Kultaisten anoppien miniät-pino

Minulla on kultainen anoppi ja sivu ei riittäisi kehumiseen.
Kerro yksi syy miksi sinulla on kultainen anoppi.
Minulla on siksi,että hän tullessaan meille tarttuu heti toimeen ja esim. siivoaa keittiön,pesee ikkunat, vaihtaa kukkamullat, vie lapset ulos,että saan nukkua,ottaa lapset hoitoon viikoksi kerrallaan. Ostaa kaikkea,mitä lapset tarvitsee.Kuuntelee huoliani puhelimessa.Mutta myös uskaltaa sanoa minulle suoraan,jos mielestään teen jotain väärin...se saa minut aina pohtimaan asioita uudella tavalla.
Siis minulla on paras mahdollinen anoppi =)

Muoks ja välimatkaa meillä on 250km,eli harvinaista se apu on...mut sitäkin kallisarvoisempaa

Onhan se kultainen, mut en mä nyt ihan siivoamaan häntä halua. Matot kyllä pesi viikko sit. Ja ostivat nuo leikkimökinkin, mut kuitenkin ihanaa kun poika saa mennä sinne lähes millon vaan leikkimään(asutaan naapureina):

Mun anoppi on ihana. Hän on harras muslimi, avioitunut noin 15-vuotiaana, synnyttänyt 9 lasta joista 8 jäi henkiin, eikä ole koskaan käynyt koulua tai työskennellyt kodin ulkopuolella.
Silti hän on avarakatseisempi kuin moni tuntemani ns. sivistynyt ihminen. Hän seuraa aikaansa, on tiedonhaluinen ja fiksu. Erittäin huumorintajuinen ja hauska ihminen. Eikä koskaan, sanallakaan tai eleelläkään ole ilmaissut ettei hyväksyisi minua, vaan kutsuu minua tyttärekseen ja kullanmurukseen, vaikka voisi kuvitella että hänen ykkösvalintansa miniäksi ei olisi ollut suomalainen ateisti, joka ei todellakaan ollut edes neitsyt mennessään hänen poikansa kanssa naimisiin.
Aivan loistotyyppi siis, moni voisi ottaa hänestä oppia.

Turkilmas
Mun anoppi on myös ihan kuin lottovoitto. Lämmin ja rakastava ihminen, hienotunteinen ja oikeasti ystävä mulle. Voidaan puhua mistä vaan keskenämme. Hän on korkeasti koulutettu, erittäin korkeassa asemassa työelämässään, mutta ei koskaan pidä näistä asioista suurta numeroa.Tykkää puuhailla kotona, leipoo itse leivät, tekee mehut, kerää metsästä sienet yms. yms.

Ja vaikka mä tulen niin erilaisesta perheestä kuin mieheni, on mut otettu sukuun avosylin vastaan. Tuntuu että anoppi on ottanut mut suojelukseensa, mutta myös oppinut kauttani sitä elämän nurjaa puolta.

Ihana, mahtava ja niin rakas anoppini :heart: :heart:

Mun anoppi on ihana. Ei puutu asioihin. Rakastaa ja hoitaa poikaa sydämensä kyllyydestä. Neuvoo tarvittaessa. Antaa kaikkia luontaistuotejuttuja huolehtiakseen minun terveydestäni. Tekee reikihoitoja joka kerta, kun siellä käyn. Mahtava, mukava ja välittävä ihminen :heart: :heart:

jops
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Anoppini on kultainen, koska tyttöni on hänelle aarteista kallein :heart:

Niin, pittää tietysti lisätä, että eihän tuo ainoa syy ole! Mie vaan mainihin sen yhen ja tärkeimmän.
Tätä täysin lainaten!

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mun anoppi on myös ihan kuin lottovoitto. Lämmin ja rakastava ihminen, hienotunteinen ja oikeasti ystävä mulle. Voidaan puhua mistä vaan keskenämme. Hän on korkeasti koulutettu, erittäin korkeassa asemassa työelämässään, mutta ei koskaan pidä näistä asioista suurta numeroa.Tykkää puuhailla kotona, leipoo itse leivät, tekee mehut, kerää metsästä sienet yms. yms.

Ja vaikka mä tulen niin erilaisesta perheestä kuin mieheni, on mut otettu sukuun avosylin vastaan. Tuntuu että anoppi on ottanut mut suojelukseensa, mutta myös oppinut kauttani sitä elämän nurjaa puolta.

Ihana, mahtava ja niin rakas anoppini :heart: :heart:
Kuulostaa tämäkin kuin minun anopiltani...vaikka ei ole kyllä niin korkeassa asemassa työssään,mutta on arvostettu työssään(sairaanhoitaja,lämminsydäminen, jämäkkä sellainen)

Mullakin on aivan ihana anoppi =) ! Auttaa AINA tarvittaessa, ei tuputa neuvojaan/mielipiteitään, on ystävällinen ja kiltti, on todella huumorintajuinen ja puhelias, ajattelee aina meidän parastamme ja ennen kaikkea rakastaa meitä (meidän poikaa, omaa poikaansa ja minua ) ihan hirmuisesti (sanoo sen ja myös näyttää teoillaan ) :heart:

Musta on kyllä aivan ihanaa etenkin se, että meidän poika on anopille kaikki kaikessa! Poitsu on mummun (ja papan ) murunen ja elämän keskipiste :heart:

Minunkaan anopin kehumiseksi ei sivu riittäisi:)
Me vaan tullaan toimeen todella hyvin puhutaan asiat suoraan niinkuin ne on..
ilot ja murheet jaetaan ja anoppi on kohdellut ensi tapaamisesta minua kuin perheenjäsentä:)
Auttaa koko perhettä aina kun vain töiltään kerkiää..
hän on ahkera,huomaavainen,suorapuheinen ja kaikkea mitä toivoisin minulle tärkeiltä ihmisiltä..
Kunnioitan anoppiani todella suuresti..kovan elämän käynyt nainen joka vielä "vanhemmalla iällä" opiskeli itsensä sairaanhoitajaksi:)
Huomenna taas nähdään:) :heart:

Mun tuleva anoppi on erittäin herttainen, kuuntelee ja lohduttaa, on innostuva ja leipoo kaikenlaista ja on muutenkin semmone kodin hengetär, todella ihana ihminen :) Aina saa mutkin hyvälle tuulelle ja todella tykkään hänen luonaan käydä :heart:

mirva
Mun anoppi on yks saatanan vittupää, joka kyttää mua. Kun se on kyläs, se tutkii joka paikan ja moittii, jos on sotkua. Sen pojalle en oo hyvä vaimo, vaan naapurin ritva olis parempi. Anoppi haisee paskalta ja sen naama on sen näkönen, ettei tiedä kattooko naamaan vaí perseeseen. Sen henki haisee ja sillä on pitkät hikiset kainalokarvat. Mä rakastan sitä! Se vihaa myös mun tytärtäni, koska hänen poika ei ole sitä siittänyt. Loistoanoppi. :heart:

Miniä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun anoppi on ihana. Hän on harras muslimi, avioitunut noin 15-vuotiaana, synnyttänyt 9 lasta joista 8 jäi henkiin, eikä ole koskaan käynyt koulua tai työskennellyt kodin ulkopuolella.
Silti hän on avarakatseisempi kuin moni tuntemani ns. sivistynyt ihminen. Hän seuraa aikaansa, on tiedonhaluinen ja fiksu. Erittäin huumorintajuinen ja hauska ihminen. Eikä koskaan, sanallakaan tai eleelläkään ole ilmaissut ettei hyväksyisi minua, vaan kutsuu minua tyttärekseen ja kullanmurukseen, vaikka voisi kuvitella että hänen ykkösvalintansa miniäksi ei olisi ollut suomalainen ateisti, joka ei todellakaan ollut edes neitsyt mennessään hänen poikansa kanssa naimisiin.
Aivan loistotyyppi siis, moni voisi ottaa hänestä oppia.
Pakko sanoa, että ihan liikutuin tätä lukiessani. Anoppisi on ihminen isolla I:llä.

on mulle hyvä, entinen tuppas meidän elämään liian paljon niin liittokin osittain kariutui sen takia.
Tämä nykyinen anoppi on mieheni äitipuoli, häntä kiinnostaa meidän asiat ja tullaan hyvin toimeen, oon soitellu ja kyselly neuvoja. Yhteisen lapsen synnyttyä on sanonut että haluaa ottaa hänet joskus hoitoonsa, mikä tuli täytenä yllätyksenä ja olen iloinen siitä
kaikista parhain mitä hän on tehny on se että ei tuppaannu meidän elämään liiaksi

g
mun anoppi ottaa mua välillä hermoon ja pahastikkin, mut en vaihtas silti. :) se on samanlainen kun mä, joten meillä on viha-rakkaussuhde... molemmat ollaan aika ehdottomia omista mielipiteistämme ja välillä tulee kinasteltua... :D

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Minulla on kultainen anoppi ja sivu ei riittäisi kehumiseen.
Kerro yksi syy miksi sinulla on kultainen anoppi.
Minulla on siksi,että hän tullessaan meille tarttuu heti toimeen ja esim. siivoaa keittiön,pesee ikkunat, vaihtaa kukkamullat, vie lapset ulos,että saan nukkua,ottaa lapset hoitoon viikoksi kerrallaan. Ostaa kaikkea,mitä lapset tarvitsee.Kuuntelee huoliani puhelimessa.Mutta myös uskaltaa sanoa minulle suoraan,jos mielestään teen jotain väärin...se saa minut aina pohtimaan asioita uudella tavalla.
Siis minulla on paras mahdollinen anoppi =)

Muoks ja välimatkaa meillä on 250km,eli harvinaista se apu on...mut sitäkin kallisarvoisempaa
mullakin anoppi aika kultainen. Ei tuppaa mutta valmis auttamaan. Ei ole kertomassa miten pitäs olla ja kunnioittaa meidän toiveita pojan hoidossa. Usein ei tavata mutta aina nähdessä haluaa hoitaa poikaa jotta me miehen kanssa saamme kaksinaikaa. Voin luottaa hänelle hoitoon ja muksu tykkää mummustaan.

Yhteistyössä