NIIN turhautunut...

• Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti
itkettää
olen nyt rv 34+ ja mun yöt on yhtä painajaista...n.03.00-04.00 välillä se armoton ravaaminen alkaa, vessaan, pahaolo,juomaan, nukkuu, vauva potkii, ei tule uni,,pyörin, kylet hellännä,,vessaan ja sama kuvio toistuu kunnes aamu koittaa...niin ja näen monesti viel järkkyjä painajaisia ja herään puoli unesta itkien!!!
Alan oleen niin turhautunut että en tiedä miten jaksan tän lopu raskauden!!!!!

itkettää
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
:hug:

Mulla on paljon tuota samaa. Viikkojakin vasta 26.
Toivottavasti sulla helpottaa edes vähäsen.
kun aijemmat raskaudet mennyt hyvin, ilman vastaavaa. nyt tämä jatkunut jo muutaman viikon joka hemmetin yö.

Minäkin nukuin huonosti loppuraskaudesta, viikkoja en pannut merkille, että mistä saakka mutta tuntui ikuisuudelta. Iso vauva liikkui aamuyöstä kamalasti, mulla oli hirveän kipeä alapää, johon sattui vietävästi aina kun piti kääntää kylkeä. Enkä lopulta edes voinut käänty ilman miehen apua. Olo oli kuin valaalla :(

joten tiedän tunteen :hug:

hmm
No ei se synnytys mitään helpota. Sitten alkaa toisenlaiset ravaamiset pitkin yötä. Itse sain kunnolliset yöunet vasta kun vauva oli hippasta alle 1-vuotias. Sitä ennen kunnolliset yöunet nukuin joskus raskauden puolenvälin aikoihin. :headwall:

itkettää
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No ei se synnytys mitään helpota. Sitten alkaa toisenlaiset ravaamiset pitkin yötä. Itse sain kunnolliset yöunet vasta kun vauva oli hippasta alle 1-vuotias. Sitä ennen kunnolliset yöunet nukuin joskus raskauden puolenvälin aikoihin. :headwall:
mutta oma paha ja tuskanen olo helpottuu..valvominen kun ei ole ongelma vaan tosi tuskanen olo...tiedän vauva arjen..tämä on neljäs lapseni.

Riikka
Mä en ole nukkunut kokonaisia yöunia kahteen ja puoleen vuoteen. Mutta tähän on jo tottunut. Ennen tarvitsin ainakin kahdeksan tunnin keskeytymättömät unet, mutta nykyään kuuden tunnin jälkeen olen ihan pirteä vaikka välissä on lyhyitä heräämisiä. Kuolema kuittaa univelat vai miten se nyt meni.

itkettää
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Mä en ole nukkunut kokonaisia yöunia kahteen ja puoleen vuoteen. Mutta tähän on jo tottunut. Ennen tarvitsin ainakin kahdeksan tunnin keskeytymättömät unet, mutta nykyään kuuden tunnin jälkeen olen ihan pirteä vaikka välissä on lyhyitä heräämisiä. Kuolema kuittaa univelat vai miten se nyt meni.
ei mua edelleenkään uni vaje vaivaa...lähinnä se tuskanen olo mikä on.

Yhteistyössä