Iita onpas sulla ollut epäonnekas lääkärikäynti! :/ Olitko ihan yleislääkärillä? Kantsii kyllä oikeesti harkita yksityiselle menoa tämmösten asioiden kanssa, saa kyllä varmasti paremmin selvyyttä asioihin ja ottavat vähän enemmän tosissaan ongelmat. Mulla on munasarjoissa paljon pieniä follikkelikystia, jotka ovat vaarattomia ja usein häviävät ihan itsestään, mutta aiheuttavat juurikin niukkoja menkkoja, välillä mä en tarvitse edes sidettä. Samaten ne saattavat pidentää kiertoa. Kantsii kyllä mennä sinne yksityiselle, että pääset ultrattavaksi!! Tsemppiä :hug:
nöttöselle onnittelut uuden kierron alkamisesta! :hug:
tipetsu mä olen juonu greippimehua pari lasia päivässä ja olen huomannut ison eron limojen suhteen (ihania nää meijän limakeskustelut
). Ensimmäistä kertaa tunsin ihan oikeesti miten ovulaatiolimat tulivat
Neliapina sun exä kuulostaa ihan mun exältä!! Meillä oli tooosi harvoin seksiä ja sillonkin aina mä olin se joka vonkas ja aina se oli sitä perussettiä kerta toisensa jälkeen. Eikä puhettakaan siitä, että mä olisin myös saanut orgasmin..Tämä herra ei myöskään juuri pussaillut eikä halaillut, eikä paljon tunteistaan puhunuta. Ja minäkin jaksoin tätä 5- vuotta! Huh!! Onneksi löysin nykyisen mieheni, jonka kanssa on kyllä ihan eri ääni kellossa...
En mä olis varmaan koskaan tullut raskaaksi exäni kanssa.
Novellelle halitukset tädistä :hug:
On tosiaankin ärsyttävää kun ei pysty oikein mitään suunnittelemaan etukäteen, kun ei tiedä koska se raskaus alkaa jos edes alkaa :ashamed:
Mä olen nyt kuitenkin yhdessä mieheni kanssa päättänyt, että en mene kouluun vielä tänä vuonna, vaan teen juuri kuten
Lily-Jane ehdotti. Meille vauva on nyt ykkösasia ja toisaalta ois ihan kiva saada sitä äitiyspäivärahaakin, niin teen nyt sitten töitä ennemmin tässä vaiheessa =)
Mutzilla kyllä noi silti negoilta kuulostaa, mulla ainakin tulee ihan ympäri kierron haamuja tikkuun, sitten ovulaation aikana tummuu selkeesti ja ihan hetkessä. Tietysti se riippuu kropasta, mutta yleisesti ottaen haamut ei ole plussia vielä. Ovulaatioplussa onnea sinulle! :heart:
Dodiin..se on nyt sitten dpo1, eilen tunsin selkeesti miten nippaili oikealta puolelta alavatsaa, se on mun ns. parempi puoli joten hyvä näin
Tänään oli ovistesti nega, joten nyt sitten vaan taas kerran odotellaan ja toivotaan :heart: Mun mielestä tää on kyllä ihan mukavaa aikaa kierrosta, paljon tylsempi aika on kierron alkupuolisko kun ei tapahdu mitään.
Mulla on kyllä nyt oikeesti paljon toivoa tän kierron kanssa, koska kuten aiemmin sanoin, niin ekaa kertaa musta tuntuu, että pillereiden jäänteitä ei oo enää kropassa. Nyt mulla on myös ensimmäistä kertaa koko yrityksen aikana nännit kipeät ovulaation jälkeen!!
Myös tuo plussa tohon ovistestiin tuli ihan erilailla kuin aikaisemmin, nyt se tuli siihen hetkessä ja kesti kaksi päivää, kun esim. viime kierrossa se plussa tuli hiukan testiajan jälkeen ja kesti vain muutaman tunnin, testailin sillon illalla uusiks ja oli jo nega
Joten nyt ainakin on ihan selkeä ovulaatio tapahtunut.
Lisäksi olen lipitellyt sitä greippimehua ahkerasti ja plussapäivät on hyvin hyödynnetty :heart: Tuun kyllä pettymään jos ei tästä kierrosta tärppää, on niin toivokas fiilis!!