JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

ONNEA NIISKUNEITI PIKKUVELJEN JOHDOSTA!!!! :heart: :heart :wave: Kerro kun ehdit, miten synnytys meni ja millainen uusi tulokas on!

En ikävä kyllä ehdi juuri palstalla käydä, arki on täynnä arjen askareita sekä sitä ihanaa gradua, edelleen. Mutta ehdin lukaista Tigrun motokrossi-naapurista - sympatiahali sinne: täällä naapurin setä osti pari kuukautta sitten Harlikan, josta lähtee ei ihan pieni ääni kun setä polkaisee sen käyntiin

|O Ja tietty iltaisin aina, kun ollaan nukuttamassa pienokaisia..se siitä maaseudun rauhasta sitten ;) .

Ja Jellonalle laitoin yhteisöön palautetta :wave:

Muuten arki vaan vie mennessään, kiidetään päivästä toiseen milloin enemmän milloin vähemmän väsyneinä. Riidellään väsyneinä ja vauvan oksennuksen peittäminä pikkuasioista, joskus riidan syykin unohtuu kesken lauseen.

:LOL: Haaveillaan yhteisestä saunahetkestä ja uudesta takasta, tehdystä gradusta ja matkailusta. Eli varmaan samantyyppistä arkea kuin muillakin?

Kattinkalle onnea tulevaan ja ollaan yhteydessä!

Ensi viikon lopulla on Amandan pikkusiskon ristiäiset, niitä varten täytyy tässä nyt touhuta...

Taidan alkaa hommiin ennenkuin pieni herää, mutta voikaa oikein hyvin ja kuullaan taas pian!

jemma ja pieni peikko

Heips pitkästä aikaan. kiitos kysymästä peppi, meillä menee hyvin. Ollaan oltu terveitä ja erkko on iloinen ja vilkas poika edelleen =)
Ollaan kovasti etitty omakotitaloa, enimäkseen valkeakoskelta koska hinnat siellä halvemmat kuin muualla lähikunnissa. Tuntuu vain että ei sopivaa millään löydy. Välillä alkaa puuduttaan tämä etsiminen.
Hirvittää myös velkavankeuteen alkaminen, kun vielä olen kotonakin. Töihin ei ole ollut kiirettä, nautin kamalasti kotona olosta. Rahat vaan on aikas tiukoilla.
Ompelen paljon kaikenlaista ja yritän niitä sit myydä, oman rahan toivossa :LOL:
Päivät menee nopeasti ulkoillen ja leikkien.
Mä an ole aikoihin käynyt missään "viihteellä" ehkä tekisi ihan hyvää välillä lähteä. Tosin mihinkään baariin mua ei saa, johonkin tanssimaan voisi mennä tai sitten jokin peli/sauna-ilta olisi ihana viettää.

Mies meni laittaan poikaa päikkäreille, tuli ihana hiljaisuus.
Nyt täytyy taas mennä katsomaan etuovi läpi.

lämpimiä halauksia kaikille. :hug:

Syysruno

Lekottelen takkatulen ääressä.
Ja koira on ulkona märässä.
Märkä on myös katto kopin.
Äiti etsii komerosta mopin.
Naapurin tyttö on lumessa.
Naapurin poika on lumiaurassa.

Voisinko lähteä ulos?
Sulattamaan lumikinos.
Linnut lähtevät etelään.
Ruohoon lämpöiseen mehevään.
Miksi laitetaan ulos ruokaa?
Ja ostetaan monta vuokaa?

Syksy on hauskaa aikaa.
Lehtikasoihin hyppimään yhtä jalkaa.
Miksi äiti vain siivoaa lattiaa?
Eikä tule pitämään hauskaa.
Mennään keräämään sieniä.
Niitä ihan pieniä.

Juulia 3lk

Kerpele poika nukui sitten vain pikasen päälle tunnin. Mäkin oisin halunnut nukkua, kun tyttö tuli kotio :kieh: :( |O

Telkun katselusta
. Eipä meillä poju oikein oo telkun perään. Isosiskonsa vois katsella vaikka kuinka monta tuntia telkkua, joten meillä ei oikeastaan tuon tytön takia pidetä töllöä auki.

Tyttö on jo kahdessa eri kirjakerhosssa. Josta tilaan 2-4 vuodessa kirjan tai muita tuotteita. Kiitos vaan Käpy. Siel ois vissiin joku hyvä vastalahja sulle, jos saat jonkun liittymään?

Jospa sitä sitten rupeais etsimään välipalaa pöytään...

Pojat nukkuu. Ite jouduin taas nousta, kun Rasmus meinas herätä :/

Koivunkäpy: Tosi hyvä idea oikeesti, mut toi välimatka?? :eek: :( Paljonkos sitä tulee, kauan sinne ajaa täältä Smirge? :wave:

Jemma: Kiva, kun ehdit käydä vähän kirjoittelemassa!!! :hug: Millainen se Amandan pikkusisko on, onko rauhallinen, nukkuuko hyvin? Mitäs Amanda tykkää pikkusiskostaan? Tuu kiltti heti kertomaan, mikä nimeksi tuli! :D *Nimihullu*. Mä mietin jo nyt nimiä tuleville lapsille, vaikken niitä vuosiin haluakaan :LOL: Jaksamisia arkeen ja gradun tekemiseen, vieläkö sitä on paljon jäljellä, miten pystyt sitä tekemään?

Pirre: Mukava kuulla teistäkin. Onnea asumisen etsintöihin!!

Koivunkäpy: Ootko sinä tai sun miehes pitkiä? Teillä taitaa ainakin molemmat lapset olla aika pitkiä? :)

Smirgelaine: :hug: Tiedän ton tunteen paremmin kuin hyvin |O Jaksamisia!

Jes, voitin huutonetistä yhdet housut :D Meenpä kirjoittelemaan myyjälle postia... :wave:

Ainiin, Äiteen kuulumisia on pitänyt myös kysellä, mites teidän asuntokauppat? :attn:

Smirge, joo, ois kiva lamppusoittorasia :p
Peppi, eihä meilt oo hesään ku reilu 500km, varmaa itseasiassa liki 600km :LOL: ja kulkeeha tänne junat ja lentokoneet ;)
ja ei me olla pitkiä, mä oon tämmönen alle 170cm tappi, ukko taitaa olla n.185cm. mut mun faija on 198cm, mun eno oli 196cm ja ukon eno oli 210cm..
Nyt liitää neiti viemää muskariin, just herättiin kaikki..

Peppi, pikaiseen piti sulle tulla kirjoittelee. tuosta irinan konsertista. vaikka minäkin ajattelen tuolla tavalla moniulotteisesti, joka puolelta asioita niin suosittleisin kuitenkin sinua lähtemään. nukut sinä siellä kuitenkin ehkä jonkun tunnin ja ihan oikeesti saat mielenvirkeyttä. mitä noiden kahden pojan knassa taas tarvii että jaksaa. jaksuja päätöksentekoon.

nyt kutsuu hommat...töissä kun oon.

moikka

pikaisesti ennen kun mies lähtee sulkapallon peluuseen ja jäädään pojan kans kaksin (sitten ei tule koneella olosta mitään..)

lenkillä pikaseen pyörähdin että vähä raitista ilmaa saa..

Peppi: Minä olen sitä mieltä että lähdet =) Ei varmaankaan kovin usein tule mahdollisuutta...
yrität lepäillä huomisenkin edestä (käskee illalla aikasin nukkumaan :D :LOL: ) ja nautit sitten huomisesta. Tiedän että helpommin sanottu kun tehty.. ite oon semmonen että herään aamulla 7 aikaan vieraassa paikassa vaikka ois kuinka myöhään mennyt.. sitten oottelen ja mietin että millonhan vois soittaa miten Tatulla on yö mennyt :LOL:

Lillukka: Kai vähän senkin takia aika paljon liikutaan Tatun kans että ois sitä tekemistä ja ois nämä ajatukset muualla :ashamed:
Oon ihan väsy ja sippi mutta jotenkin on vaan kiva liikkua ja Tatukin tykkää.
Pysyypähän mieli virkeänä.. muutenkin taas tullut mietittävää tuolta sukulaisten puolelta niin tuntuu että eiköhän mulla oo jo ihan tarpeeks itellä ajatuksia päässä.. sais ne ensin selväks eikä tulis noita "en ymmärrä miks näin piti käydä" ajatuksia...
No nyt tuli vähän asiaa ja sen vierestä :ashamed: :whistle:

Huomenna vielä aikainen herätys.. ens viikolla onkin iltavuoro niin saa vähän pidempään nukkua =)
Tatu odottelee kovasti jo tätiä että pääsee samalla junaa katsomaan :LOL:

nyt pitää mennä..

Heipparallaa :wave:

Täällä aivan IHANA päivä :wave: on ollunna!! Olin Wernerin kanssa miehen siskon kanssa shoppailemassa 5 tuntia! Ja Pikku-Werneri sai paljon uusia vaatteita (korjaan, että vaatteet ei olleet uusia, vaan lastenvaatekirpparilta tein iiiiiiiisot ihanan löydöt!) On vaan niin suloinen tapaus, että yhden kerran söi reissun aikana, muun ajan nukkui :heart: Tulee samanmoinen shoppailukaveri kuin Jullestakin :heart:

Miehellä oli eilen se polventähystys ja olivat poistaneet melkein koko kierukan. Onneksi ei tartte keppejä ja pystyy suht hyvin kävelemään, niin pystyi Julben kanssa kotona olemaan. Julbe oli tosin nukkunut 3 tunnin päiikkärit (niin tietty kun ei äiti ollut kotona :D ), joten isukki oli saanut kans lepäillä rauhassa. Lääkäri oli määrännyt 2 viikkoa saikkua, mut mies oli saanut tingittyä sen viikkoon... on se lääkäri varmaan ajatellut, että hullu mies :D Kun yleensähän se on niin, että ihmiset vaatimalla vaatii LISÄÄ saikkua :D No juu, eli tiistai-aamuna mies sit töihin palajaa... tosin huomenna on täällä Kuopiossa koulutusta 10-14 ja sinne sitten menee. Mut kuitenkin pääosin on siis kotona meidän kanssa.

Huomenna on Wernerin neukkari ja on kiva nähhä minkä kokoinen jässikkä meillä on :heart:
Lauantaina jatketaan tätä shoppailua, tällä kertaa on vuorossa ostella Julbelle vaatteita.

Nyt menen vähän elpymään :D

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
käpäri Cittarissa ois myynnissä soijajauhetta 1,45 pussi.

Ja Moilasen gluteenittomia riisipiirakoita 5 euroa pussi vai käyks ne ees?
ei mahda nuo riisipiirakat käydä, mut kiitti soijajauho vinkistä!

Kävin kaverin luona, pari hänen kaveriisa oli käymässä muksun synttäreillä, päätin etten enää ikinä mee yhtäaikaa sen toisen kans sinne :kieh: oli vaikeuksia itää lärvisä kiinni.. :snotty:

Tigru: mulla ois tiedossa kahdet fuzzit kokoa m yhteis hintaan 30? postareineen. jos en ihan väärin muista ni niis on microinsertit mukana..

Kiva lun toiseta tiedosta oli hyötyä käpy.

Oottelen ukkoa Hesastakotiin ja pakoilen as-pesukoneen tyhjentämistä. Jospa ukko muistais tuua sen suklaan kun oikein muistutin.

Tein tänään hyvää jauheliha-keittoa. Perusohje löytyy Atrian sivuilta, nimellä helppo jauhelihakeitto. Ite korvasin suikalejuurespussin porkkanalla, kukkakaalilla ja tölkillisellä ruskeita papuja. Ja laitoin lisäks v-sipulia ja basilikan sijasta käytin pizzamaustetta. Sitten kun laittoi vielä Creme Bonjour Italialaiset Yrtit tuorejuustoa lisäsk lautaselle, niin jopas oli hyvää :p

Huomenta!

Yö meni tuttuun tapaansa. Rasmus heräsi 6.45, meni illalla nukkumaan vasta 22 jälkeen, eipä vaikuttanut aamulla heräämiseen sit kuitenkaan... Joonatankin heräsi heti 6.50 :/ Ollu kuitenkin suht ok tuulella, ainakin vielä. Yleensä on kiukkuinen, jos herää aikaisin.

Olin eilen spinningissä, siitä mentiin äitin kanssa käymään Isossa Omenassa ja sieltä vielä mun mummun ja papan luona. Mummulla todettiin vähän aikaa sitten lääkärintarkastuksessa rinnassa kyhmy :( Tänään menee mammografiaan, vai olikohan se sen niminen... Taisi olla. Semmoseen tarkastukseen, jossa katotaan, että onko kasvainta vai mitä. 4. päivä saa sitten tulokset tietää. Toivottavasti ei ole mitään, ainakaan pahanlaatuista!

Koivunkäpy:
Tulis varmaan turhan kalliiksi ottaa lentokone tai juna, jälkimmäisessä kestäis sit liian kauan olla perillä, noin niinku päivän takia :D Mut kyl me vielä tullaan käymään!! Ihan varmasti :D No, ainaki teillä on suvussa pitkiä miehiä :) Mikäs siinä kaverin kaverissa oli? :/

Danjuska: Jaksamisia aamuheräämiseen, vaikka oot jo varmaan jo töissäkin! Onneksi oli vika aamu ja sit saat nukkua pidempään, tai miten nyt Tatu antaakaan :D

Gerbera: Tuuhan kertomaan Wernerin neuvolakuulumiset sit!

Jospa sitä menis kohta aamupalaa tekemään :wave:

Ainiin!! Kiitos kaikille tuosta Irinan-konserttiin menovastauksista! En aio sinne lähteä :ashamed: Ja uskon, että parempi niin :) Oon nyt kuitenkin tässä kuussa ollut jo 2 kertaa ulkona, se saa riittää, vaikken missään konsertissa kuitenkaan, mut silti =)

Huomenta!

Uskomanta muksut nukahti ensiyrittämällä sänkyyn jo puol ysin aikaan. Joten äiti säi katsella rauhassa Lost:in :D . Eikä yölläkään kuulnut inahdustakaan lastenhuoneesta.

Mä en nyt ihan suoraan sanottuna tiedä mitä tekis ja missä järjestyksessä. Tekis mieli lähteä käymään ostamaan koreja (tuo yksi epämääräinen vaatekasa eteisestä pitäisi saada pois :whistle: ). Mutta kun en tiedä onko sitten fiksumpaa odottaa, että isäntä tulee kotiin, va9i meneekö sillä taas niin myöhään, ettei muksuja voi ottaa mukaan illallla kauppaan...

Tervehdys!

Edelleen olen hyvässä voinnissa! Tulin just neuvolasta. paino oli pudonnut 200 grammaa viime käynnistä, josta terv.hoitaja oli vähän huolissaan. selitin kyllä, että parin viime päivän ajan on närästänyt niin paljon, että olen elänyt lähinnä vichy-vedellä ja banaanilla! Muuten kaikki siis o.k. Neuvolaan kävellessä tuntuikin ihan, etten edes ole raskaana, kun selkäkivut on helpottaneet ja vauvakin liikkuu lähinnä yö- ja ilta-aikaan.

Niiskuneidille ja perheelle hirmuisesti onnea!!! :flower: .

Hauska oli lukea smirgelainen jauhelihakeittovinkistä! Olen itse tosi huono muuntelemaan mitään reseptejä, enkä oikein uskalla kokeilla mitään "korvauksia" esim. papuja. Ja tuntui, että sinä olit muokannut reseptin täysin uuteen uskoon... Jospa itsellekin joskus kehittyisi tuollainen taito!

Koivunkäpy. Harmi, että altistus meni niinkuin meni... Meillähän laurilla kaatui kesällä maitolasin pohjat yöpuvun päälle ja herran iho siitä sitten kiehahti ihan niinkuin olisi palovammoja saanut. Että ei täälläkään vielä ole allergioista eroon päästy! Kananmunaa ei ole edes uskallettu kokeilla. Juoko Ville nyt muuten mitä maitoa? Muistanko oikein, että kaupan soija- tai kauramaitoa???

Nyt menen pesemään ikkunat, kun mies on Laurin kanssa mummolassa. (Lue:eek:len siis ollut yksin kotona viime yön ja herännyt aamulla pirteänä ja virkeänä.)

iloista syyspäivää! T:Epeli

Huomenta

Täällä siivoukset meneillään, pyykkiä koneessa ja vessat pesty. KOhta siivoan vähän lisää ja lähetään sit ennen lounasta ulos vielä. Muuten on päikyille menot työn ja tuskan takana aina.

Onnilla oli taas painajainen viime yönä, pläh. Viime viikkoinen mummolareissu sotki unet näköjään ja nyt oli jo kaksi täyin läpi yön nukkumista mutta nyt taas viime yönä kahdelta kajahti huuto. Kaksi uhmasuuttumiskohtaustakin tälle aamulle jo ollut
:whistle: .

Peppi mä meinasin kirjoittaa että mieti konserttia oman jaksamisen kannalta, mut olitkin jo tehnyt päätöksesi. Se on hyvä, kerran tuntuu sille. Mä olen joskus vajaa kymmenen vuotta sitten ollut yhden vuoden joogakurssilla joten ihan uutta ei touhu ole. Odotan innolla.

No nyt tuo huuto on sellaista että mentävä..

Epeli joo, kaupan soijamaitoa juo Ville.. Mikä teillä muuten menee maitona?
Meillähän kaikki verikokeet oli taas puhtaat jotta ei oo olevinaan millekkään allerginen :headwall:

Yö oli sieltä ja syvältä, varmasti poikittain..

Joku vois tännekki siivousintoa laittaa, tosin eipä tee kamalasti mieli kumarrella vielkää.. :kieh:

Huomenta!

Wernerin 3 kk neukkarikuulumiset näin heti alkuun. Pituutta oli 62.5 cm ja painoa 7645 g :heart: Hyvin siis kasvelee tisumaidolla. Kaikki oli muutenkin ok, rokotuskin sujui hyvin, ei edes muistanut inahtaa, kun oli niin paljon mielenkiintoista katseltavaa. Tyytyväinen, reipas ja jäntevä vauva terkkarin ja lääkärin mielestä. Sellanen lutunenhan se on :heart: Miehelle just aamulla sanoin, että jos Aleksi ja Julius olisivat olleet nääääääääin helppoja vauvoja, niin meillä olisi varmaan 10 lasta jo :D
Seuraava neuvolakäynti onkin vasta 5 kk iässä... säästävät.

Mies lähti äskettäin palaveriin ja lupasi tulla puoli 12 kotiin... saas nähhä malttaako kotiutua jo silloin... epäilen! Poikien päikkäreitten jälkeen pitää lähteä käymään kaupassa ja illalla aattelin tehhä pullaa ja kopistella matot valmiiksi... aattelin, että jos huomenna shoppailureissun jälkeen siivoaisin kunnon siivouksen, kun mies kerkeäis hoitaa lapsukaiset.
Tai sit tehhään niin, että käydään tänään kauppareissun ja syönnin jälkeen shoppailemassa, niin voin huomenna keskittyä vaan näihin kotihommiin. Katsotaan nyt, mikä sovellus miehelle sopii :D

Aleksin tietsikka on rikki ja koska on niin monesti korjailtu, niin nyt se sitten lähtee jorpakkoon. Annettiin Jullelle näppäimistö ja kovasti pitää näpsytellä :D Meinas nimittäin olla vähän liian kiinnostunut meidän läppäristä...

Julbe sitten eilen maistoi astianpesuainettakin... Luulis kakan tulevan liukkaammin :D Luulen, että ei maista toista kertaa, oli sen verran katuvan näköinen, kun syljeskeli ainetta pois suusta :D

Lillukka, meillä Julbella on ne kauhukohtaukset muuttuneet sellaiseksi uhmahuudoksi. Hetkisen huutaa ja polkee jalkaa (kulkee ympäri makkaria :D ) ja sit kohta rauhoittuu ja haluaa sänkyynsä peiton alle :D Näin jälkeen päin tilanne on erittäin hauska, mut silloin yöllä ei kyllä yhtään naurata! Onneksi noita öitä on suht harvoin. Jaksuja sinne teille!!

Nyt Werneri meinaa herätä päikkäreiltään, kun nälkä vissiin meinaa iskeä... koitan saada pyykit koneeseen ennen sitä!

Palailemisiin :wave:

Heips taas.

Yksi "normaali" viikko takana. Vähän rupee taas tuntumaan siltä, että arki palaa uomiinsa, ihan mukavaa. Olin jo aika stressi tuossa jokin aikaa sitten, sinänsä aika koomista tosin, että nyt kun mun pitäis tehdä opinnäytetyötä niin nyt ei sitten stressaa - vielä.
Teiltä on taas tullut viikossa aika paljon tekstiä. Joka päivä olen koittanut käydä lukemassa, että vähän kärryillä pysyy. Yhteisöönkin yritin taas kirjautua - siinä onnistumatta - kun huomasin, että oli otsikoissa aika omaakin elämää koskettavia asioita. Täytyy taas yrittää, vaikka viikonloppuna.
Sori, taas tulee vaan omaa napaa. Käytiin keskiviikkona Matiaksen kanssa taas lääkärissä, tällä kertaa ihan seurantakäynnilla, mut ottivat pirusti verinäytteitä, eikä se meinannut onnistua millään. Kävi niin sääliksi toista, kun selkeesti sattui, vaikka oli saanut puudutetta. Ja otetuista aikaisemmista verinäytteistä näkyi, että maito olis nollana, muna vähän allergisoiva, koira ja pölyt ei mitään, mut kissa hipusi taivaita. Maitoa saadaan nyt viikonloppuna testata varovaisesti... sit jos se jossain vaiheessa tuntuu sopivan, niin parin kuukauden päästä saadaan testata sitä munaakin. Eniten mua stressaa se kissa, sillä tosi monelle meidän kavereista on viime aikoina otettu kissa/kissoja ja appivanhemmilla on myös kissa - se ainoa paikka mihin ollaan tähän mennessä voitu Matias viedä hoitoon aina kun on sitä tarvittu. Niin, että ainakin Epelille ja Koivunkävylle terkkuja täältäkin. :wave:
Sori, piti tulla vähän purkautumaan, kun olo on jotenkin niin voimaton. Viime viikoin seisoin siellä Habitaressa niin iloisena ja pirteänä (tuntui, että olin oikeasti jossain asiassa tärkeä ja mut huomatiin), nyt on taas olematon olo ja harmittaa Matiaksen puolesta.
Mut ehkä tää tästä, on vaan jotain syysmasennusta ilmassa. Kun huomenna pääsis metsään sieneen niin sais rauhassa tarpoa murheet pois. (Mun piti mennä meidän koulun muotoilijoiden 1krt/vuodessa järjestettäviin juhliin tänään, mut mies onkin menossa kavereiden kanssa ulos. Hyvä niin, kyllä sekin ansaitsee rentoutumishetken, mutta nyt olis kyllä tehnyt mullekin hyvää).

Oikein ihanaista viikonloppua kaikille, toivottavasti säät suosii, yöt on hyviä ja uhmakohtaukset vähissä!
Haleja.
-k-

Kiva kuulla kehuja Epelis :D . Mä voin ihan kertoa, etten ole mikään keittiövirtuoosi, joten leipoa en oikein osaa ja mun sämpylät on -hmm vähintääkin epäilyttäviä ulkonäöltään.

Mä olen joutunut opettelemaan laittamaan ruokaa kantapään kautta, kun tyttö tuli kotiruokaikään. Sitä ennen osasin just tehdä jonkun makkarakastikkeen.
Nyt ihan viimesen parin vuoden aikana olen ruvennut varovasti kokeilemaan sovelletuksia resepteistä, sitä ennen seurasin niitä tunnon tarkasti ja yhä edelleen mulla pitää olla se ohje minkä mukaan siten teen, vaikkakin soveltaen.
Eli omasta päästä= tyhjästä, en osa niitä reseptejä loihtia. Sitten kun olen muutaman kerran tehnyt jotain "omaa"ruokaa, osan tehdä sen ilman resptiä.

Huh, mä nukahdin tohon sohvalle ja nukuin todella sikeesti! Nyt tuntuu, että pää painais ainakin tonnin ja muutenkin tosi raskas olo. Tähän auttais kyllä suklaa, huono vaan, kun en sitä syö...

Sami lähti poikien kanssa asioille aamupäivästä, mä jäin siivoamaan =)

Epeli:
Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Mukava, kun olet saanut nukkua rauhassa ja herätä pirteänä :)

Lillukka: Voi :( Kunpa ne painajaiset menisivät jo pois! Parempia öitä :hug:

Koivunkäpy: Jaksamisia :hug: Väsyneenä ja kipeänä varsinkaan ei tee kyllä mieli siivota :/

Gerbera: Hauskaa, että Werneri painoi enemmän, kuin Rasmus viime neuvolassa (5kk) :D :D Rasmus oli sentään muutaman sentin pidempi :D

Kaiza: Harmi, kun mieli on nyt ollut masentunut sulla :( Jaksamisia!! Koitahan päästä yhteisöön kirjautumaan, jos haluat enemmänkin kirjoitella, mulle saa laittaa myös yv:tä, jo haluaa :hug:

Smirge, Epeli: Täällä yks, joka ei osaa/uskalla reseptejä muutella ite ja mulla pitää kyllä myös olla se resepti nähtävillä, jotta osaa ruoan valmistaa :ashamed: Oon aikas huono kokki!

Tuli muuten mieleen... Missä teidän joulutähdet nukkuvat? Yksin omassa huoneessaan, sisaruksen kanssa samassa huoneessa vai vanhempien huoneessa? Ja te, joilla lapset nukkuvat samoissa huoneissa niin missä iässä olette yhteiseen huoneeseen siirtäneet nukkumaan? :attn: Miten onnistui?

Mulla on spinning, sit sen jälkeen mennään tutun luo hiuksiamme laittamaan uuteen uskoon. Sami leikkaa tuota pehkoaan ja mä laitan vähän väriä.

Mitäs suunnitelmia kaikilla on viikonlopuksi?

Jeps käytiin sitten tytön eskarin jälkeen Ison Omenan Cittarissa bussilla. Koreja en ostanut vaan molemmille pennuille uudet Lassien Supratech toppahaalarit plussakortilla a' 50 euroa kipale ja tytööle toiset kumpparit eskariin.

Poju ei sitten nukkunut päikkyjä rattaissa kuten toivoin vaan tekee nyt (toivottavasti ) unta tuolla lasten huoneessa. Mutta ei kyllä kuulosta lupaavalta... :(

Me taas vaan ollaan varmaankin kotona koko viikonloppu.

Nyt seuraa hel*** pahantuulista valitusta. Mun piti saada olla yksin koko viikonloppu. Mies on siellä porukoillansa. Soitti sitten äsken, että maitojauhe (käpy: Nutri-Soijaa meillä juodaan) on loppu. Lähin apteekki + kauppa on 50 km:n päässä ja apteekki mennyt kiinni klo 16. Minä olen 70 km:n päässä ja joudun nyt lähteä viemään sinne sitä jauhetta. Prkl.

Kiva, kun ootte olemassa! :$

Yhteistyössä