Hakutulokset

1. C

antaisitko jonkun näistä nimistä tyttölapselle?

Sellanenkin nimi tais olla kun Milana ja Mila on varmaan lyhenne siitä. Whinaa en antais, koska sitten muut vois ruveta nimittelee sitä Viinaks. Guine vois menetellä ehkä toisena nimenä.
  2. C

Mikä järki on rakentaa omakotitalo asuinalueelle, jossa talot on ihan kiinni toisissaan?

Itse en rakentais taloani kuvailemallasi talvalla. Kun on asunut maaseudun rauhassa, niin sitä on jotenkin tottunut siihen, ettei naapuri ole ihan heti niskaan hengittämässä. Sitä kun ei tiedä minkälainen se naapuri siinä viereisellä tontilla on. Joskus kohdalle saattaa osua mukavakin naapuri...
  3. C

Olis kysymys maistraattihäistä :)

Voihan toki mutta jos vihkimistä ei suoriteta maistraatissa niin se tais maksaa jonkun verran. Käykää kyselemässä lähimmästä maistraatista :) Netistäkin löytyy maistraatin sivuilta.
  4. C

Korvessa asumisen haitat ja hyödyt lasten kannalta?

Itse olen asunut lapsuuteni maalla ja se oli kyllä aika mukavaa, muuten mutta eipä sieltä oikeen helposti kavereita löytyny. Sitten kun löyty niin ne muutti isompaan kaupunkiin ja sitten joutu olemaan aika paljon yksin. Keskustaan oli n. 20km kesällä et päässy minnekkään jos ei ollut omaa autoa...
  5. C

Mitä tehdä kun äitiäni ei ilmeisesti kiinnosta olla lapsille mummu?

Mitä mä oon sitä suhdetta seurannu, niin jotenkin tuntuu siltä, että mun äiti joutuu suunnittelemaan meille tulemisetkin mieheltään salassa. Aina kun me ollaan siellä käyty niin sen mies on omissa oloissaan eikä sitä kiinnosta pahemmin meidän seurassa olla. Eli jos äiti suunnittelee tulevansa...
  6. C

Ärsyttävä akka!!

Siis tarkoitan ettei ravintolassa ole sellaista leikkipaikkaa jonne lapset vois mennä.

Yhteistyössä