Hakutulokset

1. I

Ai kamala, olipas noloa!

:D
  2. I

Puhuuko teidän kaikkinen 1-vuotiaat???

Ei ole vielä tuossa vaiheessa mikään kiire oppia puhumaan =) !
  3. I

Aikuisen naisen karvat

Itse kyllä ajelen, mutta mielestäni alapäänkarvoilla on oma tehtävänsä, ne suojaavat kaikenlaisilta pöpöiltä ja bakteereilta...eli alapään suojaaminen on hyvä syy olla ajelematta karvoja. Jaloissa karvat taas eivät ole juurikaan tarpeellisia nykyisin (ovat kai ennen olleet apuna...
  4. I

valitusta vauvakuume puolesta

Tässä oon kyllä niin samaa mieltä kuin vain asiasta voi olla =) !!! Oon ap:n kanssa kyllä muutenkin samaa mieltä, mutta etenkin tässä lainatussa kohdassa.
  5. I

Mitä istutan? :):)

VINKKEJÄ, kiitos =) Meillä on tuossa ikkunan alla ihan älyttömän rumat pensas-Tuijat kasvamassa. Ne on ihan nuutuneita ja kuivahkoja! Haluan repiä ne irti ja istuttaa jotain muuta tilalle. Mitä voisin siis siihen istuttaa (melko aurinkoinen paikka)? Haluaisin jotain helppohoitoista ja...
  6. I

Päiväunet...onko mitään ihanampaa??

Me nukutaan pojan kanssa useinkin päikkärit =) Hävettää ihan myöntää, että äskenkin herättiin 3 1/2 tunnin päikkäreiltä :ashamed: Pirteä olo :D
  7. I

Kultaisten anoppien miniät-pino

Mullakin on aivan ihana anoppi =) ! Auttaa AINA tarvittaessa, ei tuputa neuvojaan/mielipiteitään, on ystävällinen ja kiltti, on todella huumorintajuinen ja puhelias, ajattelee aina meidän parastamme ja ennen kaikkea rakastaa meitä (meidän poikaa, omaa poikaansa ja minua ) ihan hirmuisesti (sanoo...
  8. I

G: Ikäsi ja YHDYSSANAVIRHEET???

Olen 25-vuotias (kohta 26 v.), yleensä en tee hirmuisesti yhdyssanavirheitä. Testissä oikein 95 %.
  9. I

Palstailetko, kun teillä on vieraita?

No joskus ehkä ihan vaan pikaisesti käyn netissä (palstalla), jos jompikumpi siskoista on kylässä. Ne käy niin useasti meillä, että enhän mä vois palstailla ollenkaan, jos en niitten läsnäollessa saisi surffailla :laugh:
  10. I

ARVAA kuka on RUSINAPAKETISSA?

Kyllä te olette fiksuja! :flower: *miettii, missä myytäisiin papukaijamerkkejä halvalla*
  11. I

ARVAA kuka on RUSINAPAKETISSA?

Katsopas RUSINAPAKETTIA (se punainen tavallinen, Sun Maid). KUKA JULKKIS ESIINTYY PAKETIN KYLJESSÄ (kenen kuva paketissa)? Hih, siis ei se oikeasti ole se, mutta siis kyseisen julkkiksen KAKSOISOLENTO (ainakin mun mielestä) :D Oikein arvanneille 10 pistettä ja papukaijamerkki!
  12. I

Joko on KESÄKUKAT laitettu?

Joo-o, on kyllä nuo kukkaset aika hintavia :/ Mullakin meni tänään 27 euroa kukkiin, vaikka en edes kovin paljoa ostanut...
  13. I

Mitääh, onko olemassa keltaisia Markettoja:)? Tässä se taas huomataan, että en todellakaan tiedä kukista mitään :D Tykkään ihan hirmuisesti kukista, mutta en osaa niitä hoitaa, enkä tunnistaa :ashamed: Nooh, toivottavasti harjoitus tekee mestarin!
  14. I

:laugh: Oliskin jo korkea aika laittaa :D
  15. I

Sullahan on paljon eri kukkilajikkeita =) Kuulostaa kivalta! Tulikin mieleen, että mun piti ostaa Keijunmekko, mutta unohdin! Ne on nättejä! Mä en ookaan ennen oikein innostunut noista kukkienlaitoista, mutta nyt tänä keväänä/kesänä iski joku ihme kukkakärpänen muhun :D
  16. I

Hih, ihana koiruli :heart: :D
  17. I

Mitä kesäkukkia olette ulos jo laittaneet/aiotte laittaa? Meillä ei vielä ole kesäkukkaset laitettuina, mutta kuitenkin jo ostettuina ovat :) Huomenna olisi tarkoitus laittaa kukat multaan ja ruukkuihin/laatikkoihin/amppeleihin. Myö ostettiin tänään Verenpisaroita, Lobelioita, Markettoja...
  18. I

Mun suku otti aika hyvin vauvauutiset.

Melkoisia kommentteja :o Onnellista odotusaikaa :) !
  19. I

Helmi, Iida vai Sofia??

Kaikki kivoja! Iida paras! Tokaparas Helmi ja sitten vasta Sofia :)
  20. I

Mitä mieltä nimistä... ??

Julita ihan ok:) Muita ehdotuksia: Jade Jalena Janelle Jemina Jamine Joanne/Joanna Jovanna Jolisa Juliana/Julianna Julissa :)

Yhteistyössä