Hakutulokset

1. A

Mun tekisi mieli viilellä itseäni

ihan pöhköä olla tähän aikaan hereillä kun töllöstäkään ei tule mitään :headwall:
  2. A

Mun tekisi mieli viilellä itseäni

oon miettinyt paljonkin joskus itsaria. ja välillä viiltelyäkin mutta olen liian verikammoinen. saa laittaa yv_tä jos huvittaa. :hug:
  3. A

Kuinka monen alle 1-vuotiaan lapsen isä pärjää lapsensa kanssa vaikka koko päivän kahdestaan ILMAN, ETTÄ ÄITI ANTAA TOIMINTAOHJEET!?

meilläkään isä ei oikein ole osallistunut hoitoon mutta onneksi on nyt ruvennu hieman enemmän ottamaan mukaan eri hommiin varsinkin kun kuopus 2.5v on erittäin isin poika. mutta edelleen saan kantaa lapset autosta sänkyyn jos ovat nukahtaneet esim. iltasella liikuttaesssa auton kanssa koska jos...
  4. A

Onkos ketään muuta jonka

joo. täällä eräs tylsistyy kotona. v-tuttaa ettei saa oikein untakaan. eikä siksi että olisin halunnut mukaan mutta olen nimenomaan sanonut etten halua sen lähtevän mihinkään!
  5. A

Kertokaas muuten..

meillä iso viherkasvi muuttaa jouluksi toiseen kerrokseen ja sohvat siirtyy hiukan, onneksi ei ole iso kuusi. mie muutan aamupalalle ja harjaamaan itseni ihmisiksi...
  6. A

Kertokaas muuten..

käyt taittelemassa muutaman kuusen oksan maljakkoon sammaleen ja käpyjen kanssa niin tulee tuoksua ja tunnelmaa. nyt kun ei oo luntakaan niin käy helposti
  7. A

Kertokaas muuten..

tehtävä suoritettu, lahjat autossa! miusta se riippuu ihan kuusesta! tuntuu että joskus neulaset rupee tippumaan heti kun tuo sisälle ja joskus taas kestää viikonkin tosi hyvin. mie oon tosi huono näissä joulujutuissa vaikka joulusta periaatteessa tykkäänkin. ois kiva puuhastella kaikkea jos...
  8. A

Kertokaas muuten..

taisit saada miut innostumaan joulusta! vielä tähän asti olen ollut ilman joulumieltä mutta nyt odotan kuusta innolla! mies kun on sen jo saanut metsästä haettua ettei miun tartte ja pääsen ite koristelemaan sitä aattona kun on vapaata
  9. A

huhuu?

no mennään sitten... :p
  10. A

Kertokaas muuten..

lupa myönnetty! meilläkin ostettiin uudet kun vanhat on tosi vanhat ja kulahtaneet! ja mies innostui hopeasta ja sinisestä että taitaa tulla vähän erilainen kuusi edellisten perinteisten punasekajuttujen jälkeen. ihanaa!
  11. A

huhuu?

meillä ei itseasiassa ole kovinkaan vaikea homma, ainakaan ennen seitsemää, lapset sen verran sikeäunisia :) paketit on jo eteisessä, mut en ite kehtais lähteä ulos paleltumaan
  12. A

huhuu?

hereillä joo. pesukonekin piippaa lopettamisen merkiksi. tänään vuorossa lahjakierros joka täytyy tehdä lasten kanssa joten pitää saada paketit takakonttiin ilman ylimääräisiä silmäpareja :)
  13. A

Paistopussilla vai ilman?

en ole keksinyt miten saan sen rasvan pysymään siellä pussissa joten ilman... ei täysin totta, koska äiti aina paistaa ilman mutta olen kokeillu pussia. voi olla että asiaan vaikuttaa kinkun koko koska meillä ainakin niin suuri kinkku kun vain uuniin mahtuu!
  14. A

Paljon teidän 2-vuotiaat puhuu?

lastenlääkäri sanoi meille että yleisesti pojat oppii hieman myöhemmin puhumaan, kun oli puhetta meidän 2 v. pojan puheenkehityksestä. meillä tulee vaan jotain sanoja, mutta nyt olen huomannut että yritystä on välillä kovasti opetella uusia. ehkä se siitä. neuvolassa sanottiin 2v.tarkastuksessa...
  15. A

päiväkodin sisäilmaongelmat?

Onko kellään kokemusta? meidän päikkärissä tehtiin/tehdään jotain remonttia ja nyt on ruvennu henkilökuntaa tipahtelemaan kuin kärpäsiä, tosi paljon sairaslomia. töissä oli myös eräs tuttu joka lain vastaisesti rikkoi vaitiolo velvollisuutensa ja sanoi ettei pidä viedä lapsia sinne enää...
  16. A

"Maidottomien" lasten äidit, help!

kyllä mie olen käyttänyt soijamaitoa kaikkeen mitä olen kehdannut ruveta väsäämään meidän allergikolle, kaakaokin maistuu tehtynä siihen makeampaan, juotavaksi tarkoitettuun, ruuanlaittoon olen käyttänyt sitä "maustamatonta". nyt tosin kokeillaan jo oikeaa maitoa!
  17. A

liian riippuvainen äidistä(kö?)neuvoja...

auttaiskohan jos lähtisit joskus illaksi pois että isä saisi laittaa lapsen nukkumaan niin lapsi huomaisi väistämättä ettei maailma siihen kaadukaan? meillä on täytynyt toteuttaa myös "isin pakko"hoitoa esikoisen kohdalla kun isi ei meinannu kelvata mihinkään, nyt jo parempi vaikka vieläkin...
  18. A

Turkuun menossa: mitä on PAKKO nähdä?

tuo hoplop kuulostaa ihanalta! varmaan mennään käymään! turun matkailun nettisivut oikeasti todella surkeat kun en löytänyt mittään kivaa, tai edes mainintaa mistään lapsille sopivasta, tai sit en osaa käyttää...
  19. A

G:Miten sanotte ihmisestä, joka ei mielestänne ole ihan normaali?

-ei käy täysillä -ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu - kuuppa himmee
  20. A

Turkuun menossa: mitä on PAKKO nähdä?

siis muumimaailman lisäksi...

Yhteistyössä