Hakutulokset

1. C

Mitä sinä haluat?

Ei muuta kun toteuttamaan unelmaa opiskelemalla semmonen ammatti mistä sais heti töitä :) olis sitten varaa hankkia se talo maaseudun rauhasta. Itse hain ravintolapuolelle ja koulu alkaa 8 päivä. Ajattelin että minä en jää työkkärin pompoteltavaks kurssilta kurssin perään, vaan mielummin mä...
  2. C

Muita joilla lapset -09 -10 ja -11??

Minulla on vanhempi tyttö 2v 7kk syntyny 2009 ja nuorempi tyttö 1v syntyny 2010.
  3. C

Ärsyttävä äijjä tuo Gordon Ramsey,

Kyllä mä ainakin tykkäisin jos se tulis meille kokkailee
  4. C

Hiljaisuus klo 21:00

Kait se on nykypäivänä ihan sama onko mitään sääntöjä olemassakaan. Meillä pienempi nukkuu päiväunet, mutta vanhemman ei enää parane niitä nukkua, koska muuten ei mene millään yöllä nukkumaan. Kait se on pakko totutella ne tällaseenkin meteliin, kun maailman meno on mitä on. Pitäisköhän minunki...
  5. C

Ainakin kaupungin vuokra-asuntojen järjestyssäännöissä hiljaisuus on klo 21:00. Toisissa paikoissa se on 22:00 Paikoittain vaihtelee. Sitä en tiedä onko kaupungilla omakotitaloille mitään hiljaisuus sääntöä. Tarkoitan sellaisella alueella, missä talot on ihan vierekkäin.
  6. C

Jos asuisitte rivitalossa ja teillä olisi pieniä lapsia jotka pitäis pistää ajoissa nukkumaan, mutta...on lapsia jotka eivät ilmeisesti tiedä että klo 21:00 (yleiset järjestys säännöt) pidetään se suu kiinni. Tarkoitan sitä ettei kiljuta ja huudeta pihalla kun mitkäkin jalopeurat. Tällaiset...
  7. C

Nyt rehellisesti: Onko miehesi sielunkumppanisi, paras ystäväsi ja elämäsi täyttymys?

Jos tuohon ynnätään se että mun aviomiehen perhetausta on ollut samanlaista kuin minulla, eli alkoholisti isä. Samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja se jos toinen ajattelee jotakin asiaa, niin toinen sanoo sen hetkenpäästä, niin eikö se aika likellä sielunkumppania ole? Niin ja se Mies on...
  8. C

Mistä edullinen tallentava digiboksi ?

jos sulla on nykyaikanen taulutelkkari ja HDMI liitäntä, niin siihen käy ihan tavallinen ulkonen kiintolevykin. Itse en ole vielä kokeillut moista, mutta tarkotus olis.
  9. C

Neuvolan touhut kummastuttaa

Tuo monen äidin kohdalla oli vain oletus. Täytyykin neuvolassa sanoa, että jos on jotain asiaa niin voi ihan molempien kuullen sanoa.
  10. C

Älä muuta viserrä. Se olikin vaan sijainen. Vakituinen ei itse ole moista tehnyt. Neuvolatädeissäkin on eroja.
  11. C

Monen äidin kohdalla on varmaan käynyt niin, että neuvolassa ollaan käsketty isiä menemään käytävään. Sen jälkeen udellaan kaikki mahdolliset miten isä on pärjännyt lasten kanssa jne. Eikö neuvolan tarkoitus ole ollut rohkaista myöskin isiä olemaan lastensa kanssa, eikä heti olla epäilemässä...
  12. C

Mikä on köyhien ruokaa?

Mikäs sen 50-luvun puuron nimi olikaa...limppisoppa. Sitä ne on kuulemani mukaan pahimpaan nälkäänsä syöny.
  13. C

On jollain pokkaa :D Sitteri lähti rapun edestä

Eipä ole tapoja ihmiselle opetettu. Eikä ne sitterit nyt niin paljoa maksa, etteikö jollain olis varaa ostaa. Sen kannattais varmaa mennä kyläilee sen luona ja sanoo, et olipas tutun näkönen sitteri ;D Aina kun muuttaa niin kannattaa jättää joku vahtimaan tavaroita siks aikaa, kun toiset vie niitä.
  14. C

Mitä tehdä kun isi huutaa lapselle?

Tottahan lapsella pitää kuri olla, mutta...jos lasta komentaa hänelle pitäis myös selittää MIKSI hän ei saa tehdä sitä tai tätä. Jos esim asuu jossain kerrostalossa ja lapsi pomppii 10 aikaan illalla, niin sen mä ymmärrän jos siitä kieltää ettei pompi. Omakotitalo on aivan toinen juttu. Istu...
  15. C

G: oletko nuorena juonut paljon alkoholia? 2-3päivää putkeen?

Muutama siideri on tullut otettua ja se on jäänyt siihen. Kännäilystä en niinkään piittää, koska sitä on saanut katsoa omassa lapsuuden kodissa isän osalta. Päätin ettei minusta tule samanlaista. Muutenkin olen varovainen alkoholin suhteen. Tupakoin aika harvoin, mikä pitäis kyllä lopettaa...
  16. C

Rintojen muutos imettämisen jälkeen.

Itsellänikin roikkuu, mutta en mä sitä jaksa murehtia. Pitäis vaan tehdä sellaisia rintalihas liikkeitä et lihakset pitäis ne paremmin ylhäällä. Eniten olen harmitellu sitä, kun toinen rinta on suurempi kuin toinen. Johtunee ehkä siitä kun toisessa on enemmän maitorauhasia kun toisessa. Just...
  17. C

Mitä tehdä kun äitiäni ei ilmeisesti kiinnosta olla lapsille mummu?

Tekis kyllä mieli, mutta pitäis olla vähän muitakin todisteita. Kun sillä miehellä on kerran pettäjän maine, niin tuskin se äidillekkään uskollinen on. Sen miehen asenne vaikuttaa vähän narsistiselta. Mutta ilmeisesti mun äidin täytyy oppia kantapään kautta näkemään millanen se mies...
  18. C

Maksuhuomautuslaskun maksuhuomautus?

Noista laskutus asioista löytyy tietoa hobbyhallin omilta sivuilta. Tuollaset firmat on niin raha-ahneita, että ne perii heti myöhästymismaksuja jos on vähänkin myöhässä.
  19. C

lapsi juoksee parkkipaikalla

Täällä päin katottais kieroon jos lasta pitää lujaa kiinni ja huomauteltais ettet sä voi noin lasta käsitellä bla bla bla. Pakkohan se on ettei se säntäile minne sattuu autojen eteen. Meidän vanhimmalla on sellainen tapa, että riuhtaisee oman kätensä irti ja menee maahan tai lattialle pitkäkseen...
  20. C

miten kananmunat keitetään?

Itse olen munien keittämisen tennyt niin, sen verran vettä kattilaan että munat peittyy ja keittoajan laskemisen olen aloittanut laskemaan veden kiehumisesta asti, eli 10min. Oman maun mukaan...riippuu millasia munia haluaa

Yhteistyössä