Ärsyttävä äijjä tuo Gordon Ramsey,

• Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
kokki (nimeä en just muista) joka kiertelee maailmalaa eri ruokia maistelemassa, juomiakin. vaikuttais huomattavasti mukavammalta ja ymmärtää toisenlaisten ruokien päälle jotain.
vaikka ei ne huippukokkien hienot annokset pahoja ole. :p

"Olen tatuoitu jätkä!"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291771:
kokki (nimeä en just muista) joka kiertelee maailmalaa eri ruokia maistelemassa, juomiakin. vaikuttais huomattavasti mukavammalta ja ymmärtää toisenlaisten ruokien päälle jotain.
Olen tatuoitu jätkä!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291771:
Mä oon aina ihaillu Anthonyn tyyliä...
Haluu oppia ruuasta ja erimaiden ruokakulttuurista mahdollisimman paljon..
Eikä muuten jätä epäilyttävimpiäkään annoksia maistelematta..
Vaikuttaa melkoisen rennolta tyypiltä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291650:
olen samaa mieltä. luulee olevansa jotain erikoista.
Kannattaa yrittää erotella se tv-persoona ja henkilö toisistaan.

Ja sitäpaitsi, ei se mikään tavallinen jätkä ole joka omistaa ravintoloita ympäri maailmaa ja niistä viidellä on Michelin-tähtiä ja rakentanut koko roskan tyhjästä.

"tuuti"
Kannattaa yrittää erotella se tv-persoona ja henkilö toisistaan.

Ja sitäpaitsi, ei se mikään tavallinen jätkä ole joka omistaa ravintoloita ympäri maailmaa ja niistä viidellä on Michelin-tähtiä ja rakentanut koko roskan tyhjästä.
Peesi.

Tuo hommahan on ihan showta, tarkoituksella tehtyä. Liirumlaarum sarjoja on jo pilvin pimein, vaihtelua tuo rääviminen. Ja kyllähän hän kiittääkin kun on aiheellista. Jotka noihin hänen sarjoihin lähtee, tietää kyllä mitä on tulossa. Ja olis muuten hauska nähdä pätkiä joissa ei filmata...

Mutta voihan se joillekin olla vaikea erottaa tosi ja näytteleminen.

kokinalaisuudessa
Kyseisetä henkilöstä tuli ihan oma ohjelmansa sillo joskus missä näytettiin millainen ihminen normielämässä on. Eihän nämä vastaa toisiaan ollenkaan.
Mä tykkään ohjelmasta ja Gordon on just mun mieleen siinä. Suoraansanoen loistava rooli hlle.

Kannattaa katsoa myös F-word, Great Escape ja Kitchen Nightmares UK koska niissä Gordon on ihan erilainen kuin noissa Hell's Kitchenin ja Kitchen Nightmaresin USA-versioissa jotka on amerikkalaiseen tyyliin ylidramatisoituja ja Gordon vetää niissä sitä roolia ihan överinä.

Yhteistyössä