JESS!!! Ovis bongattu, tänään oli tikussa niin vahva viiva, että ei ole epäilystäkään =) Mukava huomata, että ainakin ovuloin!
Mulla on nyt tässä kierrossa ensimmäistä kertaa ollut semmonen olo, että pillereiden vaikutus on hävinnyt kokonaan. Suurimpana syynä tähän on mun henkiin heränneet halut :ashamed: Mulla meinaa on ollut ongelmana noiden pillereiden kanssa, että ei oikein haluttanut koskaan. Sain sen onneks pidettyä hyvin mieheltä salassa, sillä en halunnut että se huomaa jatkuvasti ettei mun tee mieli. Mutta nyt..jösses!! on tehnyt mieli monta kertaa päivässä
Niinpä tämän ajatuksen turvin on hyvä toivoa, että raskauskin nyt sitten onnistuisi kun ei pillerit vaikuta enää yhtään
Joten
Lily- Jane me voidaan tosiaan nyt piinaille yhdessä :heart: Ihanaa, että olet pystynyt keskustelemaan tunteistasi ädin kanssa, se kyllä kummasti helpottaa! Mä myöskin aika usein juttelen äiskän kanssa asiasta ja aina se osaa lohduttaa :heart:
Mä täällä nauroin yksikseni tota
Novellen kehittelemää raskaustestiä
Samalla se kone vois sitten kertoa oikeen tarkan ajan hedelmöittymisestä =)
Ei muuta kun kehittelemään tota vaan
nappuselle toivottelen kierron loppumis- onnea :hug: Mä en valitettavasti ainakaan tiedä, että kuinka se kierto käyttäytyy keskenmenon jälkeen..Toivottavasti joku muu osaa auttaa!
Novellehan on testaillutkin! Pahoittelut negasta! :hug: Jospa se täti vielä jättäisi tulematta ja testiin muuttuisi plussa
Voi
MinkuK miten ihania kuulumisia :heart: Ihanaa kun te jaksatte käydä meitä piristämässä ihanilla uutisilla!
NeliApina Vähiin käy tosiaan sun päivät :heart: Mä olisin jo varmaan tossa vaiheessa repinyt sen laastarin huit helkuttiin
Saikos
Mutzilla toivotun paketin postista?
Heiiii..
IkanderinMiljakin on bongannut oviksen!! :heart: Meitähän on sitten ainakin kolme piinailijaa samaan aikaan =)
Ihanaa keskiviikkoa kaikille :wave: :hug: