Olenko mä ainoa, joka on ylpeä "tehtyään" poikia?

• Viestiketjun aloittaja poikien äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Jos itse olisin saanut valita, tyttölapsi olisi ollut mieluisampi minulle. En jaksa autoleikkejä! Autot tursuavat jo korvistani eikä poika ole edes kolmea vuotta vielä. :eek:
Meillä on autoista ja muista kulkuvälineistä tykkäävä tyttö :xmas:
meillä sama. Kaikki isot koneet ja pihalla ruohonleikkurit on huippuja. Porakoneen näki ja se on ihan tosi makee.

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
oikein ap:lle, ettei ole saanut tyttöä, vaikka noin kovasti tuntuu tekevän mieli!
kyllä tyttöä on aivan ihana kammata ja pukea, on kuin olisi saanut elävän nuken :)
ymmärrän, että harmittaa pukea aina niitä samoja sinisiä ja ruskeita vaatteita, eikä pääse yhtään pinkkiin unelmamaailmaan sukeltamaan...
Meille jos olis tullut tyttö, niin yhtään ainutta pinkkiä vaatetta en olis ostanut :x
onx sulla tyttöä?
Täh? Mä sanoin, että jos olis tullut tyttö..
siis ei ole ennestäänkään tyttöä?
en tiedä sun perheestä ja montako lasata...
eli onko sulla tyttöä?

Ei sen monimutkaisempi kysymys.

Ajantakaa vaan sitä, että olin rasakaus aikana sitä mieltä että jos tyttö tulee niin ei todellakaan kulje pinkissä ja muissa älyttömissä prinsessa vaatteissa.

Ei nyt poikien vaatteisiin toki pueta mutta hieman eri tyyli kun pinkki.
Tyttö on nyt 1v ja jostain syystä kun näkee pinkkiä niin hypistelee ja on ilonen vaatteestaan.

Nyt sai 1 vuotis lahjax vihreen makeen mekon ja v.punasen röyhelömekon.
Kuinka ollakkaan v.punanen on ihan huippu tytön mielstä.

Joten v.pun on kaapissa ja päällä kun tyttö tykkää ja kaikki v.pun ei olekkaan niin ällöttävän näköstä.

JOS meille ei tullut tyttöä, niin onko meillä silloin tyttö?
Vastaus: Jos lapsi kerta ei ole tyttö, se on silloin poika. Aika yksinkertaista :D
Mut mitä tohon vaatetukseen tulee, niin meil on pojalla kaikenlaisia muita vaatteita mut ei pinkkiä. Ei pelkästään sitä "sinistä ja ruskeeta" niin kuin joku tuolla sanoi ettei poikaa vois muihin pukea.
niin jos teille olis tullut tyttö.
en edelleenkään tiedä että onko entuudestaan tyttöä vai puhutko vaan tästä uudesta lapsesta.

Ei löydy tiimarivihkoa mihin voin kirjata kaikkien palstalaisten perhekokoa ylös. :D

Nyt vihko hommaamaan ja äkkiä!!!! :D
Etusivulle merkintä: Katja87:lla VAAN 1 lapsi, ja se on poika! Ja jos se olis tyttö, niin sillä ei olis yhtään pinkkiä vaatetta, paitsi jos lahjaksi olis tullut :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
oikein ap:lle, ettei ole saanut tyttöä, vaikka noin kovasti tuntuu tekevän mieli!
kyllä tyttöä on aivan ihana kammata ja pukea, on kuin olisi saanut elävän nuken :)
ymmärrän, että harmittaa pukea aina niitä samoja sinisiä ja ruskeita vaatteita, eikä pääse yhtään pinkkiin unelmamaailmaan sukeltamaan...
Meille jos olis tullut tyttö, niin yhtään ainutta pinkkiä vaatetta en olis ostanut :x
onx sulla tyttöä?
Täh? Mä sanoin, että jos olis tullut tyttö..
siis ei ole ennestäänkään tyttöä?
en tiedä sun perheestä ja montako lasata...
eli onko sulla tyttöä?

Ei sen monimutkaisempi kysymys.

Ajantakaa vaan sitä, että olin rasakaus aikana sitä mieltä että jos tyttö tulee niin ei todellakaan kulje pinkissä ja muissa älyttömissä prinsessa vaatteissa.

Ei nyt poikien vaatteisiin toki pueta mutta hieman eri tyyli kun pinkki.
Tyttö on nyt 1v ja jostain syystä kun näkee pinkkiä niin hypistelee ja on ilonen vaatteestaan.

Nyt sai 1 vuotis lahjax vihreen makeen mekon ja v.punasen röyhelömekon.
Kuinka ollakkaan v.punanen on ihan huippu tytön mielstä.

Joten v.pun on kaapissa ja päällä kun tyttö tykkää ja kaikki v.pun ei olekkaan niin ällöttävän näköstä.

JOS meille ei tullut tyttöä, niin onko meillä silloin tyttö?
Vastaus: Jos lapsi kerta ei ole tyttö, se on silloin poika. Aika yksinkertaista :D
Mut mitä tohon vaatetukseen tulee, niin meil on pojalla kaikenlaisia muita vaatteita mut ei pinkkiä. Ei pelkästään sitä "sinistä ja ruskeeta" niin kuin joku tuolla sanoi ettei poikaa vois muihin pukea.
niin jos teille olis tullut tyttö.
en edelleenkään tiedä että onko entuudestaan tyttöä vai puhutko vaan tästä uudesta lapsesta.

Ei löydy tiimarivihkoa mihin voin kirjata kaikkien palstalaisten perhekokoa ylös. :D

Nyt vihko hommaamaan ja äkkiä!!!! :D
Etusivulle merkintä: Katja87:lla VAAN 1 lapsi, ja se on poika! Ja jos se olis tyttö, niin sillä ei olis yhtään pinkkiä vaatetta, paitsi jos lahjaksi olis tullut :LOL:
no en kai mä ny jaksa kaikkien profiilia kattoo. siihen meni ikä ja terveys

Katja hyvä: Sitten kun se pinkki kausi alkaa, ei äiti paroilla ole enää mitään sanan- taikka muuta valtaa värivalintojen suhteen. Voit toki ostaa muun värisiä, vaikka käteviä harmaita housuja, jotka sopisivat kaikkien puseroitten kanssa, mutta tuolla ne hapertuu kaapin pohjalla. Kun ei kerta kaikkiaan vaan VOI tyttö-ihminen pitää semmosta "rumaa poikien väriä". :D

Olen kyllä erittäin ylpeä ja onnellinen omasta pikkupojastani :heart: Ihan samalla tavoin olisin ylpeä tyttölapsestakin. Toivottavasti saadaan joskus lisää lapsosia, poikia tai tyttöjä (tai molempia)!

Yhteistyössä