Hakutulokset

1. E

Ei jumankauta noita naisia subilla!!

"Jos nainen alistuu JOKAISESSA asiassa, avioliiton ennuste paranee huomattavasti." :o :o Kunnioitus olisi asia erikseen... Nousi iho kananlihalle.
  2. E

Koulu alkoi - kiusaaminen alkoi

:hug: Halit kaikille kiusatuille ja heidän vanhemmilleen! Suututtaa, kun vain kuuleekin tällaisesta. Itse olin ala-asteen ajan nimittelyn kohde. Sekin oli ihan tarpeeksi, vaikkei ollut aivan säännöllistä, ja kavereitakin oli. Mutta sellainen vaikuttaa joka tapauksessa itsetuntoon.
  3. E

Monellako ei ole autoa?

:wave: Ei ole autoa ( vielä ) . Bussilla, pyörällä ja jalkaisin pääsee myös hyvin määränpäähän, kun välimatkat ovat lyhyet. Ei ole ollut varaa autoon. Nyt se on kuitenkin hankintalistalla lähimmän vuoden sisään.
  4. E

Abortoisitko jos tietäisit että tulossa Down vauva?

En abortoisi, olisi tilanne mikä hyvänsä. Jo pelkästään periaatteiden ja uskon vuoksi, mutten muutenkaan. En pystyisi siihen. Down-lapset ovat suloisia, muttei minullakaan ole mitään epärealistisia odotuksia vammaisen lapsen kanssa elämisestä. Tuttavapiiristä löytyy perheitä, joissa on...
  5. E

SINÄKÖ muka äiti 0_o???

Olin 19, kun tyttö syntyi. Raskausaikana en onneksi saanut osakseni kummastelevia katseita, mut sitten, kun lapsonen oli syntynyt, minulle todettiin, että koska olen niin nuori, niin enhän minä voi kaikkea osata. Vai niin. Eiköhän se ole niin, että saa esikoisen sitten minkä ikäisenä tahansa...
  6. E

Okey, Let's ZUMBA!!

Minäkin ilmottautuisin mukaan. :D Zumba-dvd:t löytyvät tästäkin taloudesta. Pari kiloa tuossa kesän alussa ehdin jo laihtuakin, mut sitten tuli vähän takapakkia, kun oltiin lomilla ja muilla paikkakunnilla ja sen päälle oikein kunnolla kipeinä. Nyt olen aloittanut uudelleen. Se 20 minuutin...
  7. E

Vauva,haaveissani sä oot mun.

Hups, ollaan tiputtu alaspäin oikein kunnolla. :o Mitäs teille muille kuuluu? Mitäs kuuluu vauvakuumerintamalla? Täällä pakataan tavaroita ja käydään töissä, tuskastellaan ja tylsistytään tämän muuttoruljanssin takia. Nyt pitäisi saada tietää alkuviikosta, päästäänkö muuttamaan pois...
  8. E

kirjota tähän runo,joku sellanen,mikä liittynyt jotenkin elämääsi..

Älä eilisen suruja pohdi. Älä huokaile aurinkoa, joka ei ole vielä noussut. Nyt on hetki, nyt on aika. Elä nyt, ystäväni, elä nyt. - - - - - - - - - On olemassa kukkiva oksa joka kasvaa meistä. Älkäämme antako kenenkään taittaa sitä...
  9. E

onlydream Tuo oli upea uutinen! :heart: Tsemppiä oikein hirmuisesti! riinastiina Ei löydy miestä tästä taloudesta. Toisinaan kaipaan lämmintä kainaloa, johon käpertyä iltaisin, mut muuten ajattelen, että kai se isäkandidaatti jonain päivänä tulee vastaan. Vauvakuume on vain niin kamala...
  10. E

Tervehdys kaikille! =) Ihana on ollut taas lukea teidän kuulumisia :heart: Mä en ole ehtinyt kuumeilemaan, kun on melkoinen savotta tässä muuttoasiassa ( töiden lisäksi ) . Näyttää siltä, että voitaisiin sittenkin päästä pois täältä kaupungista! :D :D Saadaan ehkä asunto lähempää sitä...

Yhteistyössä