Ai kamala, olipas noloa!

Mie olin tänään siellä diabeteshoitajalla, ja se oli tosi mukava täti se hoitaja siellä.
Juteltiin ummet ja lammet ja täti aina jokavälissä ihmetteli, että miten mulla voi olla jo 10. lapsi tulossa. Juteltiin siinä ruokaohjeiden ym lomassa kaikkea lastenhoidosta ja kodinhoidosta jne.

Lopulta se täti kysyi ihan suoraan, että miten mulla pysyy kaikki aikataulut ym. hoidettavat asiat muistissa. Että minkälainen kalenteri mulla oikeen on.
Mie siihen, että ei minkäänlaista, kyllä ne asiat vaan mielessä pysyy jotenkin.

No, saatiin asiat selviksi, ja täti sanoi, että sit mie voinkin mennä labran kautta kotiin. Oli jo alussa puhetta siitä, että verikokeissa pitää käydä ennen poislähtöä sit.
Mie lähden, otan takin ja kävelen poispäin. Ulko-ovella se samainen täti pysäyttää mut, koputtaa selkään ja kysyy: "Niin, muistitko käydä siellä labrassa?" :whistle: :ashamed:

No, mie totean, että pitääpä käydäkin ja eikun takas... Labraan mennessä mun puhelimeen tulee viesti. Pikkulikan fysioterapeutti ilmoittaa, että myö ollaan ilmeisesti eilen unohdettu mennä sinne, kun ei näkynyt... |O :headwall:
(Mie muistelin kokoajan, että ko aika ois huomenna... :ashamed: )

Mutta aika noloa ensin kehua että kyllä ne hommat on ja pysyy ihan hanskassa ja sit käy 2 kämmiä ihan peräperään :eek: :saint:

...
Sulta on varmaan sata kertaa kysytty sun ikää, mut teenpä sen silti: Minkä ikäinen olet?

Itse haaveilen suuresta perheestä, jos vaan siihen suinkin luonto antaa mahkut:)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Sulta on varmaan sata kertaa kysytty sun ikää, mut teenpä sen silti: Minkä ikäinen olet?

Itse haaveilen suuresta perheestä, jos vaan siihen suinkin luonto antaa mahkut:)
No just nyt oon vielä 33v, mutta enskuussa täytän 34... eli oon vauvan syntyessä 34v.

...
Oukei, eli nuorena sinäkin aloittanut perheenperustamisen. Mutta niinhän sitä pitääki, jos ison perheen haluaa:)

Niin ja tuollanen unohteluhan on ihan normaalia(pyrin selittelemään, ku itel 1 lapsen kans jo unohtuu yhtä sun toista).

Ihanaa kesän jatkoa teidän koko "aurinkokunnalle", turvallista loppuodotusta ja onnea uudesta pienokaisesta:)

Yhteistyössä