi sohvalla pää minun mahaa vasten ja maha-asukas potkaisi tulevaa isoveljeään päähän. Laurikin sen sitten tunsi ja jähmettyi paikalleen. Sanoin Laurille, että vauva potkaisi sinua päähän. Lauri katseli vähän aikaa ympärilleen ja kurkisti sitten sohvan alle, josko vauva olisi ollut siellä... :LOL: Höperö!

Nyt tuli taas omaa napaa... Ja pakko mennä kodin siivoushommiin, kun Lauri vielä nukkuu. olette mielessä ja joka päivä luen teidän kuulumiset, joten kirjoitelkaahan ahkerasti!

T:epeli

Hellurei! :wave:

Peppi: Jaksamista öihin, toivottavasti pian helpottaisi! :hug:

Kattinka: Kiitoksia samoin! :) Voi, ihana Otto! :heart:

Epeli: Jaksamista helteisiin masun kanssa! :hug: Hassu Lauri :D Mä olen selvinnyt helteistä todella hyvin, kun ei olla ihan kuumimpaan aikaan ulkona oltu ja olen koittanut varjossa pysytellä ;)

Meitä odottaa ulkona suloiset tuoksut, kun kohta lenkille lähdetään Joonaksen kanssa, kun mies ajaa työpaikaltaan lehmänkakkaa tohon meidän talon alapuolella olevalle pellolle :x :D

Nyt siis ylös, ulos ja lenkille! :wave:

-Niiskuneiti ja Helmi 34+4-

Katinka: voidaan vaikka treffata tuossa essollajos ette haluu lähtee ajelee tosi kapeeta soratietä matkailuautolla ajella, kävivät ojittamassa tienreunat ja paikotellen hävis puolet tiestä :kieh: ja ootteko mikä päivä ajamassa ohi, tiedän kaveria infota notta koska sen passaa tulla..
JA laitan viestiä jahka jostain löydän puhelimen

Jonttuli, se palovammavoide on yllä loistavaa ainetta!samoin tuo itseitseensä kiinnittyvä ideaaliside, saa kiinni kekaaan vaikkas e vähän liikkuskin. JA jälki hoitoon joillekkin auttaa tuo silikonilappuhoito mikä ei meillä onnistunut noihin keloidiarpiin mitkä siitä puurosta tuli..
Me jouduttiin ite vaihtamaan kun tk:lla ei ollut asianmukaisia sidetarpeita, eikä hoitaja osannut sitoa lasta
:headwall:
Kallistahan se side+haavalaput on kun viikkotolkulla saa laitella niitä..

väsytttää....

Eka eskari päivä takana. Oli tyttö ollut kuulemmma reipas ja söikin kaiken ruoan (mutta se että kuinka paljon sitä oli en tiedä ).

Tosin tänä aamuna mun kyllä piti syöttää tyttö, pukea ja käyttää vessassa. :LOL: Ehkäpä huomis aamuna vähän enemmän omatoimisemmin.

Voi apua, kun tää kakanhaju kerää kärpäsiä! :kieh: Ovea ei voi pitää hetkeäkään auki tai talo on niitä täynnä, vaikka tuntuu että niitä tulee ikkunoista ja läpi seinienkin, kun niitä on koko ajan saanut olla lätkimässä :eek:

Jonttuli: Pojalle :hug: ja pikaista toipumista!

Hienoa, että kaikkien koululaisten ja eskarilaisten taival on lähtenyt sujumaan hyvin! :)

Koivunkäpy: :hug:

Moi taas! :wave:

Moikka!

"Meillä" alkoi siis tänään koulu :D tosi jännää oli, kaikki meni oikein hienosti. Lotta oli reipas, niinku kyl arvelin jo etukäteenkin. Uusia kavereita tuli heti vanhojen tuttujen lisäksi. Käveltiin tosta naapurustosta yhden tytön ja äitinsä kanssa, eikä kauan menny matkassa. Päivä kesti 9-12.10, ja täl viikol kaikki päivät tuon pituisia, ens vkosta sitten lukujärjestyksen mukaan. Aapisen oli saanu ja samoin kuin Tinttamooseksen ja Unettomankin esikoiset, kiireen vilkkaa saamaansa läksyä tekemään. Ja sanoi, että olis heti halunnu jäädä pidemmäksi aikaakin kouluun ;) Voi tuota intoa, kunpa se säilyis pitkään.

Jonttuli; voi sitä ehtiväistä pikkumiestä :| No onneks pienen iho paranee hyvin yleensä.

Peppi; oletko ----(Otto ehti välissä koneelle :D )kokeillu vielä mitään kevyttä unikoulutusta? Nukkuuko Rasmus samassa huoneessa sun kanssa? Meillä Otolla yöt parani tosi hyviksi siitä, kun siirsin 9-kuisena omaan huoneeseen nukkumaan. En olis kyllä uskonu ennen ja vähän vänkäsin neuvolan tädillekin vastaan, kun Lotasta oli vaan kokemusta ja hän on aina ollut supernukkuja.

Niiskuneiti ja Epeli; molemmille jaksuja helteisiin :hug:

Kaiza kyseli omasta ajasta. Mulla ei oikeastaan ole kuin aniharvoin. Töissä :D Mies on vuorotöissä ja usein tosi väsynyt johtuen terveydentilastaan. Jossain jumpassa tai vastaavassa olis kiva joskus alkaa käymään, mutta lapset kasvaa, ni sitten. Tiesin tämän tilanteen jo ennen Oton odotusta, eikä se haittaa mua, koska niin hirveästi halusin toista lasta :heart: Ja kahden vuorotyöläisen perheessä ollaan niin usein eri aikaan töissä, että sekin tietty oli tiedossa.

Täällä on muuten ollut hirveät tulvat, ihan uutisissakin näytetty kuvia Porista. Todella monen kellaritiloissa vettä ja viemärijätettä :x Onneksi me asutaan sen verran korkeammalla kohdalla, että täällä ei moista ole ollut. Mutta tosi hurjaa, jos tähän suuntaan ollaan menossa.

Nyt pieni mies vaatii huomiota, joten moikka!

Tinttamooses ja Uneton; yv:tä laitettu :wave:

Täällä odotetaan myrskyä saapuvaksi, toki ukko on töissä |O

Kaiza: oma aika.. mitä se on?? päivittäin?? :LOL: :ashamed:
Mun oma aika on siinä ku ompelen ja juoksen kersojen perässä, välillä käyn kunnon lenkillä koiran kans..

Mä niittaan tuon yhen kaverin kohta |O

helou!

poika nukkuu.. (laitettiin tänään ihan ajoissa nukkumaan kun eilen meni liian väsyneeks ja sai mielettömän raivo kohtauksen :eek: )

paljon on tekstiä tullut..jospa muistasin edes jotain kommentoida =)

Tansku: hienoa kun pääsit valintakokeisiin! millon saat tietää pääsetkö jatko koulutukseen?

Peppi: oliko hyvä leffa?

Kaiza: Omaa aikaa ei juuri ole.. ainoastaan nämä hetket jolloin olen koneella.. silloin tällöin käyn yksin lenkilä mutta yleensä käydään porukalla..
Ja nyt töitten myötä on tuntunu siltä että haluan pojan kanssa viettää sen ajan mikä jää.. on tässä tekemistä että saa tehtyä kotihommat ym...
Tatun vauva aikaan oli enemmän omaa aikaa.. kävin kirjastossa ja hevosta ajamassa mut se on jäänyt. ja eipä miehellä oo sen enempää omaa-aikaa..

Gerbera: hyvä kun voit paremmin, :hug:

Epelis:Toivottavasti Laurila lähtis menemään hyvin päiväkodissa. Itse epäilin että miten Tatu suhtautuu hoitoon kun on aika äitin poika (tosin pahin vaihe jo takana..) mutta yllättävän hyvin jää aamuisin.
Ihana Lauri kun vauvaa sohvan alta etsi :D

Jonttuli: hui, varmana säikäytti! toivottavasti parantuu pian!

Kattinkalle tekstaan jahka puhelimen alakerrasta etsin :whistle:

nyt iltapalalle.. huikoo jo kovasti :p vielä kolme aamua ja viikonloppu vapaata :D

Iltoja!

Just laitoin Joonatanin sänkyynsä, jospa Rasmuskin kohta vietäisiin nukkumaan.

Jellona poikineen ja miehensä tuli meille joskus 16 jälkeen, Katinkan, Otto ja Oton mummokin tulivat sitten heti perään. Oli kyllä aivan tavattoman ihana kaikkia nähdä :heart: Nin mukavia ja ihania ihmisiä ja suloisia poikia :heart: Jellonan perhe tässä sitten söi, pojat touhusivat kuka mitäkin ja kuvia koitettiin ottaa, melkein oli mahdotonta saada kolme reilua vuosikasta samaan kuvaan, mutta Kattinka-täti hoiti homman, pisti pojat riviin ja alkoi itse laulamaan :LOL: Tais parit kuvat jopa tullakin, niin että ei ollut vaan takaraivot kuvissa :D

Katinka porukoineen lähti Tampereelle ajelemaan. Me muut oltiin tässä meillä vielä jonkun aikaa ja sitten mentiin tohon lähi päiväkodin pihaan leikkimään :)

Mun piti sillon päivällä levätä, kun pojatkin nukkui, jumituin sit tähän koneelle ja kun menin sohvalle niin Rasmus tietty heräs. Nyt oon kyllä tosi väsynyt :ashamed: Miehenkin kanssa taas vaihteeksi otettiin yhteen :kieh: :headwall:

Kaiza: Jospa se teillä helpottaisi ajan kanssa ja kun olet saanut opinnotkin suoritettua :hug: Koitahan jaksella!

Epeli: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Jaksamisia helteisiin ison masun kanssa :hug: Aivan superihana Lauri, kun vauvaa etsi sohvan alta :LOL: :LOL: :heart:

Jonttuli: Hui, olipas teillä käynyt ikävästi. Toivottavasti paranisi pian. Miten äkkiä tollaset palovammat yleensä paranee? Onko ne kauan kipeitä?

Niiskuneiti:Kiitos :hug: Huspois kärpäset teiltä!

Siru: En ole kokeillut mitään unikouluja, millaista voi noin pienelle? Pelkään, että Rasmus huudollansa herättää sit Jontunkin :/ Rasmus nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa. En oikeen tiiä, että koska viittin poikaa laittaa tonne veikkansa kanssa samaan huoneeseen, Joonatan on niin herkkäuninen, ollut aina.. Ja omaa huonetta Rasmuksella ei ole :/ Joonatan siirrettiin 6kk iässä omaan huoneeseen, mutta se nukkuikin silloin jo tosi hyvin, heräs vaan kerran yössä... Rauhoittui kyllä kaikkien unet silloin, mäkin nukuin paljon paremmin, kun en joka käännökseen herännyt. Nyt kokeilisin Rasmuksen kanssa samaa, jos olis paikka, minne sen laittaisin...

Koivunkäpy: Minkä kaverin ja miksi? :eek:

Danjuska: No olis voinut mun mielestä parempikin olla, mut ihan hyvä se oli... =)

Huh, onpa tän kirjoittaminen taas kestänyt!

Kiitos vielä Jellonalle perheineen ja Katinkalle porukoineen :hug:

Hyvät yöt!

P.S. Joskus on senkin ihmeen tapahduttava, ettei Rasmus heräilisi KOKO AIKAA, jospa se vaikka olisi tämä yö :LOL:

ihanan positiivistä Peppi :LOL:
Samoin kun mulla kun aina sanon huonoina kausina että jospa ens yö olisa parempi :LOL: Toivossa on hyvä elää.. :D

Tulin vaan kurkkaamaan vielä kun ei unetakkaan kovin.

Siruko muuten kyseli np-tutkimuksesta.. se tehtäisiin oulussa rv 12 tienoilla mutta siihen ei haluttu Tatun odotus aikaan, eikä haluta nytkään.
Eka ultra on täällä parin viikon päästä ja toinen sitten n. rv 20 Oulussa. Ja en sitten tiedä että ultraavatko vieläihan loppuraskaudesta. Tatun aikaan ainakin ultrasivat ja varmistivat että mahtuu vaavi tulemaan.

nyt menen mihen kainaloon unta odottelemaan :heart:

kauniita unia!

peppi, yks ukon kaveri, eka eräällä asialla oli kamala kiire, ukko käytti homman tekemiseen paripäivää töittenjälkeen, nyt sit soittelin et vois pikkuhiljaa hakee kamasa et sais homman hoidettua ni ei ku ehkä ens kuussa herralla on varaa viedä kansi oikastavaks.. eli meillä on nyt yks kappale kansia tuolla autotallissa levällään, siellä ei siis voi ees aivastaa.

V sammu vartissa ihanaa! kerranki ois aikaa piirtää ja leikata vaan ku tuo myräkkä mikä ei tule päälle koskee päähän ni taidan vaan ettiä jotai syötävää ja mennä sohvalle.

Gerberallepiti munki sanoo jo aikasemmin et hyvä notta on parempi olo!

Katinka: saapi nähä tuleeko treffailusta mitään, poika taitaa olla tulossa kipeeks.. :/ tai ainaki sillä on maha totaali sekasin, eri juttu taas mistä se johtuu..

Josta tuli aasinsilta asiaan jotta kuinka kaun menee että laktoositon ruokavalio alkaa auttaa jos on auttaakseen?

Kaiza: minkäalan firma sulla on? Ei toki oo pakko kertoa, ja oon varmasti kysyny ennenki koska mulla on semmonen pien hämärä muistikuva, mut ajattelin varmistaa.. :ashamed:

Missä tosiaan KRISTIINA, NAANU HANNELE ja muut on??

Voin laittaa Jonnalle viestiä että laittaa sulle numeronsa, mut onko Jonnalla sit sun numero, jotta sen viestin voi laittaa *miettii tyhmänä hän*.

Nyt on mentävä saunaan ja nukkumaan eli jatkan sit joskus muulloin, Peppi kiitti meilistä, vastaan siihenkin joskus myöhemmin. Nyt maittaa uni...

Huomenta.

Yö meni taas just niin, että Rasmus heräili 1,5-2h välein :| Ärsyttää vielä ja edelleen, kun se herää AINA aamuisin ennen Joonatania.

Danjuska: Kai sitä pitää koittaa aina välillä positiivinenkin olla ;) :D Saakos udella, että miks ette siihen np-ultraan mene? =) Ja ihan hyvällä vaan. Ite oon aina mennyt niihin ultriin, joihin on mahdollista, ihan vaan sen takia, että oon halunnut vauvan nähdä, ei mua niin ole ne mittaukset sun muut kiinnostaneet.

Silmiä kirvelee, väsyttää.

Saatiin muuten sit sovittua Samin kanssa.

Näin muuten jossain välissä yöllä painajaista, siinä riideltiin ihan hirveesti äitin kanssa :/ Nyt ene enää kunnolla muista koko unta...

Ainiin, ihana oli eilen lukea ekaluokkalaisten koulupäivästä ja innosta läksyjä kohtaan!! Kiva, että kaikilla oli mennyt hyvin! :)

Huomenet =)

Täällä huonosti nukuttu yö takana,mulla särki ja särkee edelleen ristiselkä ja reisien takaosat sekä pohkeet :(
Oikein sillai vetää että itku meinas yöllä päästä,en saanut nukuttua kun pienissä pätkissä :/
No,otin äsken taas lääkettä kaippa se kohta auttaa :|

Laitoin taas tuon ekaluokkalaisen taksiin,mutta nyt on tullut ongelmaksi tuo iltaisin nukkuunmeneminen,ei meinaa likka millään nukahtaa,pulisee vaan siskonsa kanssa vaiks miten pitkään ja niinkuin tänäkin aamuna,oli tuhottoman väsynyt kun menin herättään kouluun sitä :/
Mihin aikaan muut koululaiset menevät nukkumaan?
Täällä kuitenkin alkaa koulu aikaisin niin pitää jo seitsemän jälestä nousta,taksi hakee hänet klo 8.

Gerbera:Mitä sun miehesi tekee työkseen kun on paljon(?)poissa?
En mitenkään utelias ole :ashamed:
Sirulle yv:tä laitettu ;)

Eipä sit kukaan muu tainnut sitä tautia saada,luulis et jo olis sit johonkin tarttunut,no ei sillä,en sitä niin kaipaakaan :)
Tänään tulee keskimmäisen kummitäti meille kylään nyt aamusta,kivaa :)
Olenkin nyt ollut vaan kotosalla viimeviikosta saakka joten kiva välillä tavata kamujakin.
Käyttekö te muut paljon kylässä?
Mä käyn aika paljon ja samoin meillä käy äitejä lapsineen aikasta paljon =)

Nyt pitää hakea Oskari-mies,se huutelee tuolla isiä(eipä se äitiä sano niin pakko isiä huudella :D ) =) :wave:

Moi kaikille :wave:

Siru2006 kiitos yystä, vastailen vaiks illalla :hug: =)

Eilinen koulupäiväni...
No ainakin tuli selväksi, että oon ollu 3 pitkää vuotta pois...
Ei paljoa sympatiaa opettajilta herunu, tappotahdilla vaan eteenpäin mennään :whistle:
No, jospa sitä ees läpi pääsee kaikki aineet, ni siinähän sitä jo tavoitetta :/

Hyvänä uutisena on se, että sain jo itselleni työssäoppimispaikan.
Se jakso alkaa mulla 22.10. että ajoissa olin :D
Mulla on aikas hieno tittelikin ( ite työnkuva nyt ei niin hohdokasta sitte oo, mut kuiteski) B)

Meidän luokka on...
No sanotaan näin ,että ainakin ääntä ja vilkkautta sieltä löytyy. ;)
Onneksi ei oo ku vuosi jäljellä :LOL:

Tää viikko on ollu helppo kun äitini on ollu täällä ja vieny pikkulikat hoitoon aamuisin ja hakenutkin.
Ja itellä on alkanu nää aamut vasta 10, siis koulu.
Saas nähä ensi viikosta lähtien ku oonki omillani, että mikä kaaos siitä seuraa :whistle: :whistle: :ashamed:

Oli eilen aikamoinen ukkosmyrsky :eek:
Oli lähtenyt kattoakin irti toisella puolella kaupunkia :/

Niistä Porin tulvista tosiaan oon uutisista seurannut ja se on kyllä näin ulkopuolisenakin järkyttävää.
Aina on jotenkin tuudittautunut, että ei sellasta täällä kotosuomessa tapahdu :(

Jaahas, jos sitä suihkuun ja kouluun.

Hyvää keksiviikkoa kaikille, ootte mielessä :wave:

tintalle on pitäny sanooet minoon henk.koht.avustaja, töihin ois kaipuu pikkuhiljaa.. jos ukon työs menee niinku oli vähä puhetta ni mä lähen sikäli töihin jalapset jää kotihoitoon isin kanssa.
Vieraita käy säännöllisen eppäsäännöllisesti, mä oikeesti ootan että kaverit saa talosa valmiiks ni pääsee taas kyläilee kunnolla.

Olipas nasta herätys 6aikaan, tuntu et tuloo katto niskaan ja ikkunat sisään, pamautti päälle(?) ukkosen, onneks ei kersat heränny siihe.. hieman väsy..

Pitäs tänää ehkä siivota niin katinka ja äiteesä mahtuu etes ovesta sisään, ei pitäs ommella nii paljon vaan ku pakko on :LOL:
Josta tuli mieleen et smirge: koitan tänää ehtiä sinne postiin asti!

Pepille jaksamista oikein kovasti!

Unettomalle lykkyä koulutielle, must ei varmaan enää ois koulunpenkille istumaan :snotty:

Meillä on se hyvä puoli et aika mointa taloa hukkuu ennen ku tulva yltää tänne asti ;)

Tinttamooses, laittelin yhteisöön tietoa miehen työstä. Tuo uusi titteli on vielä hysthyst tietoa, joten siksi en tänne sitä vielä kertoillut.

Laittelin muuten joku aika sitten uusia kuviakin poitsuista yhteisöön!
Nyt ei enempiä kerkiä!

Moro :D

Huh kun on tullut tekstiä... Meni ikuisuus lukiessa :D Voih, huomisesta lähtien en taida ehtiä läheskään päivittäin koneelle, pitää varmaan tehdä niin että koko lauantain käytän teidän viestien lukemiseen ja sunnuntaina väsään omasta viikosta romaanin teidän luettavaksi :D :LOL:

Oltiin aamulla terveysasemalla, Veera kävi lääkärissä kovan vatsan takia. Oli taas niiiiiiin turha käynti ettei tosikaan :headwall: Lääkäri oli thaimaalainen mies ja niin kyllästyneen tuntuinen, huokaili ja haukotteli kokoajan :eek: Kyllä se kokeili Veeran vatsaa, kuunteli suolistoääniä ja tutki peräaukon mutta muuten käynti oli yhtä tyhjän kanssa. Ohjeeksi saatiin ottaa maito takaisin ruokavalioon, paljon vettä ja Levolacia tupla-annos...

Lekurin jälkeen mentiin päiväkodin pihalle leikkimään. Tyttöjen ryhmään oli saatu vihdoin palkattua kolmas työntekijä joka aloitti tänään. Hänkin on tosi mukavan tuntuinen nainen. Tytöt leikkivät innoissaan ja Saara hoki lähtiessä että huomenna tulevat Veeran kanssa koko päiväksi :D

Eilen oltiin illalla salilla yhdessä miehen kanssa, tytöt olivat lapsiparkissa. Kun vietiin tytöt sinne niin Veera meinasi lähteä meidän perään. Sanoin sit Saaralle että otapas Veera mukaan leikkimään ja niin isosisko haki pikkusiskon kädestä pitäen leikkimään -olipas suloista :heart: Molemmat olivat viihtyneet hyvin, eivät ikävöineet lainkaan.

Pojilla oli eilen hurjan pitkä päivä: 2 tuntia :D No, tänään onkin sitten kuusi tuntia, heti alkoi lukkarin mukainen opiskelu. Santeri vaan tuhahteli ja sanoi koko koulun olevan p.erseestä... Valtteri taas tapansa mukaan kertoi yksityiskohtaisesti ekasta päivästä ja koulusta muutenkin -hyvin pysyy äiti kärryillä :D

Kuusikon äiti: niinkuin ylläolevasta voi päätellä, Santeri inhoaa koulua ja Valtteri on aivan innoissaan :D Pojat "joutuivat" nyt samalle luokalle koska heillä molemmilla oli ala-asteella sekä englanti että ruotsi -niistä oppilaista koottiin yksi luokka. Ala-asteella pojat olivat eri luokilla. Pojilla on muutama hyvä yhteinen kamu mutta muuten niillä on aika paljon omia kavereita. Koulukaverit tulevat nyt olemaan samat kun kerran ovat samalla luokalla.

Peppi: kiitos treenikirjainfosta! Täytyy miettiä jos itsekin hankkis sen :) Meidän Veeran reisimakkarat ei enää mahdu Bumboon!!! :LOL: Se on nyt mökillä mutta tuodaan se ensi viikolla kotiin ja laitetaan myyntiin. On ollut aikaisemmin kyllä tosi kovassa huudossa :D Hyvä että sait sovittua Samin kanssa! Jaksuja :hug:

Tinttamooses: mun on pitänyt monta kertaa toivottaa tsemppiä laihikseen, se on vaan aina unohtunut... Mutta siis tsemppiä ja hyvää itsekuria täältä toivottelen :D Meillä pojat menivät ekalla ja tokalla luokalla puoli 9 nukkumaan, aamuisin oli silloin herätys klo 7-8. Sen jälkeen menivät yhdeksältä nukkumaan ja vuosi sitten saivat valvoa puoli kymmeneen. Nytkin menevät nukkumaan samaan aikaan. Aamuisin heräävät joko 6.45 tai 7.30, riippuen moneen menevät kouluun.

Kaiza: tosi vaikea laskea paljonko saan omaa aikaa... Lasketaanko se omaksi ajaksi kun laitan videon pyörimään, tytöt liimautuvat telkkarin ääreen ja mä voin siivota/tehdä ruokaa tai muita kotihommia? :whistle: En uskalla edes miettiä miten saan kaikki hommat tehtyä kun työt alkaa....

Jonttuli: hui mikä säikähdys! Toivottavasti poitsu paranee pian :hug:

Danjuska: en tiedä milloin valintakokeen tulokset tulevat, ehkä saan tietää sen perjantaina kun menen kokeisiin... Koulutus alkaa jo 7.9 joten aika pian valinnat varmaan tehdään :)

Ihan outoa, tää on vika kerta kun mä pystyn kirjoittamaan tänne arkipäivänä :eek: Töissä en edes ehdi avata nettiä, saatika sitten kirjoittamaan mitään... Toivottavasti ehtisin edes joku ilta tai sitten viikonloppuisin lukemaan kuulumisianne :) Mulle tulee kyllä vieroitusoireita teistä kaikista.... :whistle:

No niin, ja taas on romaani valmis... :ashamed: Mukavaa keskiviikkoa kaikille, palaillaan taas :D
Tansku & tytöt

Yhteistyössä