Hakutulokset

1. N

Apua! Koira on alkanut ärisemään ruoastaan!

Mutta pyrkiikö koira oikeasti johtajaksi? sitä en usko...
  2. N

Miten määritellään dominoiva tapaus?
  3. N

Itse olen sitä mieltä, että koira sosiaalisena eläimenä oikein sosiaalistettuna pystyy elämään ihmisten kanssa. En usko, että koira missään vaiheessa tietoisesti "pyrkii lauman johtoon" ihmisten keskuudessa eläessään, jolloin ihminenkään ei ole koiran silmissä sille johtaja.
  4. N

Mistä päästäänkin mielenkiintoiseen aiheeseen: voiko ihminen olla koiralle laumanjohtaja?
  5. N

Meillä on sellainen käytäntö, ettei luut loju täällä lattioilla, vaan kerään ne pois kun niitä ei enää kiinnosta järsiä. Ja ihan vaan poissulkeakseni tilanteet, että koira päättää luustaan murista muksuille enkä ole paikalla. Tai että koirille tulee keskenään riitaa luista ja muksut on liian...
  6. N

Miten teidän noin nelivuotiaat käyttäytyvät ruokapöydässä?

Huh, kyllä on meidänkin nelivuotias ruokapöydässä aika venkoilija. Yleensä istuu tuolilla vaan toisella kankulla jos ei sitten seiso. Joka kerta haarukka tippuu lattialle vähintään kerran ja hän on aina viimeinen pöydässä, koska alkaa syömään vasta kun muut on lopettelemassa! Ei syö lihaa, ei...
  7. N

nii ja tottahan teillä koira saa mennä kupille/luulle vasta luvan kanssa esim. kontaktin otettuaan? Se on nimittäin yksi lähtökohta sille, että koira tietää sun määräävän siitä ruuasta...
  8. N

Olen opettanut meidän koirille jo pennusta käskyn "jätä", mikä toimii myös niitten ollessa kupillaan. Kuppeihin on aina saanut sitten jätä-käskyn jälkeen jotain herkkua. Sitä kannattaa vaan treenata ensin jollain muulla kuin ruokakupilla, koska sieltä koira on vaikea saada pois. Ja palkan täytyy...
  9. N

mitä syötte tänään?

Meillä piti olla jauhelihapihvejä ja muusia, mutta jokin meni mönkään siinä pihvitaikinassa. käytin ekaa kertaa jatkeaineena keitettyä perunaa,ehkä se oli syynä, ettei pihvit pysyneet kasassa ja siitä tuli pannullinen jotai jauhelihamössöä :) Hyvää oli silti! Salaatti kruunasi aterian...
  10. N

Vanha juttu, mutta...

Luomiskertomuksen tarkennusta: Aatami ja Eeva olivat miltei valmiita, kun Jumala kaiveli luomislaatikkoa: "Täällä on vielä pari asiaa jäljellä. Ensimmäisenä on kikkeli." "Minulle, minulle!", huusi Aatami. Ja saatuaan vehkeen, hän heilutteli sitä ja juoksi nauttien ilmavirrasta ja...
  11. N

Millanen ilta tiedossa:)?

Ihania gallup :) Kävin jo lenkillä vauvan kanssa ja koirat käytin pikaisesti metsässä ja treenasin tuon toisen (aivottoman)kanssa. Siivosin saunan ja nyt on hyvä mieli :) Nyt rentoudutaan. Mekin varmaan katsellaan hauskat kotivideot ja syödään poppareita isompien lasten kanssa. Ostin...
  12. N

Nyt meillä sitten on koiranpentu! *kuva lisätty*

Iik! Ihana :heart: Just kun pääsin sanomasta, että meille ei ikinä enää tule lisää koiria!!! ;) Juoksuinen narttu on nimittäin joskus niiiiin raivostuttava...Jonnekin sillä katoaa korvat ja aivot juoksujen ajaksi :/
  13. N

Mitä kuuluu vastata papille

tai jollekin muulle joka toivottaa Jumalan siunausta?Kiitos samoin?! :) Tulipahan mieleen, kun ei kuulu omiin tapoihin tuollainen toivotus :)
  14. N

Vauvan pissa haisee

No juu olen tietenkin soittanut jo eilen :) Kunhan vaan harmittelin täällä ääneen asiaa. Pissapusseja haen tk:sta samalla kun esikoisen eskarista niin saadaan eka näyte!
  15. N

.

Tietenkin kannattaa! Kyllä mäkin aion meidän pojat laittaa vasta "myöhemmällä iällä". Mun mielestä nyt riittää luistelu ja pelaaminen iskän ja kavereiden kanssa (pojat on 4 ja 6). Onhan tätäkin tietty kritisoitu: ystäväni oli sitä mieltä omasta viisivuotiaasta pojastaan, että "täytyy laittaa...
  16. N

MISSÄ MEIDÄN VAUVA??????

Onnea vaan taaperosta :heart:
  17. N

NIIN turhautunut...

Minäkin nukuin huonosti loppuraskaudesta, viikkoja en pannut merkille, että mistä saakka mutta tuntui ikuisuudelta. Iso vauva liikkui aamuyöstä kamalasti, mulla oli hirveän kipeä alapää, johon sattui vietävästi aina kun piti kääntää kylkeä. Enkä lopulta edes voinut käänty ilman miehen apua. Olo...
  18. N

Vauvan pissa haisee

tai eihän tuo ikinä ruusuiltakaan tuoksu, mutta eilisestä asti olen ollut ainakin haistavinani siinä pistävän erilaisen hajun. Huolestuttaa, kun vauvalta on seurattu koko raskauden ajan laajentuneita munuaisaltaita ja jos sillä nyt on tyyliin virtsis niin kielii varmaan siitä, ettei munuaiset...
  19. N

Miten päiväkodissa suhtaudutaan, jos sairas vanhempi on kotona ja laspi viedään tarhaan??

kyllä olen mäkin vienyt ja jäänyt kotiin sairastamaan. Nyt jo kauhulla odotan, että mitä sitten teen kun eka migreenikohtaus vauvan syntymän jälkeen iskee :/ taidan olla pulassa!

Yhteistyössä