Kertokaas muuten..

Et missä meidän joulukuusen koristeet mahtaa olla?

Ei ole pariin vuoteen ollu kuusta, nyt ajateltiin sellainen hommata..mut..kääk..koristeet ties missä :headwall:

Vai saanko mä luvan käydä ostamassa ihan uudet? :saint: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Ei ole pariin vuoteen ollu kuusta, nyt ajateltiin sellainen hommata..mut..kääk..koristeet ties missä :headwall:

lupa myönnetty!

meilläkin ostettiin uudet kun vanhat on tosi vanhat ja kulahtaneet! ja mies innostui hopeasta ja sinisestä että taitaa tulla vähän erilainen kuusi edellisten perinteisten punasekajuttujen jälkeen. ihanaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Apple:

lupa myönnetty!

meilläkin ostettiin uudet kun vanhat on tosi vanhat ja kulahtaneet! ja mies innostui hopeasta ja sinisestä että taitaa tulla vähän erilainen kuusi edellisten perinteisten punasekajuttujen jälkeen. ihanaa!
mä kans tuota hopeaa ajattelin :saint:

Vihreitä (sellaista vihreää mistä tykkäisin) en ole vielä löytänyt..mut koristeet on vissiin monessa paikassa jo alessa, et vois ihan hyvin ostaakkin uudet..

ja lamput pitää muistaa testata..

taisit saada miut innostumaan joulusta! vielä tähän asti olen ollut ilman joulumieltä mutta nyt odotan kuusta innolla! mies kun on sen jo saanut metsästä haettua ettei miun tartte ja pääsen ite koristelemaan sitä aattona kun on vapaata

taisit saada miut innostumaan joulusta! vielä tähän asti olen ollut ilman joulumieltä mutta nyt odotan kuusta innolla! mies kun on sen jo saanut metsästä haettua ettei miun tartte ja pääsen ite koristelemaan sitä aattona kun on vapaata
:D

Mä en ole vielä muuta tehnyt joulun eteen ku suunnitellut :D Tai, lahjat on valmiina, paitsi ne mitkä vielä tulee ostettua, vaikkei tarttiskaan :kieh:

mun tekis mieli hakea kuusi jo tänään, josko joulumieli siitä sit nousis :xmas:

kauankos ne kuuset yleensä muuten kestää sisällä?Mielummin ottaisin sen jo nyt, ja nakkaisin pihalle heti aaton jälkeen :whistle:

tehtävä suoritettu, lahjat autossa!

miusta se riippuu ihan kuusesta! tuntuu että joskus neulaset rupee tippumaan heti kun tuo sisälle ja joskus taas kestää viikonkin tosi hyvin. mie oon tosi huono näissä joulujutuissa vaikka joulusta periaatteessa tykkäänkin. ois kiva puuhastella kaikkea jos vaan olis aikaa...

miusta se riippuu ihan kuusesta! tuntuu että joskus neulaset rupee tippumaan heti kun tuo sisälle ja joskus taas kestää viikonkin tosi hyvin. mie oon tosi huono näissä joulujutuissa vaikka joulusta periaatteessa tykkäänkin. ois kiva puuhastella kaikkea jos vaan olis aikaa...
tota mä vähän pelkäänkin, siis sitä et jos se nyt jo haettais sisään ni kuolis mun säkällä ennen aattoa jo :/

Ehkä mä maltan perjantaihin asti, vois ukko sen tonne partsille jo tänään tuoda, käyn sit siellä sitä haistelemassa :whistle: :xmas:

tota mä vähän pelkäänkin, siis sitä et jos se nyt jo haettais sisään ni kuolis mun säkällä ennen aattoa jo :/

Ehkä mä maltan perjantaihin asti, vois ukko sen tonne partsille jo tänään tuoda, käyn sit siellä sitä haistelemassa :whistle: :xmas:
käyt taittelemassa muutaman kuusen oksan maljakkoon sammaleen ja käpyjen kanssa niin tulee tuoksua ja tunnelmaa. nyt kun ei oo luntakaan niin käy helposti

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ku mä tietäisin mihin kohtaan täällä kämpässä tungen kuusen.... :|
mäkin joudun "vähän" siirtelemään tavaroita :whistle:
meillä iso viherkasvi muuttaa jouluksi toiseen kerrokseen ja sohvat siirtyy hiukan, onneksi ei ole iso kuusi.

mie muutan aamupalalle ja harjaamaan itseni ihmisiksi...

Yhteistyössä