mies on juhlimassa ja itse on tylsistymässä kotona?
Juupajoelei 27.04.2008 #2 Juu, mies kalareissul, mut ei hätiä mitiä, on täysin raitis ja appiukko ja veli seurana. Raittiita kaikki, joten ei huolen häivää!!!
Juu, mies kalareissul, mut ei hätiä mitiä, on täysin raitis ja appiukko ja veli seurana. Raittiita kaikki, joten ei huolen häivää!!!
ruttis 27.04.2008 #3 Ei kun toi ukko perkele nukkuu. Tekisi mieli potkia ylös olemaan myötätuntohereillä kun en taaskaan saa nukuttua |O
Ei kun toi ukko perkele nukkuu. Tekisi mieli potkia ylös olemaan myötätuntohereillä kun en taaskaan saa nukuttua |O
vieras 27.04.2008 #6 Meniski joskus jonnekkin niin sais olla ihan yksin kotona, tuol se kuorsaa sängys
enga 27.04.2008 #7 Ei meidän isäntä nukkuu, se harvemmin missään käy ja jos käy niin silloinkin mennään yleensä yhdessä
Apple 27.04.2008 #8 joo. täällä eräs tylsistyy kotona. v-tuttaa ettei saa oikein untakaan. eikä siksi että olisin halunnut mukaan mutta olen nimenomaan sanonut etten halua sen lähtevän mihinkään!
joo. täällä eräs tylsistyy kotona. v-tuttaa ettei saa oikein untakaan. eikä siksi että olisin halunnut mukaan mutta olen nimenomaan sanonut etten halua sen lähtevän mihinkään!
vatruska 27.04.2008 #9 Meidän isäntä nukkuu,kun tää mamma saapui itse ravintolasta hetki sitten. Tosin tiskin toiselta puolelta
Meidän isäntä nukkuu,kun tää mamma saapui itse ravintolasta hetki sitten. Tosin tiskin toiselta puolelta