Olenko mä ainoa, joka on ylpeä "tehtyään" poikia?

• Viestiketjun aloittaja poikien äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Täh? Minä olen kyllä todella toivonut niitä tyttöjä, koska tiedän tulevaisuudessa varmasti olevani isoäiti :) !
ei kai se isoäitiyttä takaa että saa tyttöjä?
No kyllä se siinä mielessä, ettei lapsen äidistä ole epäselvyyttä.
no mutta jos ei tyttösi ikinä hankikkaan lasta ? :saint:
Tuo mahdollisuus on toki olemassa, arvasinkin, että joku mainitsisi tuosta.

Kyllä mä olen tyytyväinen noihin kahteen poikaan, mun puolen suvussa tyttöjä aika lailla, joten onhan se kiva et poikia tullut kanssa. Tytön mä kuitenkin vielä haluisin, mutta toki se kolmas poikakin on tervetullut. =)

Ja meillä mies nimenomaan toivonut tyttöä jo esikoisesta lähtien. Tietysti pojat on sille ihan yhtä rakkaita.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:
Ja sanoo mammat mitä hyvänsä, ainakin tuttavapiirin miehet (20-80v.) kehuvat, kun olen poikia saanut. Että kyllä ne miehet ainakin poikalapsia toivovat. Sitä vähätelläkseenkö naiset suitsuttavat tyttölasten toivomisen puolesta? ;)
Eli tämän mukaan siis myös naiset tahvat tyttöjä vai?? Aina kun täällä tieetään mitä miehet tahtovat/tykkäävät/haluavat/katselevat ja edelleenkään mä en oo saanut naisvaltaisella palstalla vastausta siihen mitä naiset tahtovat/tykkäävät/haluavat/katselevat? Jospa mä nyt saisin? =)

TuhmaHauva harmaana
Micosaa myötäillen, kaikki kunnia miehelles, sen siittiöt sen sukupuolen määrä ;)

Ittellä kaks poikaa ja tietenkin niistä ylpeä, jokaisen vanhemmanhan tulisi olla omistaan ylpeä, oli ne hanallisia tai ei!

vieras
Täh? Minä olen kyllä todella toivonut niitä tyttöjä, koska tiedän tulevaisuudessa varmasti olevani isoäiti :) !
no mutta jos ei tyttösi ikinä hankikkaan lasta ? :saint:
tai SAA

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täh ? Mikä ihmeen logiikka tähän liittyy??
Tällainen:endie:
Istafra:
Täh? Minä olen kyllä todella toivonut niitä tyttöjä, koska tiedän tulevaisuudessa varmasti olevani isoäiti !

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva harmaana:
Micosaa myötäillen, kaikki kunnia miehelles, sen siittiöt sen sukupuolen määrä ;)

!
Itse asiassa naisen kohtu sen päättää ottaako vastaan pojaksi vai tytöksi tulevan hedelmöittyneen munasolun!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

!
Itse asiassa naisen kohtu sen päättää ottaako vastaan pojaksi vai tytöksi tulevan hedelmöittyneen munasolun!

Ihan sama mitä naisen kohtu suostuu vastaanottamaan kun miehen siittiöt määrää sukupuolen.
Jos miehellä on vain toisia ei auta itku markkinoilla.

nina
Tyypillistä. Jos ketjussa ylistetään tyttöjen paremmuutta, siihen yhtyy koko väki ja poikien puolustajat teilataan.

Jos pojat pannaan paremmaksi, tulee vastaukseksi pelkkiä haukkuja. Eli oikeassa olen. Mammat ei kestä sitä, että sisimmässään tietävät poikia edelleen arvostettavan enemmän! :D
heh :) Hyvin kirjoitettu!!! Samaa mieltä!

Viears
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

!

Ihan sama mitä naisen kohtu suostuu vastaanottamaan kun miehen siittiöt määrää sukupuolen.
Jos mieheltä tulee vaan poikasiittiöitä eikä kohtu niitä halua, niin se on sitten lapsettomuus edessä... Miten niin vois olla vain toisia???

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kauniit naiset saavat tyttöjä;) Ja tosirakastajat(miehet)tekevät vain tyttöjä..Näitä sanontoja olen kuullut minulle sanottavan..Meillä kolme tyttöä;)
Mutta tosissaan,eihän sillä nyt mitään väliä ole,onko tyttöjä vai poikia.Uskon,että jokaiselle tulee niitä lapsia,jotka heille on tarkoitettu..:)
koskeeks tätä mielipidettä myös sitä insesti faijaa itävallasta..? :whistle:
Täh?

Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

!

Jos mieheltä tulee vaan poikasiittiöitä eikä kohtu niitä halua, niin se on sitten lapsettomuus edessä... Miten niin vois olla vain toisia???

Näin se vain on.

vieras
Täh ? Mikä ihmeen logiikka tähän liittyy??
Tällainen:endie:
Istafra:
Täh? Minä olen kyllä todella toivonut niitä tyttöjä, koska tiedän tulevaisuudessa varmasti olevani isoäiti !

Niin ja jos ei saakaan. Eihän tuossa oo järjen häivääkään :)

Yhteistyössä