Hakutulokset

1. I

Tytölle nimi

Louna Illusia Venny Seela Adelia Meea/Mea Aurelia Aida Enna Selina Aava/Ava Iris Amelie Neela Meetta
  2. I

Onko tyhmää tikutella Ovista jos haluaa vauvan?

Hups, piti siis tätä lainata ja sanoa: "Hyvin sanottu!" :D
  3. I

Onko tyhmää tikutella Ovista jos haluaa vauvan?

Hyvin sanottu :flower:
  4. I

Olenko mä ainoa, joka on ylpeä "tehtyään" poikia?

Olen kyllä erittäin ylpeä ja onnellinen omasta pikkupojastani :heart: Ihan samalla tavoin olisin ylpeä tyttölapsestakin. Toivottavasti saadaan joskus lisää lapsosia, poikia tai tyttöjä (tai molempia)!
  5. I

oooh, äitiyttä!

Ihana :heart: Mäkin kovasti jo odottelen, että millon meidän poitsulla alkaa sanoja tulla oikein kunnolla=)
  6. I

Meillä on Samu niminen poika, olisko Silja nimi pikkusiskolle kiva?

Silja on ihan nätti nimi. Muita ehdotuksia: - Maisa - Senni - Elsa - Sini - Seela - Enni - Nuppu - Enna - Tessa
  7. I

onnin veljelle nimi.. mahd oolla alkava (muutakin voi ehdottaa)

Oliver Otto Olli Okko Otso Ilari Eino Arvi Aatu Toivo Eero Aarne Aarre Akseli Armas
  8. I

Mitä kukkasia terassille?

Kiitoksia vinkeistä (lisääkin saa kertoa)! Kävin katsomassa kuvia Petunioista, ja näteiltä näyttivät! Taidanpa ainakin niitä ostaa! Äitini toi meille tänään Verenpisaroita ja itse ajattelin ostaa pari Keijunmekkoa ainakin. Mutta siis muutakin terassille mahtuu:) Viime vuonna mulla ei ollut...
  9. I

Mitä kukkasia terassille?

Vinkkejä, kiitos:)!!! MITÄ KESÄKUKKIA OSTAN TERASSILLE? Kohta pitäisi suunnata kesäkukkaostoksille. :flower:
  10. I

JULIUS -nimi?

Juli tai Jule (tai kuten meillä tällä hetkellä on Luli) :D
  11. I

JULIUS -nimi?

Totta! Tai sitten Jarmo on Jamppa, Tomi on Tomppa, Joona on Jonttu, Jari on Jartsa, Tapio on Tapsa, Riitta/Ritva on Ritu... :x :D
  12. I

JULIUS -nimi?

:laugh: Joo, samaa mieltä!
  13. I

JULIUS -nimi?

Hih, mä kanssa vannotin kaikille, että meidän poikaa EI sitten kutsuta Julleksi :D Eikä onneksi kukaan vielä ole pojalle sitä lempinimeä antanutkaan =) Jotenkin ei vaan nappaa yhtään tuo Julle-nimi :x
  14. I

JULIUS -nimi?

Meidän raksupoika :heart: Eli tykkään!
  15. I

G: Päivän safka?

Peppi Pitkätossun voimavuokaa :p

Yhteistyössä