Olen tatuoitu jätkä!Sua vain vituttaa se, että Gordon osaa tehdä ruokaa eikä vain hae grilliltä tms. syötävää.
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24291758:Oi,mä taas tykkään...
Ja eikä se todellisuudessa tuommoi mörkö oo vissiin
Haluisin tavata kyseisen ihmisen ja vaikka olla hänen opissaankin.
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291771:kokki (nimeä en just muista) joka kiertelee maailmalaa eri ruokia maistelemassa, juomiakin. vaikuttais huomattavasti mukavammalta ja ymmärtää toisenlaisten ruokien päälle jotain.
vaikka ei ne huippukokkien hienot annokset pahoja ole.
Mä oon aina ihaillu Anthonyn tyyliä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291771:kokki (nimeä en just muista) joka kiertelee maailmalaa eri ruokia maistelemassa, juomiakin. vaikuttais huomattavasti mukavammalta ja ymmärtää toisenlaisten ruokien päälle jotain.
vaikka ei ne huippukokkien hienot annokset pahoja ole.
Musta ei kovin hauskalta kyllä kuulosta jonkun, vaikkakin mulkkunokkaisen nimittely dickfaceksi, tai niiden naisten haukkuminen lehmäksi tai fat mouthed little stupid bitch:ksi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24291777:Minä tykkään Ramsayn Gordonista. Komea mies! Ja ihan ok muutenkin, olis kiva ottaa Kortonin kanssa yhteen.
Puhut asiaaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;24291758:Oi,mä taas tykkään...
Ja eikä se todellisuudessa tuommoi mörkö oo vissiin
Haluisin tavata kyseisen ihmisen ja vaikka olla hänen opissaankin.
Kannattaa yrittää erotella se tv-persoona ja henkilö toisistaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291650:olen samaa mieltä. luulee olevansa jotain erikoista.
Peesi.Kannattaa yrittää erotella se tv-persoona ja henkilö toisistaan.
Ja sitäpaitsi, ei se mikään tavallinen jätkä ole joka omistaa ravintoloita ympäri maailmaa ja niistä viidellä on Michelin-tähtiä ja rakentanut koko roskan tyhjästä.
Pakko olla ihan tismalleen samaa mieltä. Paitsi että House ei ole mun salainen haaveeni, vaan ihan julkituotu haaveeniMä ilmeisesti tykkään tollasista karskeista miehistä. Gordon on ihana. Tykkään kyllä myös Housesta, joka onkin mun salainen haaveeni