Testit tuli eilen... Nyt pitäs malttaa vaan odottaa vielä ainakin viikko
Mutzilla Minäkin täyttelin vauvalehden sivuilla ovislaskuria, ja sen mukaan mulla ois olleet parhaat päivät oviksen suhteen la-ma! Mutta kyllä se varmastikkin oli se perjantai mulla se ovispäivä.
Vaniljainen kiitos hyvistä nauruista!
Jos siis ovis ois ollu silloin perjantaina, niin nyt sitten tänään ois dpo4??
Mulla on rinnat tosiaan tosi TOSI kipeät! Itku ei ole kaukana, jos sattumalta jokin niitä hipaisee pukiessa ja pesulla. Ja kaikki pienetkin tärähdykset sattuu kans julmetusti.
Oviksen jälkeisistä hormonihommista kai se johtuu, mutta ei nuo oireet ennen tosiaan ole ihan tuommoiset olleet! Ja illalla paleli ihan mahdottomasti. Olin varma, että kuume nousee oikeasti ja tulen sairaaksi, mutta ei se lämpö kuitenkaan noussut kuin 37. Mikä siis on normaali oviksen jälkeinen lämpö.
Ihanaa, että saan jakaa nämä tuntemukset teidän kanssa! Miehelle en tahdo vouhottaa jokaista tuntemusta. On niin ihmeellistä, että hän yleensäkkin on nyt myöntyväinen vauvalle, että en tahdo häntä nyt ahdistella näillä ollakko-vai-eikö-olla-jutuilla! Pian ahdistuu ja kyllästyy koko hommaan! Vaikka kyllähän hän osaa jo kolmen jälkeen tarkkaillakki mua sillä silmin..
Enkä tahdo kertoa kavereillekkaan tai kellekkään muullekkaan koko raskausyrityksestä! Kolmannesta raskaudesta kun kerroin, sai se niin tylyn vastaanoton kaikilta, että mitäpä tuota enää kellekkään kertomaan! Turha kuvitella, että kukaan tahtoisi jakaa sen ilon minun kanssani! Eivät he halunneet jakaa mun surujakaan, kun kaksi lähiomaista viime vuonna menetin. Ja melkein kolmannen. Joten: "Kellä onni on, se onnen kätkeköön!" Olen ajatellut, että nautitaan tällä kertaa raskaudesta miehen kanssa kahdestaan. Ei kerrota kellekkään, ennen kuin sitten vasta ilmoitetaan, kumpi tuli. Tietenkin, jos epäilykset jollain heräis, ei sitä kiellettäiskään. Mutta mulla on vauvamahat olleet niin pienet, että todennäköisesti ei kukaan huomais mitään ennen viimeistä kuukautta. Voisivat kyllä ajatella, että hieman olen lihonut.