Jessie82, inhottavaa, kun ihmiset ei ajattele mitä sanovat. Meillä yritystä on huomattavasti vähemmän takana kuin teillä, mutta silti on kurjaa, kun ihmiset vinkkaa, että koskas teille tulee lapsia. Argh. Viimeksi tänään. Siinä sitten yrität olla pokerinaamalla, kun en halua asiasta puhua lähes kellekään. Ja jos tää yritys tästä tosiaan pitenee, niin tuntuu varmasti ne kyselyt ja vihjailut aina vaan pahemmalta. Miehen ja sen vaimon puolestakin olen pahoillani, heillä on ollut yritystä jo yli kaksi vuotta ja koko ajan ihmiset kyselee, että koska koska koska. Jos siihen voisi itse vaikuttaa, niin ei kai ihmiset hitto vie kärsisi lapsettomuudesta |O Voisi hiukan varoa puheitaan, etenkin sun tapauksessa, kun sanoit kauan yritystä on jo takana.. Mutta tsemppiä sulle kovasti :hug:
Tervetuloa joukkoon, Minna89 :flower:
IkanderinMilja, toivotaan, että sulla on kyse vaan kiinnittymisvuodosta!! :hug:
Auneliini: Mennään sit suht. samoissa tilanteissa. Mulla pitäs viimeistään pe alkaa menkat. Lauantaina testaan, jos ei kuulu, ei näy. Tsemppiä!! Toivotaan, että sun oireet on ihan oikeita
ON: Niin.. Mulla kp 26/(24- )28. Kovin oon siinä uskossa, että tästä kierrosta ei tärppää, kun en sitä ovista huomannut. Toisaalta kylään on saapunut ilkeä mies nimeltä Toivo. Haluisko joku muu ottaa sen, ku mä en tee sillä yhtään mitään? Tänään tuntu ekan kerran siltä, että menkat vois alkaa, mahaa vihloi ja tissit alkaa turvota. Raskausoireita en ole itselleni saanut edes mielikuvituksella. Toisaalta, jos se ovis olisi ollutkin, niin peittoja on kyllä heiluteltu sen verran, että tärppi voisi olla mahdollinen. Ehkä. AAAAAARGHH!! |O En halua toivoa turhaan, ihan tyhmää. Oireiden perusteella menkat tulisi huomenna tai ylihuomenna. Ja niin ne tuleekin. Piste.
Terv. Erittäin turhautunut Mömmömmöö :ashamed:
Tervetuloa joukkoon, Minna89 :flower:
IkanderinMilja, toivotaan, että sulla on kyse vaan kiinnittymisvuodosta!! :hug:
Auneliini: Mennään sit suht. samoissa tilanteissa. Mulla pitäs viimeistään pe alkaa menkat. Lauantaina testaan, jos ei kuulu, ei näy. Tsemppiä!! Toivotaan, että sun oireet on ihan oikeita
ON: Niin.. Mulla kp 26/(24- )28. Kovin oon siinä uskossa, että tästä kierrosta ei tärppää, kun en sitä ovista huomannut. Toisaalta kylään on saapunut ilkeä mies nimeltä Toivo. Haluisko joku muu ottaa sen, ku mä en tee sillä yhtään mitään? Tänään tuntu ekan kerran siltä, että menkat vois alkaa, mahaa vihloi ja tissit alkaa turvota. Raskausoireita en ole itselleni saanut edes mielikuvituksella. Toisaalta, jos se ovis olisi ollutkin, niin peittoja on kyllä heiluteltu sen verran, että tärppi voisi olla mahdollinen. Ehkä. AAAAAARGHH!! |O En halua toivoa turhaan, ihan tyhmää. Oireiden perusteella menkat tulisi huomenna tai ylihuomenna. Ja niin ne tuleekin. Piste.
Terv. Erittäin turhautunut Mömmömmöö :ashamed: