Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Tää on porvoosta!!! Ei prismassa myydä tiimarivihkoja :xmas: .
Mietinkin miten kauan menee ennen kuin joku hoksaa tuon jujun.Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Tää on porvoosta!!! Ei prismassa myydä tiimarivihkoja :xmas: .
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Kyllä mä tilinumeron voin antaa
Ei saa tulla huutelee sitä provoa aina, tää ei voi olla provo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Tää on porvoosta!!! Ei prismassa myydä tiimarivihkoja :xmas: .
hyvä huomio
Pah, mä olen tehnyt kaiken työn, miks mä palkkani jakelisin...Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Kyllä mä tilinumeron voin antaa
pyydä ap sitten paljon rahaa ja anna mullekkin sit vähän
Mutta jonkun pitää aina pilata toisen ilo :ashamed: ...Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Ei saa tulla huutelee sitä provoa aina, tää ei voi olla provo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Tää on porvoosta!!! Ei prismassa myydä tiimarivihkoja :xmas: .
hyvä huomio
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Pah, mä olen tehnyt kaiken työn, miks mä palkkani jakelisin...Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Kyllä mä tilinumeron voin antaa
pyydä ap sitten paljon rahaa ja anna mullekkin sit vähän