No jopas täällä tosiaan on jännittäjiä vaikka kuinka paljon!! Nyt on paljon hyviä oireita liikkeellä, toivottavasti tulisi läjäpäin plussia :heart:
Mömmömmöölle ISOT halirutistukset!! :hug: Toivottavasti tuleva kierto on onnekkaampi! :heart:
Pokemonille tervetuloa! :wave:
Mua vähän harmittaa kun ei jotenkin ole yhtään raskautunut olo..Tai eihän näillä päivillä välttämättä mitään kummoisempia oireita olekkaan mutta kuitenkin..:snotty: Etovaa oloa ja palelua on kyllä myös täällä, sekä nännit ovat edelleen kipeät. Pissalla olen saanut myös ravata tuon tuosta. Mutta on vaan semmonen olo, että se tätityhmä taas kurvaa ens viikolla paikalle :kieh: Tosin eilen sattui aika outo juttu, kun mulla on jostain syystä tullut nyt selkään tosi paljon näppylöitä ja mies sitten ihan kiltisti huomautti mulle kun koitettiin lauantain juhlavaatteita, että sulla on kulta sitten vähän näppyjä selässä, että niitä vois ehkä peittää jotenkin? Kun se paita siis on semmonen aika avoin selästä. Ja mitä mä tein?? Pillahdin itkuun
Vähän kyllä nolottaa näin jälkikäteen, olin selkeesti jotenkin yliherkkä ja sain tosissani pinnistellä etten ala ulvomaan ihan täyttä huutoa! En tajua...Ja toinen vaan kertoi sen sen takia, että mä ite tiedän niistä..No joo..Ihan ku mä en tietäis :kieh: Mutta ei se sitä pahalla tarkoittanut, en tiedä mikä mulla oikeesti tuli!!
Onneks tosiaan on noi juhlat, pääsen pakoon testien uhkaavalta läsnäololta ja olen päättänyt, että testaan ensi keskiviikkona dpo 13, jos täti ei sitä ennen tule.
ISOT PLUSSAPUHURIT TÄNNE!!!!! NYT NAISET PLUSSIA!! :heart: