Hakutulokset

1. I

Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Haalea viiva ovistikussa!! Eli ilmeisesti lassosin sen ja nappasin kotiin!
  2. I

Napakissa Voi surkeuksien surku :'( hali täältä! Mutzilla Mä oon testannut aamupäivällä useimmiten. Aamupalan kun oon syöny niin sen jälkeen odotan jonku aikaa etten juo mitään.. Siis kaikki nestehän laimentaa pissasta otettavia näytteitä. Mietinkin että oonko juonu liikaa nestettä aamuisin...
  3. I

Huomenta :flower: Ovista testattu ja puhdasta negaa näyttää. Nyt alkaa kp:t vedellä melko pitkällä. Missäs se voi olla? Mahaa nippailee ja valkovuoto runsasta mutta voiks nuo tikut näyttää väärin? No joka tapauksessa miehen kellistän tänään ellei ole ihan tuhannen väsynyt töiden jälkeen...
  4. I

Sokeripala Ostin kotiin Angel Sounds dopplerin ja viikolta 12 asti metsästin sydänääniä... Vaikka mulla oli kohtu etukenossa ja istukka takana niin sain kuulumaan joskus viikolla 14. Todella alhaalta ne kuului, ihan häpyluun tuntumasta. Aluksi etsin niitä navan alta mutta se oli liiian...
  5. I

Napakissalle tuhannesti onnea plussasta!! Vautsi vau mikä ylläri!! :heart: Hyvä että pääset siellä gynekologilla käymään, saat tilanteeseen selvennyksen!
  6. I

Mömmömmöön ehdotuksesta otan nyt vaarin: POSITIIVISTA tämän hetkisessä elämässä on tuo ihana, kallisarvoinen poika joka tuhisee sängyssään. Hänen lievästä sairaudestaan huolimatta ollaan saatu elää täysin normaalia ja tasapainoista elämää. Musta tuntuu että oon aina sellanen superpositiivinen...
  7. I

Mahdottomasti on tullut tekstiä, ihanaa! Mutta huonompi puoli että en kerkee nyt kaikille kommentoida... Sokeripalalle suuret onnittelut, ihania kuulumisia!! nappunen Tsemppiä kovasti, nyt ainakin siis hyvät mahdollisuudet raskautua! Nokka pystyssä päin kohti uutta kiertoa. Mömmömmöö...
  8. I

Mömmömmöölle :hug: Tiedän totta totisesti miltä susta tuntuu. Mulla mies tekee kolmivuorotyötä. Ja arvata saattaa että pitkän iltavuoron jälkeen ei hänelle maita muu kuin uni. Jos joskus oon kehannu ees vihjata jotain muuta niin nakkaa niin älyttömän vihaisen katseen ettei tosikaan. Harmi jos...
  9. I

Huomentahoo! Niin ne lasketut ajat vaan menee jo 2011 puolelle ellei jollakin ole tästä kierrosta tärpännyt... Nyt tuntuu hullulta ajatella että "sitte ensi vuonna meille ehkä tulee vauva!". Tuntuu niin kaukaselta... :/ ...ensi vuonna.... Lily-Jane Mullaki aikoinaan sattu esikon syntymä...
  10. I

Synnytyskertomuksia?

Esikoisen syntymä 2009: Klo: 00.15 meni lapsivedet kotona saunan jälkeen 02.00 Saavuimme yöllä sairaalaan kun supistuksia ei kuulunut ja alkoi itellä oleen hermoheikko olo :D 02.10 käyrille makaamaan, tilanne tarkistus: Kohdunsuu auki 3cm. Ei supistele. 02.40 Suihkumatkalla alkaa tuleen...
  11. I

Minäkin olen tuota joulukuisia seuraillut välillä :D Muistan esikoisen aikaan kun kirjoitin odotuspalstalla. Voih :heart: Oli se niin jännittävää aikaa!
  12. I

Napakissalle Halauksia! Tosi epäreilu vieras toi täti Moonika :( Mutta tästä se lähtee, toivottavasti et joudu montaakaan kiertoa jännittään vaan ois jo se seuraava tärppikierto! :heart: Mutta niinhän se menee kun kunnolla sitä vauvaa tehtaillaan niin se antaa odottaa ja odottaa... Ja sitten...
  13. I

Mömmömmöö Juu voi niitä haamupotkuja olla ihan kaikilla :D Mullaki yleensä ennen menkkoja tuntuu ja sitte just oviksen aikaan... Mutta mistä neki sit johtuu? Oon pähkäilly että miks se kohtu nykii. Liittyykö se sitte johonki hormooni hommiin?? Tsemppiä oviksen bongailuun ja miehen...
  14. I

NeliApinalle toivottelen erittäin vauhdilla menevää kevättä niin pääsette yrityksiin!!
  15. I

Napakissa Tuo pahoinvointi menis hyvänä oireena ;) Mutta toivottavasti ei oo mitää noroa tms jos mahaki kuralla :( vai onko se sitte jännitystä :D Metsätähtönen Mä ite tunnistan oviksen siitä että alkaa siinä kp12 oleen sellasta valkovuotoo että huhhuh... kestää sen pari päivää ja sitten...
  16. I

Kiitos tervetulotoivotuksista! :flower: Pitää koittaa päivittyä ja lukea teidän aiempia juttuja että pysyis kärryillä... Oon viihtyny esikon odotusaikana Elleissä muutamassa ketjussa ja siellä meitä oli vain kymmenkunta aktiivista kirjoittelijaa.... Täällä kirjoittelee niin moni ettei...
  17. I

Moikka!! Täällä olis yks haaveileva... Ehkäisy jätettiin pois helmikuussa ja aika aluillaan siis tämä yrittäminen meillä. Yksi lapsi meillä on, 06/2009 joten me otetaan tän toisen lapsen tulon kanssa rauhallisesti koska esikko on vielä aikas peeni ;) Mulla suurena toiveena olisi se että...
  18. I

40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis : Purin sen Ei Raskaana testin myös ja siinä näkyi juuri ja juuri haalea haamu. Mietinkin välillä että kuvittelenko omassa päässäni sen haamun siihen mutta oli siinä kyllä. Samanlainen kun sulla kuvassa. Joka tapauksessa kahden vuorokauden testitauon maltoin pitää ja sittenhän se...
  19. I

40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottikselle : Minä tein digitestin kolme viikkoa sitten joka sanoi että Ei raskaana. Heti perään tein Apteekin normaalin tikkutestin ja siinä sitten näkyi haalea viiva. Kaksi päivää myöhemmin tein uuden digitestin ja siinä luki että Raskaana ja kun purin testin nähdäkseni viivan niin se oli...
  20. I

vauvakuumeinen kyselee valkkarista

Minulla jatkui oviksen jälkeen vielä kp30 asti valkovuoto ja niin sitte tein testin joka oli positiivinen... muissa kierroissa ollut ihan kuivaa menkkoihin asti.

Yhteistyössä