Hakutulokset

1. N

Käsitöistä:)

Varmasti onnistut! Itse haaveilen myös vaatteiden ompelusta, toistaiseksi olen pysynyt neulomisessa joka on itselle ihana tapa rentoutua omissa oloissa. Kun muksut oli pienempiä, ne nukahti aina sukkapuikkojen kilinään :)
  2. N

Rajoitatteko lastenne tv:n katselua tai konsoleilla pelaamista?

En osaa päättää mikä olisi paras ratkaisu...Meillä riidellään tuosta xboxilla pelaamisesta. Aikaisemmin meillä oli käytäntönä pelipäivä, mutta se meni helposti siihen, että sitten pelattiin monta tuntia putkeen. Ja viikko meni kysellessä, että saako jo pelata ja joko on pelipäivä. Nyt ollaan...
  3. N

Voiko uudessa talossa kummitella?

hrrr...hyytäviä juttuja, mua rupes pelottamaan. Tällä paikkakunnalla jossa asutaan on keskustassa "ryteikkö" jossa vanhan, palaneen talon kivijalka on vielä jäljellä. Palossa on kuulemma kuollut lapsi ja ihmiset puhuvat, että sieltä ryteiköstä joskus kuuluu lapsen itkua. En toisaalta usko...
  4. N

kih kih kihomatojaaa!!!

:hug: vasta ihan juuri taistelin saman asian kanssa!perjantaina otettiin kuurista toinen osa.... olin aivan hysteerinen, varsinkin kun meillä on pari kuukautinen tämä nuorin ja itselläni oli oireita. pääsin onneksi siitä hysteiasta yli ja osaan nyt ottaa rennommin. vaihdoin aluslakanat joka...
  5. N

Reipas pikku eskarilaiseni

Ihana ajatus :heart:
  6. N

Mitä mieltä olette tällaisesta AIKUISEN käytöksestä

Mäkin olen kyllä ajatellut että toisaalta onhan hän aika rautainen tyyppi, että on pokkaa tehdä niin :D
  7. N

Olen sitä mieltä, että ei kuulu kyllä hyviin tapoihin ottaa ehdoin tahdoin jotain, mistä ei tykkää. On eri asia jos ei ole ikinä maistanut, ja sitten jättää kun ei tykkää. Mutta oikeesti,luuletko Piparisuu että kun tällainen henkilö vierailisi sun luona viikottain ja nirsoilisi samalla tavalla...
  8. N

että kylässä ollessaan kahvipöydässä ottaa pullaa ja raapii siitä raesokerit päältä pois, koska ei tykkää siitä? Tai järsii munkin niin että jäljelle jää vaan hillokohta, koska ei tykkää hillosta? Tai ottaa syntymäpäivillä täytekakkua, mutta jättää sen reunan syömättä, koska siinä on liian...
  9. N

Mitä lapsesi tekee nyt kun itse olet netissä kiinni?

Esikoinen eskarissa, me väritellään tässä olkkarin lattialla ja lauleskellaan vauvalle joka löhöilee sitterissään. Jonkinmoisella kaanonilla "matkustan ympäri maailmaa" aina vaan uudestaan :)
  10. N

Mulla on varmaan maailmakaikkeuden ensimmäinen vauva, joka vaan ei osaa syödä tuttia.

Meillä vähän samaa ongelmaa vauvan kanssa ja minäkin varmaan elän siinä harhaluulossa missä NeitiNasu :ashamed: Meillä isommillla pojilla oli tutti käytössä noin vuoden ikään,auttoi nukahtamisessa varsinkin päiväunilla ja vieroittaminen kävi ihan kivuttomasti. Nyt mietin vauvan kohdalla...
  11. N

Mitäs ruokaa teillä tänään?

Me syödään siskon luona :wave: en tiedä mitä herkkua saadaan =) mutta eilen meillä syötiin karjalanpaistia!
  12. N

MIten saada lapsen ummetus helpottamaan??

Meillä välillä samaa ongelmaa eskarilaisen kanssa. Olen välillä pitänyt ihan kirjaa siitä, että milloin on kakannut että pysyn perässä. Musta tuntuu että hän helposti siirtää kakalle menoa ja tulee useankin päivän väli. Ja välillä on niin kovalla ettei millään meinaa saada asioita tehtyä. Olen...
  13. N

Kuinka monta lasta haluat?

Meidän kolmas poika on kohta 2 kuukautta vanha. Tämä viimeisin synnytys oli rankin näistä kolmesta ja sanoin silloin miehelle, etten tee sitä enää ikinä. Nyt kun tuo karmea kokemus unohtuu ihanaan vauvantuoksuun, mietin, että kun tämä juniori on about 4 vuotias, olen itse vasta 32 ja voisin ehkä...
  14. N

Koiraihmisille <3

Oh, ihana! :heart:
  15. N

Raivostuttaa päiväkodilla

ne vanhemmat, jotka eivät viitsi riisua kenkiään sisälle mennessään!!! Tämän tästä on sukat märkänä mulla tai muksuilla kun astellaan sulaneeseen lumeen siellä pvkodin käytävillä |O Kunhan avauduin =)
  16. N

Apua! Koira on alkanut ärisemään ruoastaan!

Tulipa mulle ainakin uusi näkökanta - ja vieläpä järkeenkäyvämpi - tämän keskustelun tiimoilta :) Ehkä näkmeykseni on jokseenkin kapea-alainen...Luin vielä illalla juttuja susitutkimuksista ja törmäsin siihen tosiasiaan, että vapaana eläviä susilaumoja on todellisuudessa tutkittu tosi...
  17. N

senpä takia on mielenkiintoista että mitä se vaan koira voittaisi sillä laumanjohtajuudellaan....
  18. N

En tiedä sitäkään :) En seiso mitenkään vankkumattomasti ajatusteni takana. Aihe on mielenkiintoinen ja olen ehkä enemmän tutustunut vasta tähän puoleen että mitä dominanssi on ja onko sitä. Hyvä tutkimus on esimerkiksi Abrantesin "dominanssi-alistumissuhde". Hänen mukaansa tähän suhteeseen...
  19. N

Heitä joku lukemisen arvoinen, luen mielenkiinnolla :) aihe on kiinnostava!
  20. N

En minä tiedä :)

Yhteistyössä