Hakutulokset

1. I

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Moikka! Me jätetään vauvahaaveet toisaalle. Mies oli vappuaattona kolarissa. Häneltä solisluu poikki, vasemmalta puolelta lonkka murtunut ja kasvoissa ruhjeita. Lonkka joudutaan leikkaamaan että saadaan luun ja lasin sirut kunnolla poistettua. Edelleen siis sairaalassa toipilaana :(...
  2. I

Täällä tuntuisi moni tarvitsevan halauksia ja hyvää mieltä paketissa! :hug: kaikille tasapuolisesti! Galluppiin me asutaan Rovaniemellä. Olen syntyjäni Oulusta ja oon asunu aiemmin Limingassa, Jäälissä ja Tyrnävällä. Mutta täytyy todeta usean muuton jälkeen että Rovaniemellä on koti...
  3. I

ONNEA TÄPLÄKÄS :flower: :wave: Ihana juttu, ei voi muuta sanoa! MinkuK Joo mä tykkäsin todella paljon niistä ihanista väreistä. Paljon enemmän värejä kun mun -08 pakkauksessa. Ja tuo haalarikin aivan ylisöpö! Mutta jos meille tärppi käy niin varmaan otetaan rahana se etu koska noita...
  4. I

Mömmömmöö ISO :hug: Nyt varmasti masentaa ja pahasti mutta kohta helpottaa. Uusia tuulia päin ja periksi ei anneta!
  5. I

OIjjoi moni testailee kohta :heart: Plussapuhureita ihan mahottomasti! Mömmömmöö ja sitte aamulla heti tänne ilmottaan :D Unikeijulla haamu näkynyt? Vautsi vau, toivotaan sitä kaikkein parasta!! Nellille voimia ja pitkää pinnaa noiden kyselijöiden kanssa :( Tuo on todella inhottavaa, voin...
  6. I

Huomenta naiset! nelli-86 Oviksen metsästys intoa! Toivotaan että vaniljaisen närästys on hyvä merkki. Mulla pojan odotuksessa närästi paljon. Ei heti alussa mutta joskus viikolta 20 eteenpäin. Mietin että miks hitossa mun aamupahoinvointi tulee vasta nyt :D Koko ajan teki mieli oksentaa...
  7. I

Anteeksi Mömmömmöö mutta minä kans repesin tolle virheelle :laugh: Ja olen samaa mieltä Vaniljaisen kanssa että toivosta ei luovuta! Mutta sitte taas jos on liian korkeet ootukset niin taas tipahtaa :( Peukut on varpaita myören pystysä :) ).( : Ei mitään hajua missä kierto menee...
  8. I

Oijjoijjoi, mitä hittoa tapahtuu? Mulla alkoi menkat? Tuhruttaa just niinku menkkojen alussa. Kipuja ei ole mutta ihan selvästi menkat! :headwall: :o :o :( Kp20 (??!!)
  9. I

Vaniljaiselle kiitos aamun nauruista :D Minna89 tervetuloa mukaan :flower: Jessie82 Pahoittelut menkoista ja lohtuhaleja sinne päin. Saahan sieltä ultrasta ainakin jonkulaisen selvyyden asiaan ja oma mieli rauhoittuu varmasti kun selkenee. Ompas tullut paljon taas tekstiä. Pitääkin...
  10. I

###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

Minäkin pistän nokkani soppaan :D Kävin kuukausi sitten ultrassa ODL:ssä ja ultraus sisäkautta, noin 5min, maksoi 95 euroa, vähennyksineen. Eli aika kallista on. Aiemmin olen käynyt yhdellä toisella yksityisellä ja siellä maksoi noin 55e/käynti.
  11. I

Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Täällä on monella ovikset meneillään! Ja ilmeisesti on hyödynnettykin, hienoa ;) Voi Metsis, mene vain odotuspinoon! :wave: Me tullaan kans ihan kohta! Täällä ollaan kipeinä vieläkin. Mun tauti on hellittäny tälläseks normi flunssaksi mutta poika sen kuin köhii, oksentaa ja huutaa... ON...
  12. I

Nopeesti ONNITTELEN metsätähtöstä :heart: Ihanaa! ON: Ollaan kiepänä pojan kanssa. Kummallakin keuhkoputken tulehdus :(
  13. I

Napakissa Joo viimeks eilen illalla se Liberon mainos sai palan kurkkuun... Oli pakko vaihtaa kanavaa.
  14. I

Ompa oltu aktiivisia täällä! Eli se tarkottaa sitä että vähempi muistan kommentoida :laugh: No ei sentään... Huomasin tuossa että mitä enempi täällä kuumeilen ja selailen palstoja niin sitä enempi mulla jyllää se vauvanikävä... Tuossa keittelin jauhelihakiettoa ja aloin poraamaan ihan...
  15. I

höh. Aamulla heräsin kun mies lähti töihin

Nyt on flunssakausi :) Älä huoli. Juo jotain lämmintä!
  16. I

Pystytkö Metsis laittaan kuvaa testistä? Vois useempi silmäpari auttaa :D Niin ja toivotaan että tulis vahvempi viiva tässä lähipäivinä :heart:
  17. I

Uusille tervetuloa! :flower: :) Lilianne Minulla myös alkuraskauden oire oli huimaus. Viikolla 10 pyörryin suihkuun ja toisen kerran meinasin mutta oli mies onneks ottamassa kiinni... Huih :( Metsis sovitaanko että sinä plussaat nyt ekana ja me tullaan perässä?? :) Milloin testaat? Olikos...
  18. I

Lily-Jane Varmasti sulla helpotti kertoa äidilles. Mulla ja mun äidillä on aina ollu sellaset välit että se arvaa ihan kaiken... Joten tästäkin kakkosvauva-haaveesta ollaan puhuttu avoimesti. Me kaikki sisarukset (4) ollaan oltu täysin ylläreitä/vahinkoja :D Tai siis eivät ole isän kanssa...
  19. I

Mikä tauti tämä oikein on lapsella kun

sahaava kuume voi olla vauvarokkoa.

Yhteistyössä