Mötkis, muistan tunteen kyllä. Meilläkin oli mies alunperin sanonut, että jos jätettäisiin ehkäisy helmi-maaliskuussa..ja minä ehdottelin huhtikuuta kun siinä sopivasti loppu se yksi kokonaine paketti pillereitä. Noh, sitten kun joulukuussa kun ehdottlein että jos sittenkin jätetään siihen pakettiin, joka loppuisi joulun jälkeen..niin se oli ok. Mutta sitten häiden jälkeen, kun ehdottelin etten söisi niitä paria viimestä pilleriä, niin mies siinä että no syö nyt kuitenki loppuun B) Kummallaki siis vauvakuume, mutta noin perusmiehenähän se on sama syödä ne pillerit loppuun. Hyvin se sitten meni ja ihan hyvä muuten, että mielipide muuttui mulla siitä aiemmasta..koska nyt on huhtikuu ja ois pitäny napit jättää eikä vieläkään mitään ole tapahtunu. (Tämä on muuten se iso asia, mikä just vaivaakin).
Mun täytyy sanoa, etten tajua tota ovistestiä
Voisko olla vasta tulossa, toivottavasti ei! Mullahan on tuo sylkiovistesti ja se testaa estrogeeniä eli ei lh, kuten ne pissatestit. Ja jos katon vähän suuremmalla niin näen kyllä niitä saniaisia siellä eli semmosia jääkiteitä vähän kuin. Mutta edelleen haluan uskoa, että ovis oli jo su. Tosin täytyy sanoa, että nyt ehkä ekaa kertaa vasta osasin tehdä kunnolla ton sylkinäytteen, oon laittanu liian vähän sitä sylkeä siihen
Noh, kohta oon ihan mestari ton kans, en sillä B)
Mömmömmöö, no sun miehellä on vähän erilainen työ kuin muilla. Meillä voi mies vaikka kesken työpäivän porhalta sessioille, jos vaan siis ite oisin kotona kun on yrittäjä on tollasta suunnittelua. Mutta onhan se, jos itekki on väsynyt, niin huomaa ettei oikeen muu kiinnosta kuin nukkuminen. Oisko sun miehellä se, että se nyt sitte yrittää paukuttaa töitä kun ajattelee rahatilannetta ja muuta? Kun ei ne miehet ehkä niin tietoisesti noita ajattele, mutta jos kysytään jotain galluppia niin aika usein miehellä se huoli on siinä perheen rahatilanteessa ja että saa hankinnat ja muut jne. Naisilla taas on ennemmin se asenne, että asiat suttaantuvat. Joten oisko vaan tämmöstä, ei ehkä kannata itteensä ottaa :hug: Sitten voi vielä olla, ettei se mies ehkä ymmärrä noita ovulaatioasioita kovin kummoisesti. Ei meillä ainakaan miehelle tunnu menevän kaaliin, vaikka on hyvin koulutettu ja muuta. Nyt ehkä tuntuu, kun oon muutamaan otteeseen asiaa selvittänyt, että tosiaan se tärppiaika ei ole ympäri kuukauden
Shamandalie, tuo sylkitesti on kyllä oikeesti helppo kuljettaa töihin. Riippuu tietysti millanen on se työtilanne, mutta ihan hyvin voit vaikka aamulla putsata sen sylkilinssin ja laittaa siihen syljet ja koota sen "huulipunan" ja laittaa vaikka meikkipussiin. Sitten töissä käydä vessassa "puuteriomassa nenää" ja tiirata tulosta
Mutta pakko sanoa tosta Donnatestistä, että mun mielestä tuo ulkonäkö vois olla parempi..se julia näyttää ulkonäöllisesti hämäävämmältä. (En tiedä onko siinä tosin kyljessä tekstiä tms). Tossa donnassa nimettäin on valkonen pohja, näyttää siis huulirasvapuikolta, ja siinä lukee isolla sinisellä "donnatest" ja sitten kaiken kukkuraksi on vaaleanpunaisella sellainen vaippavauvan kuva! Että se siitä huomaamattomuudesta
Muute nen tiedä tosta juliasta sitten mitään, ite en tilannu siksi kun siitä en nähnyt vaan missään käyttäjäkokemuksia oikeen. Mutta kommentoin lisää, kunhan opin käyttämään tota paremmin..olin laittanu tähän mennessä liian vähän sylkeä.
Shamandalie, minusta tuntu että reissun jälkimainingeissa menkat eivät olleet niin paha pettymys kun oli onnistunut reissu muuten takana. Vaikka ainahan se harmittaa, mutta kuitenkin. Oikeastaan mieli tipahti alas vasta sitten alkukierrosta.
Mua kyllä jänskättää tämä kierto, kun on tuo sylkitesti..että jotain sisältöä taas. Minusta tuo nyt näyttää niitä himputin saniaisia, näyttää vähän niinku katsois jotain asuinkortteleita silleen jännästi. ETtä tulkitsenkohan taas miten sattuu. Toisaalta toivon, että jospa nuo onis vaikka noita oviksen jälkimaininkisaniaisia, seurataan siis. Meillä oli muuten mies nähnyt unta, että meillä oli isompi asunto ja vauva =) Ja se ei koskaan muista unia!
-metsis ja kp 19/26-29 (toivottavasti)